Marketing artykułów i optymalizacja wyszukiwarek

Tytuł:
Marketing artykułu i optymalizacja wyszukiwarek

Liczba słów:
803

Podsumowanie:
Coraz trudniej jest dostać się na szczyt głównych wyszukiwarek w ostatnich latach, jak Google i Yahoo! zmienili kryteria rankingu witryn internetowych. Wiele starych technik, takich jak metatagi i wzajemne powiązania, straciło skuteczność. Jednak pomimo tych zmian, przesyłanie artykułów pozostaje jednym z najskuteczniejszych sposobów zdobywania przychodzących linków, które zwiększą popularność Twojej witryny wśród głównych wyszukiwarek.

Słowa kluczowe:
artykuł marketingowy seo

Treść artykułu:
W ostatnich latach coraz trudniej jest dostać się na szczyt głównych wyszukiwarek jak Google i Yahoo! zmienili kryteria rankingu witryn internetowych. Wiele starych technik, takich jak metatagi i wzajemne powiązania, straciło skuteczność. Jednak pomimo tych zmian, przesyłanie artykułów pozostaje jednym z najskuteczniejszych sposobów zdobywania przychodzących linków, które zwiększą popularność Twojej witryny wśród głównych wyszukiwarek.

Chociaż istnieje wiele innych aspektów optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO), przesyłanie artykułów może być tanim i skutecznym sposobem, aby pomóc Ci znaleźć to pożądane miejsce na pierwszej stronie wyników wyszukiwania dla słów kluczowych związanych z Twoją biznes.

Najpierw przyjrzyjmy się, jak działa marketing artykułów w odniesieniu do poprawy SEO. Zasadniczo, za każdym razem, gdy link do Twojej witryny zostanie opublikowany w innej witrynie, Twoja popularność w wyszukiwarkach rośnie. Są to tzw. Linki zwrotne. W każdym artykule marketingowym, który przesyłasz do katalogu artykułów, możesz dołączyć pole zasobów z informacjami o Tobie lub Twoim produkcie oraz łącze zwrotne do Twojej witryny.

Tak więc, nawet przesyłając do katalogów artykułów, już zwiększasz liczbę linków zwrotnych do swojej witryny. Jednak prawdziwą wartością przesłania tych artykułów jest to, że można je pobrać i opublikować w dowolnym miejscu w sieci. Za każdym razem, gdy artykuł jest publikowany, otrzymujesz kolejny link zwrotny do swojej witryny. Jeśli Twoje artykuły są publikowane wystarczająco dużo razy, możesz zobaczyć rakietę rankingu strony w wyszukiwarce. Pamiętaj jednak, że skuteczność Twojej kampanii będzie zależała od tego, gdzie pojawią się artykuły. Link zwrotny ze strony internetowej, która sama ma wysoki ranking strony w wyszukiwarkach, będzie miał większą wagę niż link zwrotny z witryny o słabym rankingu.

Słowa kluczowe a jakość

Ostrożny dobór słów kluczowych jest istotną częścią marketingu artykułów z wielu powodów. Po pierwsze, chcesz, aby Twoje artykuły były łatwo dostępne w katalogach artykułów. Jeśli pozostaną pochowane pod podobnymi artykułami, nigdy nie zostaną opublikowane na innych stronach internetowych, a twoje wysiłki pójdą na marne.

Ponadto chcesz, aby Twoje artykuły miały dobre wyniki w samych wyszukiwarkach. Jeśli Twoje artykuły trafią na pierwsze strony wyszukiwarek, zwiększysz widoczność Twojej witryny lub produktu i poprawisz swoją reputację jako autora artykułów.

Jednak skuteczny marketing artykułów to nie tylko słowa kluczowe. Wśród ekspertów ds. SEO istnieje ciągła różnica zdań co do tego, czy można poświęcić jakość artykułów na rzecz dużej gęstości słów kluczowych w tekście. Chociaż ważne jest, aby umieścić słowa kluczowe w tekście, aby pomóc w pozycjonowaniu, jakość treści jest najważniejsza, jeśli chodzi o marketing artykułów.

Głównym celem marketingu artykułów jest publikowanie artykułów na jak największej liczbie stron internetowych. Treści wysokiej jakości są na wagę złota w Internecie, więc jeśli możesz zapewnić dobre artykuły, które ludzie chcą czytać, odniesiesz sukces. Jeśli wypełnisz swoje artykuły słowami kluczowymi, strony nie będą ich publikować, a czytelnicy rzadko będą czytać poza pierwszym akapitem. Dlatego ogranicz liczbę słów kluczowych do około dwóch na każde 100 słów tekstu i nie pozwól, aby zakłócały przepływ i znaczenie artykułu.

Poznaj swojego sąsiada

Sprzedawcy artykułów odnoszący największe sukcesy to ci, którzy zyskują reputację ekspertów w wybranej dziedzinie, więc spróbuj znaleźć swoją niszę i wykorzystaj swoje mocne strony. Jeśli piszesz autorytatywnie i entuzjastycznie na temat, o którym wiesz, jest znacznie bardziej prawdopodobne, że przyciągniesz czytelników.

Jeśli na przykład masz witrynę internetową sprzedającą oprogramowanie dla komputerów Mac, możesz napisać o nowych wersjach i trendach w tej dziedzinie. Możesz jednak ulepszyć swój profil, angażując się w ogólną społeczność online komputerów Mac, publikując posty na forach lub nawet tworząc własnego bloga. Mogą one zapewnić dodatkowe możliwości tworzenia linków zwrotnych i kierowania ruchu do Twojej witryny, a gdy staniesz się lepiej znany w swojej dziedzinie, zauważysz, że Twoje artykuły będą częściej i szerzej używane.

Nowe serwisy społecznościowe Web 2.0 z zakładkami społecznościowymi również dają marketerom nowe możliwości ulepszenia SEO i zwiększenia ruchu w ich witrynie. Jeśli podejdziesz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *