Marketing IT Jakie są ramy czasowe dla sukcesu firmy

Tytuł:
Marketing IT: Jakie są ramy czasowe dla sukcesu firmy?

Liczba słów:
380

Podsumowanie:
Marketing IT może trochę potrwać, zanim przyniesie pożądane rezultaty. Spodziewaj się 3-6 miesięcy, zanim zaczniesz otrzymywać korzyści z marketingu IT.

Słowa kluczowe:
Marketing IT, marketing IT, sprzedaż IT, sprzedaż IT

Treść artykułu:
Sukces Twojej firmy konsultingowej IT wygrał ‘ z dnia na dzień. Z tego artykułu dowiesz się, kiedy możesz spodziewać się dobrych zysków.

Marketing IT: to systematyczny proces

Ok, więc dołączyłeś do izby, będziesz uczestniczył w swoim pierwszym spotkaniu networkingowym w tym tygodniu, uczestniczyłeś w grupach venture capital nastawionych na IT i rozdajesz swoje wizytówki w każdym miejscu na regionalnych targach. Niestety, jak dotąd niewiele z tego wyszło. Jaki jest problem?

Czas. Zaczną zauważać wypłaty za trzy do sześciu miesięcy. Dołączając do organizacji, nie zobaczysz natychmiastowych rezultatów. Jeśli jednak aktywnie uczestniczysz przez 6 miesięcy i nadal nic z tego nie wynika, prawdopodobnie nie wydarzy się to przez dłuższy okres i możesz chcieć zwolnić za kaucją i spróbować innej organizacji.

Marketing IT wymaga osobistych relacji

Nie oczekuj, że pójdziesz na jedno spotkanie lub dwa spotkania i automatycznie wylądujesz na koncie o wartości 25 000 USD. Tak, od czasu do czasu możesz wygrać na loterii, ale przez większość czasu ludzie muszą Cię lubić, znać i ufać.

Zakładam, że większość ludzi, którzy to czytają, ma miłą, ciepłą osobowość oraz są przyjaźni i charyzmatyczni. Musisz być lubiany i lubić pracę z ludźmi. To biznes ludzi, więc jeśli jesteś samotnikiem, będziesz miał problemy.

Pierwsze wrażenie bardzo się liczy. Ubierz się schludnie, zbuduj dobre relacje z ludźmi, których spotykasz, walcz z nimi, a dobra chemia się liczy. Nie zapomnij wysłać firmy, jeśli napotkasz kogoś, kto potrzebuje ich usług. Nie pozostań w ukryciu. Regularnie rozpowszechniaj się wśród ogółu społeczeństwa i daj mu czas.

Podsumowanie marketingu IT

Marketing IT wymaga cierpliwości i budowania osobistych relacji, aby zacząć osiągać dobre zyski. Nie stanie się to z dnia na dzień, ale jeśli zainwestujesz trochę czasu w poznawanie ludzi i budowanie relacji, zaczniesz otrzymywać polecenia, które pomogą w marketingu IT.

Copyright MMI-MMVI, Small Business Computer Consulting .com. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *