Marketing IT Jak prosić o polecenia

Tytuł:
Marketing IT: Jak prosić o polecenia

Liczba słów:
394

Podsumowanie:
Marketing IT jest znacznie łatwiejszy dzięki pozyskiwaniu poleceń od klientów. Zapytaj ich, czy znają kogoś, kto mógłby skorzystać z Twoich usług i skorzystaj z tych skierowań, aby pomóc Ci w marketingu IT.

Słowa kluczowe:
Marketing IT, marketing IT

Treść artykułu:
Skierowania to świetny sposób na marketing IT. Z tego artykułu dowiesz się, jak o nie poprosić.

Pytanie

Kluczowe pytanie dotyczące marketingu IT, które należy zadać swoim klientom, brzmi: „Czy znasz kogoś, kto mógłby skorzystać z naszych usług?” Zapisz to na dłoni. Zapisz to na swoim PDA. Spójrz na to każdego ranka, zanim porozmawiasz z klientami. Przyzwyczaj się bardzo, bardzo do zadawania tego pytania. „Czy znasz kogoś w swoim kręgu przyjaciół, członków rodziny, współpracowników, współpracowników, dostawców, którzy mogliby skorzystać z naszych usług?”

Marketing IT: naucz swoich klientów, jak rozpoznawać potencjalne polecenia

Musisz przeszkolić swoich dobrych klientów w rozpoznawaniu charakterystycznych oznak, że ktoś potrzebuje twoich usług. Na przykład rozmawiają przez telefon i słyszą, jak narzekają na swoje wolne komputery. Lub nie mogą odesłać e-mailem, ponieważ ich system znowu jest wyłączony. To są dla ciebie złote tropy. Musisz poinformować swojego klienta, że byłbyś wdzięczny za skierowania.

Utwórz ankietę dla klientów

Innym sposobem na uzyskanie rekomendacji jest ankieta wśród klientów przynajmniej raz w roku. Robiąc to, możesz poprosić ich o listę znajomych, którzy mogą być zainteresowani Twoimi usługami.

Możesz też zrobić coś bardziej regularnie, na przykład wypełniacz instrukcji. Wypełniacz wyciągów to karta lub ulotka dołączana do faktur. Ta karta mówi o tym, jak cenisz polecenia i z jakimi rodzajami firm współpracujesz, i że powinni o Tobie pamiętać.

Nagrody za polecenie

Jeśli chcesz nasmarować skidy i uzyskać jeszcze więcej korzyści, pomyśl o rozpoczęciu formalnego programu poleceń. Poinformuj ich, że nagrodzisz ich za polecenia, które zmienią się w klientów. Niektóre nagrody mogą być następujące:

o 100 USD kredytu na koncie
o 100 USD czeku na prezent
o 100 USD na wybraną organizację charytatywną

Nagradzanie klientów za pomoc w marketingu IT to świetny sposób na zdobycie poleceń. Najważniejsze jest to, aby prosić o polecenia i często o nie pytać.

Podsumowanie marketingu IT

Jedną z najlepszych form marketingu informatycznego relacji jest proszenie obecnych klientów o skierowanie do innych firm, które mogą korzystać z Twoich usług.

Prawa autorskie MMI-MMVI, Small Biz Tech Talk. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *