Marketing IT łączy organizacje w celu budowania relacji

Tytuł:
Marketing IT: łącz się z organizacjami, aby budować relacje

Liczba słów:
451

Podsumowanie:
Marketing informatyczny poprzez skierowanie najlepiej służy dołączaniu do organizacji sieciowych . Znajdź niszę i aktywuj się w organizacjach, aby pomóc w marketingu IT.

Słowa kluczowe:
Marketing IT, marketing IT

Treść artykułu:
Marketing IT wymaga znajomości wielu ludzi i przekonania ich, że ci zaufają. Jednym ze sposobów na to jest dołączenie do kilku różnych typów organizacji i aktywizacja w nich. W tym artykule poznasz trzy różne rodzaje organizacji, w których większość firm konsultingowych radzi sobie naprawdę dobrze.

Nie dołączaj do więcej niż jednej z nich, ale spójrz na każdą z tych kategorii i dowiedz się, gdzie Twoje najlepsze dopasowanie to.

o Ogólna organizacja biznesowa
To może być izba handlowa. Może to być Rotary lub Kiwanis. Może to być grupa taka jak Le Tip lub BNI albo klub prowadzący. Cały pomysł polega na tym, że nie jest to tak naprawdę ukierunkowane na branżę lub zawód. To tylko grupa, w której znajdziesz wielu innych właścicieli i menedżerów małych firm.

o Grupa użytkowników.
Jeśli zauważysz, że Twój sklep chce specjalizować się w instalowaniu sieci opartych na systemie Windows, możesz poszukać grupy użytkowników typu serwer Windows. Jeśli masz wśród pracowników kogoś, kto chce specjalizować się w bezpieczeństwie, możesz poszukać grupy użytkowników zabezpieczeń. Dzięki temu możesz wyjść i poznać ludzi o podobnych zainteresowaniach, którzy są konsultantami lub podobnie myślącymi specjalistami IT.

o Docelowe organizacje biznesowe / grupy branżowe
Ta kategoria reprezentuje klientów, których szukasz. Jeśli jest to medycyna, możesz patrzeć na organizacje medyczne. Dowiedz się, jakie wydarzenia się zbliżają, czy są targi i czy jest biuletyn, który powinieneś przeczytać.

Marketing IT: stań się częścią niszy

Cała sprawa z marketingiem IT poprzez polecenia staje się coraz bardziej aktywna. Im bardziej możesz stać się częścią niszy, tym wyższa jakość poleceń. Pamiętaj, to jest biznes ludzi. Chodzi o to, kogo znasz. Nie o tym wiesz.

Oczywiście, gdy sprzedajesz usługi techniczne, takie jak sieci LAN i WAN, Wi-Fi, zabezpieczenia i VPN oraz tworzenie baz danych na serwerze klienta i aplikacji internetowych, musisz mieć wiedzę techniczną.

Marketing IT: chodzi o relacje

Ale to, co stworzy lub zerwie twoje relacje marketingowe IT, nie będzie zależało od tego, jak silne są twoje umiejętności techniczne. Nawet jeśli twoje umiejętności techniczne są naprawdę przeciętne, relacje pomogą ci przetrwać – relacje z partnerami, relacje z podwykonawcami, relacje z innymi dostawcami, do których możesz skierować pracę, i jak najbardziej, relacje z ludźmi, którzy mogą wysłać sposób.

Najważniejsze informacje o marketingu IT

Osobiste skierowania są świetne dla Twoich działań marketingowych. Aby uzyskać więcej poleceń, musisz poznać więcej osób. Dołącz więc do organizacji z różnych kategorii i zobacz więcej skierowań w ramach marketingu IT.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *