Marketing dla kancelarii prawnych za pośrednictwem usług kojarzenia adwokata z klientem Część I

Tytuł:
Marketing dla kancelarii prawniczych za pośrednictwem usług dopasowywania adwokatów i klientów Część I

Liczba słów:
1976

Podsumowanie:
Czym są te nowe usługi kojarzenia prawnik-klient ? Kim są gracze? Ile to kosztuje? Jakie jest dla mnie ryzyko? Jaki jest zwrot dla mnie? Jaki jest na nich szum? Czy są etyczne jak marketing dla firm prawniczych? Czy zaoszczędzą mi pieniądze i czy są dla mnie? Czy zdobędą mi klientów, których inaczej bym nie miał?

Słowa kluczowe:
marketing prawniczy, marketing kancelarii prawnych, marketing prawników, zarządzanie praktykami prawniczymi, marketing prawniczy, reklama kancelarii prawnych, doradztwo kancelaryjne, marketing dla kancelarii prawnych, reklama adwokacka

Treść artykułu:
W pierwszej części tego artykułu przyjrzymy się dogłębnie stosunkowo nowej marce w marketingu dla firm prawniczych, znanej jako „usługi dopasowywania prawników do klientów”. Część pierwsza skupia się na faktach dotyczących tych firm. Część druga przedstawia moje wnioski i zalecenia wynikające z moich badań. Najpierw trochę tła jest w porządku. Oczekuje się, że segment rynku usług prawnych osiągnie 82,5 miliarda dolarów w 2008 roku, według firmy Euromonitor International zajmującej się analizą rynków. W niedawnej historii konsumenci znajdowali prawników drogą ustną lub za pośrednictwem żółtych stron. Często porady szeptane nie dostarczają ludziom najlepszego możliwego rozwiązania dla ich konkretnych potrzeb, a żółte strony z pewnością nie są dobrym miejscem do wyboru prawnika, jestem pewien, że się z tym zgodzisz. Ponadto, według Pew Internet American Life, ponad cztery miliony konsumentów i małych firm poszukuje obecnie usług prawnych przez Internet każdego miesiąca, a oczekuje się, że liczba ta wzrośnie do ponad siedmiu milionów do 2007 roku. Myślę, że widać, że to ogromny rynek coraz większy. Konieczne jest, aby prawnicy rozumieli ten rynek, jeśli z żadnego innego powodu Twoi potencjalni klienci i klienci przenoszą się do Internetu, a reklama żółta strona jest umierającym narzędziem marketingowym dla firm prawniczych. Zrozumienie usług kojarzenia prawnik-klient to nowy sposób na wykorzystanie tego rynku internetowego.

To, o czym nie będę tutaj mówić, to usługi związane z listą prawników. Nie należy mylić między usługami z listą prawników a usługami dopasowywania prawników do klientów. Dwie główne firmy na arenie usług związanych z listami prawników to Lawyers dot com lub FindLaw dot com, z których wiele korzysta w marketingu dla firm prawniczych. W przypadku marketingu prawniczego można chcieć uzyskać minimalną listę w jednej lub obu tych głównych witrynach. Obie strony z pewnością generują duży ruch w swoich witrynach (w milionach odwiedzających rocznie). Jeśli dostaniesz listę, uważnie śledź swoje wyniki i zobacz, czy bycie w środku paczki prawników na liście rzeczywiście daje ci klientów. Nie wydawaj na nie więcej pieniędzy niż oferta podstawowa, która będzie kosztować około 150 USD miesięcznie, przynajmniej do czasu udokumentowania wyników za pomocą aukcji podstawowej. Nie kupuj też swojej witryny przez żadną z nich, nawet jeśli po testach znajdziesz dobre wyniki, z wielu powodów, które można znaleźć w zakładce Marketing internetowy na mojej stronie. Ostatnia uwaga: prawdopodobnie nie chcesz testować większości pomniejszych konkurentów z listy prawników, takich jak LawInfo dot com, LawCore dot com lub AttorneyFind dot com, ale jeśli na pewno śledzisz swoje wyniki. Pozostała część tego artykułu dotyczy usług kojarzenia prawnik-klient.

Marketing adwokata za pośrednictwem pięciu graczy dopasowujących adwokata do klienta

W polu dopasowywania adwokat-klient występuje pięciu konkurentów dla adwokata sprzedającego dolara oferującego usługi w zakresie dopasowywania adwokatów online. Pierwszym i pomysłodawcą jest LegalMatch dot com, a jego nowszym konkurentem jest CasePost dot com, a także trzecim – LegalFish dot com. Dwóch dużych graczy, którzy oferują prawie wszystko w marketingu prawniczym, Lawyers dot com i FindLaw dot com; niedawno zaczęliśmy również oferować wersję usług kojarzenia prawnik-klient. Zacznijmy od LegalMatch, który powstał w 1999 roku i ma siedzibę w San Francisco. LegalMatch wykorzystuje system podwójnej ślepej próby. Przez podwójnie ślepą próbę oznaczają, że konsument nie widzi informacji identyfikacyjnych o tym, kim są prawnicy, a prawnik nie widzi informacji identyfikacyjnych o tym, kim są konsumenci, chociaż wszystkie karty są kładzione na stole, aby oboje mogli je zobaczyć przed nawiązaniem kontaktu między nimi . Dzięki modelowi alokacji LegalMatch podejmuje decyzję o tym, którzy prawnicy otrzymają informacje od konsumenta. Konsumenci mogą za opłatą wybrać „usługę priorytetową”, aby porozmawiać z prawnikiem z działu LegalMatch na temat ich sprawy i współpracować z tym prawnikiem przy wyborze pełnomocnika do ich sprawy. LegalMatch współpracuje z Utah State Bar Association, ATLA i NACDL. Opłaty członkowskie za ten marketing dla firm prawniczych wynoszą od 2500 do 25000 USD rocznie (w razie potrzeby sfinansują składkę członkowską), w zależności od obszaru praktyki i położenia geograficznego

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *