Marketing IT, który powinien być głównym generatorem

Tytuł:
Marketing IT: kto powinien być głównym generatorem?

Liczba słów:
263

Podsumowanie:
Marketing IT wymaga, abyś służył jako główny generator. Nie przekazuj tego zadania nikomu innemu w zakresie marketingu IT.

Słowa kluczowe:
Marketing IT, marketing IT

Treść artykułu:
Lead Generation to najważniejszy krok w Twoim marketingu IT. Z tego artykułu dowiesz się, że generowanie leadów to przyszłość Twojej firmy i najważniejsze strategiczne działanie, nad którym powinieneś pracować.

Bądź bardzo ostrożny, delegując to zadanie każdemu oprócz małżonka lub partnera biznesowego. Twoi klienci nie kupują od Ciebie produktów. Kupują twoją usługę. Kupują twoją osobowość. Kupują twoją reputację. Kupują pocztą pantoflową. Kupują polecenia. Kupują cię.

Marketing IT: Twoja osobista odpowiedzialność

Twoja osobista usługa nie jest czymś, co może być utowarowione i powinieneś pomyśleć lekko o delegowaniu. Musisz zwiększyć swój marketing IT, nawiązując kontakty w społeczności i informując, że Twoje usługi są dostępne. Nie ma łatwego sposobu na skrócenie tego. Jeśli masz zamiar cokolwiek delegować, przekaż pracownikom niektóre techniczne części obsługi tych kont.

Kluczową rzeczą do zapamiętania jest to, że wirtualne IT oznacza, że jesteś jedynym punktem kontaktu. Ludzie muszą cię poznać. Jesteś właścicielem. Ty jesteś osobowością. Nie chcesz sprzedawać towaru. Chcesz siebie sprzedawać – jesteś zarejestrowany, Twoja firma jest zarejestrowana jako usługi doradcze, usługi wsparcia sieci, wirtualne usługi IT, jakkolwiek chcesz to pozycjonować. Ale aby to zrobić, ludzie muszą cię poznać osobiście i będziesz mieć największą ciągłość, gdy to ty.

Copyright MMI-MMVI, Computer Consulting 101. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *