Marketing i promocje – planuj i śledź swoje wydatki

Tytuł:
Marketing i promocja – Planuj i śledź swoje wydatki

Liczba słów:
393

Podsumowanie:
Wydatki na marketing i promocję to jedne z większych wydatków, które Ty trzeba się zmagać. Ponieważ wydasz dużo pieniędzy, musisz śledzić, ile dolarów wydajesz na marketing i promocję.

Słowa kluczowe:
Promocja marketingowa, Promocja marketingowa

Treść artykułu:
Wydatki na marketing i promocję to jeden z większych wydatków, z którymi musisz się zmierzyć z. Od początku warto pomyśleć o regularnym przeznaczaniu gotówki na wydatki na marketing i promocję. Jeśli odpowiednio nią zarządzasz, wydatki na marketing i promocję są bardziej inwestycją niż wydatkiem.

Kiedy zaczynasz planować wydatki na marketing i promocję, powinieneś pomyśleć o śledzeniu każdego zainwestowanego dolara. Nie każda kampania, którą prowadzisz, będzie wygrana, ale mimo to powinieneś być w stanie to śledzić. To sztuczka w zarządzaniu wydatkami na marketing i promocję.

Śledzenie jest kluczowe, ponieważ nie ma jednej pewnej rzeczy. Nie ma jednej rzeczy, która działa w 100% przypadków. Jeśli chcesz mieć pewność, znajdź pracę. Jeśli chodzi o marketing i promocję, musisz spróbować wielu różnych rzeczy.

Kiedy myślisz o swoim planie marketingowym i promocyjnym, powinieneś starać się mieć w powietrzu trzy, cztery lub pięć piłek naraz. Miej trzy, cztery lub pięć różnych pojazdów marketingowych działających w tym samym czasie. Z pięciu rzeczy, które robisz, jedna zakończy się wielkim zwycięzcą, jedna zakończy się całkowitą porażką, a jeśli będziesz mieć szczęście, trzy z pięciu rzeczy będą przeciętne.

Kluczową rzeczą do przemyślenia przy wyborze różnych działań marketingowych i promocyjnych jest to, że nie wszystkie pięć z nich odniesie sukces. Na szczęście jest również bardzo mało prawdopodobne, że cała piątka okaże się całkowitymi przegranymi. To tak, jakby składać swoje konto emerytalne. Nie chcesz być wszyscy w jednym sklepie lub w jednym sektorze. Różnorodność jest bardzo ważna.

Podsumowanie marketingu i promocji

Koszty marketingu i promocji będą duże. Musisz mądrze myśleć o tym, jak najlepiej wykorzystać swoją gotówkę. Najważniejsze jest śledzenie tego, co wydajesz i gdzie wydajesz pieniądze na marketing i promocję. Jeśli zagrasz na kursach, coś będzie wielkim zwycięzcą, jeden prawdopodobnie będzie psem, a inni będą gdzieś pomiędzy. Jeśli skrupulatnie śledzisz wydatki na marketing i promocję, wiesz, która jest która.

Copyright MMI-MMVI, Blog dotyczący doradztwa komputerowego. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *