Marketing dwuetapowy

Zrób to dobrze.

Kartki pocztowe otrzymuję cały czas. Któregoś dnia otrzymałem pocztówkę, próbując sprzedać mi kserokopiarkę. Miał małe, drobne napisy na całej przedniej stronie i dużej części z tyłu karty.

Był niezwykle trudny do odczytania, tak trudny w rzeczywistości, że go wyrzuciłem.

Kilka dni później otrzymałem kartkę pocztową z 32 słowami z informacją, że mogę uzyskać pełne informacje o nieograniczonej rozmowie międzymiastowej za 5,5 centa za minutę bez dodatkowej opłaty miesięcznej, dzwoniąc pod numer 800 na karcie.

Zadzwoniłem. Otrzymałem informacje, otrzymałem odpowiedzi na moje pytania i zamówiłem zmianę moich połączeń międzymiastowych.
Firma, która zaoferowała mi usługę zamiejscową, stosowała sprawdzony dwuetapowy proces sprzedaży:

Krok 1. Wygeneruj potencjalnego klienta – pozwól mi zadzwonić pod ich numer 800.

Krok 2. Podaj wymagane informacje – Przekazane mi przez telefon przez jednego z ich przedstawicieli handlowych, który był w stanie odpowiedzieć na moje pytania i sprawił, że czuję się pewny, że mogę zaoszczędzić sporo pieniędzy na mój rachunek za połączenia międzymiastowe i że usługa będzie równie dobra lub lepsza.

Co jest takiego dobrego w 2 krokach?

O wiele łatwiej jest wzbudzić zainteresowanie (lead) niż przeprowadzić osobę przez cały proces zakupu (sprzedaż).

Nie zachęcasz jeszcze potencjalnego ani istniejącego klienta do rozstania się z żadnymi pieniędzmi.

Możesz używać pocztówek do niedrogiego promowania potencjalnych potencjalnych klientów i generowania potencjalnych klientów (zapytań dotyczących twoich produktów i usług), które następnie można śledzić i przekształcać w sprzedaż.

Ten dwuetapowy proces pomaga również w utworzeniu listy osób, które były wystarczająco zainteresowane tym, co zaoferowałeś, aby się z Tobą skontaktować.

Następnie możesz ponownie skontaktować się z osobą, z którą nie sfinalizowałeś sprzedaży, gdy po raz pierwszy o to zapytała, najlepiej do momentu, gdy kupią od Ciebie.

WAŻNE: pamiętaj, aby uzyskać informacje potrzebne do ponownego skontaktowania się z osobami, które odpowiedziały na Twoją ofertę pocztową.

Powtarzające się kontakty z osobami, które się z Tobą skontaktowały, doprowadzą do zwiększenia sprzedaży. Uzupełnij politykę firmy o kontaktowanie się z osobami, które kontaktowały się z Tobą w sprawie Twoich produktów i usług.

Najskuteczniejsze wykorzystanie pocztówek:

Celem przesłania na pocztówce jest wzbudzenie wystarczającego zainteresowania potencjalnego klienta, aby skłonił go do skontaktowania się z Tobą w celu uzyskania informacji o Twojej ofercie.

Generujesz odsetki, a nie zbierasz ich pieniędzy (i tak jeszcze nie). Na tym polega dwuetapowy proces marketingowy. Generowanie zainteresowanych potencjalnych klientów i klientów, którzy skontaktują się z Tobą, aby uzyskać więcej informacji.

Twoja wiadomość wymaga trzech części, aby była najbardziej skuteczna:

1. Jasne stwierdzenie największej korzyści z twojego produktu lub usługi (w przypadku długodystansowego przykładu była to oszczędność kosztów).

2. Dobry powód, żeby się z Tobą TERAZ skontaktować.

3. Prosty, łatwy sposób na udzielenie odpowiedzi (na przykład numer 800).

Twoja wiadomość powinna być krótka i na temat. Krótkie wiadomości na pocztówkach generują więcej leadów niż długie.

Na przykład:

Zadzwoń pod numer 800-555-1212, aby otrzymać kopię naszego bezpłatnego raportu:

Czego 99% właścicieli firm nie wie i nigdy się nie dowie o używaniu pocztówek do eksplodowania swoich zysków

Oferta kończy się 5-5-01 (wydrukuj datę 3 tygodnie od daty wysłania, aby zachować pilność)

Wiele osób odpowie, aby dowiedzieć się, czego mogą nie wiedzieć. Nie zapominaj, odpowiedzieli, co jest przynajmniej pewnym zainteresowaniem informacjami, którymi zaciekawiłeś.

Ta metoda działa i z pewnością wygeneruje dużą liczbę zapytań, jeśli zostanie wysłana na właściwy rynek.

Ten dwuetapowy proces marketingowy działa.

Skorzystaj ze wskazówek, które tu przeczytałeś, aby utworzyć następną wiadomość z kartki pocztowej i zobaczyć, co się stanie.

Wygenerujesz grupę potencjalnych klientów od osób, które są naprawdę zainteresowane Twoimi produktami i usługami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *