Maksymalne wykorzystanie okresu świątecznego sprzedaży bezpośredniej

Tytuł:
Maksymalne wykorzystanie sprzedaży bezpośredniej w okresie świątecznym

Liczba słów:
509

Podsumowanie:
Święta nadeszły szybko i jako mamy pracujące w domu wiemy, jakie to uczucie mieć jeszcze jedną rzecz do przemyślenia! Święta, które miały być czasem podniecenia, radości, wspomnień i zabawy, często wypychają rodzinną biznesową mamę do krainy stresu i szaleństwa.

Ale ty, mamo ze sprzedaży bezpośredniej, masz to, czego wiele zestresowanych mam potrzebuje o tej porze roku. Masz prezent w postaci PREZENTÓW! Bez konieczności walki z kolejkami w Kohl’s lub w centrum handlowym, mamy mogą …

Słowa kluczowe:
Sprzedaż bezpośrednia sezon wakacyjny, wyprzedaż świąteczna

Treść artykułu:
Święta zbliżają się wielkimi krokami i jako mamy pracujące w domu wiemy, jak to jest mieć jeszcze jedną rzecz do przemyślenia! Święta, które miały być czasem podniecenia, radości, wspomnień i zabawy, często wypychają rodzinną biznesową mamę do krainy stresu i szaleństwa.

Ale ty, mamo ze sprzedaży bezpośredniej, masz to, czego wiele zestresowanych mam potrzebuje o tej porze roku. Masz prezent w postaci PREZENTÓW! Bez konieczności zmagania się z kolejkami w Kohl’s lub w centrum handlowym, mamy mogą wysłać Ci e-mail lub zadzwonić i zrobić świąteczne zakupy bez wychodzenia z domu! Dodając odrobinę „dodatkowej mili” do i tak już doskonałych umiejętności obsługi klienta, możesz pomóc zapracowanym mamom na całym świecie przywrócić radość i zabawę w te święta.

Porozmawiajmy więc o tym, co możesz zrobić w swojej firmie zajmującej się sprzedażą bezpośrednią, aby od dziś pomóc tym matkom na krawędzi!

** Podaruj im prosty prezent organizacyjny – wyślij pusty arkusz listy życzeń na listę mailingową klientów. Zaoferuj go również jako prezent nowym subskrybentom listy biuletynów. Może to być tak proste, jak wykres z kolumnami i wierszami dla „Nazwy” i „Prezentu”, aby umożliwić im śledzenie zakupów. To miły gest i może być właśnie tym, czego potrzebuje przytłoczona mama, aby pomóc jej zorganizować się w tej części sezonu. Możesz samodzielnie utworzyć je w programie Word lub Excel, albo przeszukać Internet w poszukiwaniu bardziej wyszukanych szablonów. Tylko upewnij się, że jest tam Twoje pole z zasobami, „Komplementy…”, żeby wiedzieli, do kogo zadzwonić!

** Oferuj pakowanie prezentów i usługę „dostarczenia do domu” mamom, które kupują od Ciebie prezenty. Tak, może cię to trochę więcej kosztować, ale pomyśl o pomocy, jaką dajesz innej mamie i potencjale przyszłego biznesu, który generujesz dzięki poświęceniu.

** Grupuj swoje produkty w paczki prezentowe. Bądźcie kreatywni tutaj panie. Przyjrzyj się uważnie całemu katalogowi i twórz piękne pakiety bezpłatnych produktów w różnych przedziałach cenowych. Pomyśl o swoich klientach, aby usunąć jeszcze jedną warstwę stresu. Wyjdź poza samo sugerowanie i zwiększanie sprzedaży i twórz paczki z cenami pakietów, więc wystarczy, że zadzwonią lub wyślą e-mail i powiedz: „Chcę 3 z tego 15-dolarowego pakietu, o którym wspomniałeś w e-mailu”. Zaoferuj powyższe opakowanie na prezent i uwzględnij je w cenie pakietu, aby było to jeszcze łatwiejsze.

** Zapewnij usługi związane z bonami podarunkowymi, aby klienci mogli podarować Twój katalog i certyfikat w prezencie. Nie tylko pomaga to klientce w utrzymaniu poziomu stresu, ale także daje możliwość pozyskania nowego klienta.

** Przede wszystkim przeprowadź burzę mózgów na temat tego, co pomoże CI poczuć się bardziej zrelaksowanym podczas świątecznych zakupów w tym okresie świątecznym, a następnie zobacz, jak możesz w ten sam sposób pomóc innym mamom.

Jak najlepiej wykorzystaj okres wyprzedaży świątecznych, kontaktując się z innymi i pomagając im. Będziesz zadowolony, że to zrobiłeś!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *