Marketing IT mierzenie odpowiedzi

Tytuł:
Marketing IT: mierzenie odpowiedzi

Liczba słów:
423

Podsumowanie:
Marketing IT to strata pieniędzy, chyba że wiesz, które z twoich wysiłków są skutkując nowym biznesem. Śledź swoje wyniki i mierz zyski z różnych działań w marketingu IT.

Słowa kluczowe:
Marketing IT, marketing IT, sprzedaż IT, sprzedaż IT

Treść artykułu:
Naprawdę ważna część całego IT działania marketingowe to śledzenie i mierzenie. Z tego artykułu dowiesz się, jak naprawdę ważne jest śledzenie odpowiedzi, a ostatecznie chcesz śledzić, ile odpowiedzi przekształciło się w sprzedaż.

Jako absolutne minimum chcesz zobaczyć, jakiego rodzaju zapytania przychodzą z różnych narzędzi marketingowych. Na przykład, jeśli prowadzisz seminarium, ilu rejestrujących pochodziło z ulotki kameralnej? Ile z nich pochodziło z małej reklamy w gazecie? Ilu było z samodzielnego prowadzenia wychodzącego telemarketingu?

Pomiar odpowiedzi jest bardzo ważny. Oto kilka sposobów, aby to zrobić:
1. Kieruj ich pod określony adres URL, aby wiedzieć, ile osób odwiedziło witrynę.
2. Zapytaj ich, kiedy rozmawiasz z nimi przez telefon, gdzie o tobie słyszeli.
3. Niech zadzwonią pod określony numer telefonu z prośbą.
4. Użyj różnych pojazdów reagowania z różnymi pojazdami marketingowymi. Na przykład pocztówki oferują audyt IT po obniżonej cenie, a reklama prasowa oferuje bezpłatne seminarium.

Marketing IT: trochę liczb rzeczywistych

Załóżmy więc, że dla argumentacji wysyłamy 1000 pocztówek do 1000 kancelarii prawnych w okolicy z ofertą, taką jak udział w seminarium, otrzymanie darmowego raport, otrzymując bezpłatną analizę potrzeb. Chcę wiedzieć, z tych 1000 pocztówek, ile z nich zakończyło się zapytaniem.

Załóżmy, że dla dobra argumentacji otrzymaliśmy prawie 2% odpowiedzi na zapytanie, co byłoby fantastyczne. Mieliśmy 1,7 procent odpowiedzi na zapytania, a z tych 17 zapytań jedno zmaterializowało się na dobrym koncie, a drugie w jednorazowej transakcji. Tak więc na 1000 pocztówek wysłanych do prawników w tej dziedzinie otrzymaliśmy 17 zapytań i otrzymaliśmy dwie możliwości biznesowe, które w pierwszym roku odpowiadały 19 500 USD.

To fantastyczny zwrot nawet przy wypożyczaniu listy, nawet przy drukowaniu, nawet przy profesjonalnym zaprojektowaniu grafiki, profesjonalnym napisaniu kopii, wysyłce i wszystkim innym, co się z tym wiąże. W przypadku tej inwestycji od 500 do 700 USD udało Ci się zidentyfikować jednorazową transakcję, która prawdopodobnie prawie pokryła koszt Twojej wysyłki i znalazłeś jedno ogromne konto, które opłacało wysyłkę wiele razy.

Podsumowanie marketingu IT

Pomiar wskaźnika odpowiedzi w marketingu IT jest bardzo ważny. Musisz śledzić, gdzie i jak wydałeś pieniądze na marketing IT oraz jaki był Twój zwrot z inwestycji.

Copyright MMI-MMVI, Blog dotyczący doradztwa komputerowego. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *