Marketing dla pokolenia Y

Tytuł:
Marketing dla pokolenia Y

Liczba słów:
656

Podsumowanie:
Jeśli chcesz kierować reklamy do dorosłych urodzonych w latach 1977–1994, musisz zrozumieć najlepszą metodę dotarcia do pokolenia Y.

Słowa kluczowe:
marketing, generacja y

Treść artykułu:
Jeśli jesteś próbując dotrzeć do osób dorosłych urodzonych w latach 1977–1994, musisz zrozumieć najlepszą metodę dotarcia do pokolenia Y.

Kim jest pokolenie Y?

Osoby urodzone między 1977 a 1994 r. Są uważane za pokolenie Y i stanowią około 25% populacji USA. Ta grupa jest generalnie idealistyczna, optymistyczna i patriotyczna. Konsumują media w niezwykle fragmentaryczny sposób, co stanowi kolejną wielką falę w naszej strukturze demograficznej.

Gen Y zużywa media inaczej niż poprzednie generacje. Komunikowanie się z nimi za pośrednictwem tradycyjnych kanałów marketingowych może być trudne. Jak więc możesz dotrzeć do tej grupy, przekazać wiadomość i skłonić ją do podjęcia działań?

Odpowiedź jest bardziej tradycyjna niż myślisz. W połączeniu z marketingiem internetowym przesyłka bezpośrednia jest jednym z najpotężniejszych sposobów marketingu dla pokolenia Y. Według ostatnich badań przeprowadzonych przez InnoMedia, NuStats i Vertis 87% pokolenia Y dociera do poczty w dniu jej dostarczenia. 73% czytelników bezpośredniej poczty detalicznej generacji Y wykorzystało kupony otrzymane pocztą. Konsumenci pokolenia Y oceniają 75% otrzymywanej poczty jako wartościową.

Aby dotrzeć do pokolenia Y za pośrednictwem poczty bezpośredniej, należy pamiętać o kilku podstawowych praktykach marketingowych. Zanim omówisz te wskazówki, zdaj sobie sprawę, że Twoje bezpośrednie działania pocztowe zawsze można uzupełnić marketingiem online w postaci ukierunkowanej reklamy w witrynie, kupowania słów kluczowych lub być może dając konsumentom powód do odwiedzenia Cię online za pośrednictwem poczty elektronicznej (konkursy, loterie, rabaty itp .).

Reklama bezpośrednia jest najbardziej skuteczna, gdy znasz swoich odbiorców, odpowiednio zaplanujesz kampanię, przedstawisz atrakcyjną ofertę i opracujesz odpowiedni przekaz.

Odbiorcy

Znajomość odbiorców jest niezbędna dla sukcesu każdej kampanii marketingu bezpośredniego. Posiadanie ogólnych informacji o pokoleniu Y to dobry początek, ale musisz sięgnąć głębiej i lepiej zrozumieć ten segment. Powinieneś wiedzieć, co ich motywuje, jakie są ich największe bóle, ukryte potrzeby i jakich produktów lub rozwiązań obecnie używają. Gdy już poznasz swoich odbiorców, możesz zastosować inne kryteria marketingowe.

Czas

Przekazanie wiadomości we właściwym czasie może mieć ogromne znaczenie dla wyników marketingowych. Sprzedaż oprogramowania podatkowego natychmiast po 15 kwietnia nie przyniesie oczekiwanych rezultatów. Dlatego musisz mieć wiedzę na temat osi czasu swoich odbiorców oraz tego, kiedy są na rynku, aby kupić Twój produkt lub usługę. Pamiętaj, aby dotrzeć do nich w odpowiednim czasie, aby odpowiedzieć na swoją ofertę, ale nie zostawiaj jej otwartej.

Oferta

Wielu konsumentów potrzebuje powodu do zakupu, zwłaszcza pokolenie Y, które zwykle jest sceptyczne. Twoja oferta powinna przynosić korzyści kupującemu, a także zapewniać pewien poziom komfortu w robieniu zakupów. Może to mieć formę gwarancji satysfakcji lub czegoś podobnego. Świetną techniką jest umieszczenie oferty na zewnętrznej stronie koperty zawierającej materiały marketingowe. Może to pomóc w rozróżnieniu poczty i otworzeniu koperty przez potencjalnych klientów.

Wiadomość

Twoja wiadomość musi przemawiać do potencjalnych nabywców. Czy rozumiesz ich potrzeby? Czy przekazałeś informacje o korzyściach i funkcjach? Czy rozwiązujesz za nich problem? Czy przekazałeś prostą, ale przekonującą wiadomość? Wielu sprzedawców bezpośrednich mówi o „długim” liście zamiast „krótkim”. Istnieje wiele badań, które potwierdzają użycie długich i krótkich liter w materiałach marketingu bezpośredniego. Dopóki Twoja wiadomość trafia do kupujących, nie ma znaczenia, jak długo ona trwa. Pamiętaj, aby na bieżąco testować swoje wiadomości.

Jeśli kierujesz reklamy do pokolenia Y, użyj poczty bezpośredniej w swoim marketingu mix. Osoby w tych grupach odpowiadają na bezpośrednie wiadomości e-mail. Należy jednak pamiętać, że element marketingu bezpośredniego powinien być uzupełniony innymi formami marketingu – marketingiem internetowym, optymalizacją wyszukiwarek, reklamą itp. Direct mail jest kluczem do sukcesu z pokoleniem Y, gdy jest używany jako główny nośnik kampanii marketingowej .

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *