Marketing bezpośredni wysyłany pocztą został wykonany prawidłowo i nie może zakończyć się niepowodzeniem

Tytuł:
Marketing bezpośredni wysyłany pocztą poprawnie wykonany, nie może się nie udać

Liczba słów:
426

Podsumowanie:
Zrób to we właściwy sposób i śmiej się do banku

Słowa kluczowe:
bezpośrednie pocztówki pocztowe, direct mail, direct mail marketing, pocztówki, marketing biznesowy, joy gendusa

Treść artykułu:
Jak to zrobić Ty to zrób?

Bezpośredni marketing pocztowy. Jeśli chodzi o marketing produktu lub usług, istnieją dwa podstawowe wyzwania:

1. Jak pozyskujesz nowych klientów lub klientów?

2. Jak sprawić, by obecni klienci wracali po więcej?

Direct mail / direct response marketing doskonale odpowiada na oba te wyzwania (nie jest to jedyny sposób na zrobienie tego, ale jest to sprawdzona metoda, która zawsze działa). ZAWSZE możesz polegać na BEZPOŚREDNIM MARKETINGU MAILOWYM. Pocztówka – tajna broń marketingu bezpośredniego…

Jedną z najprostszych i najbardziej opłacalnych form marketingu bezpośredniego jest POCZTÓWKA. Ponieważ pocztówki działają tak dobrze, można je uznać za jedną z kluczowych strategii marketingowych małych firm.

‘Przerzuciłem się z wysyłania comiesięcznego biuletynu na moją listę mailingową do wysyłania kolorowych pocztówek.
Nie tylko zaoszczędziłam na kosztach drukowania, ale także zaoszczędziłam kłopotów z przygotowywaniem przesyłek.

Opinie naszych klientów są bardzo pozytywne, a leady napływały. Ponadto liczba odwiedzin mojej witryny wzrosła z powodu promocji lub na naszych pocztówkach! ” Kerry Fuller, Realty Executives

lt;bgt; Strategie bezpośredniego marketingu pocztowego… lt;/bgt;

lt;igt; Aby zdobyć nowych klientów, wystarczy: lt;/igt;

1. Uzyskaj ich tożsamość (listy mailingowe to robią).

2. Docieraj do nich (robi to poczta bezpośrednia).

3. Przyciągnij ich uwagę i przekaż swoją wiadomość (kartki pocztowe robią to doskonale – nie musisz ich otwierać!).

4. Poproś ich o skontaktowanie się z Tobą. (Twój list, list lub najlepiej pocztówka, wystarczy, jeśli jest dobrze zaprojektowany i napisany).

5. Reszta zależy od Twojej zdolności do sprzedaży.

lt;igt; Aby zachęcić obecnych klientów do powrotu po więcej, wystarczy: lt;/igt;

1. Przechowuj dokładne rejestry swoich klientów (każdego, kto kiedykolwiek coś od Ciebie kupił) w bazie danych i aktualizuj je.

2. Wysyłaj im częste wysyłki. Pocztówki są doskonałe. Możesz wysłać biuletyn. Możesz wysyłać spersonalizowane listy. Ale kontaktuj się z nimi. Poinformuj ich o nowych produktach lub usługach. Niech odpowie.

3. Oczywiście musisz zapewnić doskonałą obsługę lub świetny produkt. Dzięki tym technikom marketingowym osiągniesz rezultaty, nawet jeśli nie zapewniasz dobrej obsługi lub świetnego produktu, ale nie potrwa to długo i nie będziesz w stanie go utrzymać.

4. Pamiętaj, wielkość Twojej bazy klientów i liczba wysyłek do niej decyduje o Twoim dochodzie. Fakt.

Więc zrób to poprawnie i nie możesz zawieść.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *