Mailing marketingowy IT do Twojej aktualnej bazy danych klientów

Tytuł:
Marketing IT: Wysyłanie korespondencji do bieżącej bazy klientów

Liczba słów:
494

Podsumowanie:
Marketing IT może mieć dobry początek wysyłanie wiadomości do obecnych klientów. Zaproponuj im wypróbowanie nowych usług lub zmaksymalizowanie obecnej technologii poprzez marketing IT.

Słowa kluczowe:
Marketing IT

Treść artykułu:
Wysyłanie mailingu do bieżącej bazy klientów to naprawdę świetne miejsce na rozpoczęcie. Z tego artykułu dowiesz się, dlaczego ta strategia marketingowa IT może być tak skuteczna.

Twoi klienci już Cię znają

Prowadzenie korespondencji marketingowej IT do obecnych klientów to świetne miejsce na rozpoczęcie, ponieważ po pierwsze, jesteś już właścicielem listy. Ale co ważniejsze, oni już Cię znają, lubią i ufają. I to jest jedna z największych przeszkód do pokonania, gdy prowadzisz wszelkiego rodzaju marketing bezpośredni.

Marketing IT: co reklamować?

Jeśli czujesz się komfortowo, rozmawiając z właścicielami firm i menedżerami na temat zapewnienia ochrony przed wirusami, zapór ogniowych, haseł, kopii zapasowych danych i ochrony zasilania, masz dobrą okazję do połączenia koncepcji audytu IT i ochrony danych.

Zaoferuj pakiet audytów IT po dużych rabatach. Powiedzmy, że jest to regularnie 400 USD, ale teraz, do upływu daty ważności, jest to 299 USD. Możesz rozważyć umieszczenie tam dodatkowej premii, takiej jak podstawowa bateria zapasowa, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, cenny szablon arkusza spisu systemu lub płyta CD lub DVD z ostatniego seminarium o ochronie danych, które prowadziłeś. Jako część swojej strategii marketingowej IT, rozdaj coś, co Twoim zdaniem przyniesie dodatkowe korzyści.

Marketing IT: Śledź swoje wyniki

Jeśli zauważysz, że otrzymujesz pięć procent zapytań, a połowa z nich ostatecznie kończy się audytem, daje to dobrą podstawę do pomiaru i porównaj inne listy i odpowiedzi, które otrzymujesz z podobnych wiadomości.

Dzięki działaniom marketingowym IT będziesz mieć znacznie bardziej otwartą publiczność wśród obecnych klientów niż ktokolwiek inny. Jeśli prowadzisz jakiś rodzaj wychodzącego telemarketingu, nawet jeśli nie są to klienci, dla których wykonałeś dużo pracy, przynajmniej ci ludzie cię znają i miejmy nadzieję, że cię lubią i ufają.

Pomóż swoim klientom wykorzystać to, co już mają

Przyjrzyj się istniejącym relacjom z klientami, aby znaleźć dodatkowe sposoby, dzięki którym możesz pomóc im lepiej wykorzystać to, co już posiadają. Jest duża szansa, że kupili dużo rzeczy, które zbierają kurz. Jeśli ich używają, mogą jedynie zarysować swoją użyteczność.

Marketing IT: Cementowanie relacji

Są to nie tylko wspaniałe możliwości, aby pomóc im w lepszym wykorzystaniu tego, co już posiadają, ale także świetna okazja, aby zdobyć wiele dobre, przyrostowe przychody z usług. Jest to również świetny sposób na utrwalenie długoterminowej lojalności i relacji, które są naprawdę ważne dla każdej firmy zajmującej się doradztwem komputerowym.

Podsumowanie marketingu IT

Wykorzystanie istniejących klientów do marketingu IT to świetny pierwszy krok. Możesz wprowadzić nowe produkty lub usługi lub pomóc im lepiej wykorzystać technologię, którą już posiadają.

Copyright MMI-MMVI, Sekrety konsultantów komputerowych. Wszelkie prawa zastrzeżone na całym świecie. {Uwaga dla wydawców: aktywne hiperłącze w polu zasobów autora wymagane w celu zapewnienia zgodności z prawami autorskimi}

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *