Marketing afiliacyjny – podstawy

Tytuł:
Marketing afiliacyjny – podstawy

Liczba słów:
384

Podsumowanie:
Wyobraź sobie, że możesz zarabiać prowizje na popularnym markowym produkcie po prostu umieszczając łącze w Twojej witrynie lub w wiadomości e-mail. To, moi przyjaciele, jest „marketing afiliacyjny”!

OK … Więc to nie jest takie proste, ale też nie musi być dużo bardziej skomplikowane.

Zacznijmy od kilku definicji. Reklamodawca lub sprzedawca to firma, która sprzedaje produkt. Podmiot stowarzyszony, czasami nazywany wydawcą lub partnerem, to inna osoba lub firma, która pomaga …

Słowa kluczowe:
marketing afiliacyjny, praca w domu, zarabianie pieniędzy w Internecie, promocja produktów

Treść artykułu:
Wyobraź sobie, że możesz zarabiać na prowizji od popularnego markowego produktu, umieszczając link na swojej stronie internetowej lub w wiadomości e-mail. To, moi przyjaciele, jest „marketing afiliacyjny”!

OK … Więc to nie jest takie proste, ale też nie musi być dużo bardziej skomplikowane.

Zacznijmy od kilku definicji. Reklamodawca lub sprzedawca to firma, która sprzedaje produkt. Podmiot stowarzyszony, czasami nazywany wydawcą lub partnerem, to inna osoba lub firma, która pomaga w promocji produktu i otrzymuje za to prowizję. (To możesz być Ty!) Pomiędzy jest usługa zarządzania kontem, która współpracuje reklamodawców z podmiotami stowarzyszonymi i śledzi sprzedaż i prowizje.

Jeśli chcesz zostać partnerem, najpierw musisz wybrać produkt, który chcesz sprzedawać, lub usługę zarządzania kontem. Skończysz z obydwoma, ale wybór jednego zadecyduje o wyborze drugiego. Jeśli wybierzesz produkt jako pierwszy, reklamodawca skieruje Cię do usługi zarządzania kontem, z którą już współpracuje. Jeśli wybierzesz najpierw usługę zarządzania kontem, dostarczy Ci listę sprzedawców, z którymi prowadzą interesy.

Aby sprawdzić, czy Twój ulubiony produkt lub firma oferuje program partnerski, wejdź na ich stronę i sprawdź pasek menu lub dół ekranu. Rozejrzyj się za słowem „partner”. Kliknij ten link, przeczytaj o ich programie i wymaganiach, a następnie wypełnij wniosek. Niektóre firmy wymagają określonych typów witryn internetowych, w których umieszczane są łącza. Prześlą Ci e-mailem wszystko, co musisz wiedzieć, aby rozpocząć.

Jeśli nie wiesz, jaki konkretny produkt chciałbyś promować, lub jeśli chcesz wypromować kilka, polecam przeglądanie uczestniczących sprzedawców w witrynie zarządzania kontem.

Staraj się trzymać produktów lub pomysłów, które znasz i które Cię pasjonują. Znacznie łatwiej będzie promować użytkowników, jeśli możesz dodać wartość do linku, który chcesz, aby kliknęli. Osobiste rekomendacje lub historie przyniosą znacznie lepsze rezultaty niż zwykły baner lub samodzielny link tekstowy. Daj im powód, by „kliknęli tutaj”.

Witamy w świecie marketingu afiliacyjnego! Powodzenia w nowym przedsięwzięciu!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *