Ludzie, którzy potrzebują ludzi – znajdź swoją niszę

Tytuł:
Ludzie, którzy potrzebują ludzi – znajdź swoją niszę

Liczba słów:
493

Podsumowanie:
Rozumiemy, co to znaczy, gdy ktoś mówi: „Nie weź swój wózek przed konia ”, ale często właśnie to robimy, gdy szukamy niszowego rynku. Znajdujemy produkt, który chcemy wprowadzić na rynek, a następnie zaczynamy szukać ludzi do sprzedaży.

Zamiast tego pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, jest znalezienie rynku; grupa ludzi, o których coś wiesz. A może jest to grupa, o której chcesz się czegoś dowiedzieć. Tak czy inaczej, twoją niszą są ludzie i ich potrzeby, pragnienia i pragnienia.

Słowa kluczowe:
Marketing niszowy, Znajdź swoją niszę, Zarabiaj pieniądze online, Pracuj w domu, Marketing afiliacyjny

Artykuł Treść:
Rozumiemy, co to znaczy, gdy ktoś mówi: „Nie bierz wozu przed konia”, ale często tak właśnie robimy, gdy szukamy niszowego rynku. Znajdujemy produkt, który chcemy wprowadzić na rynek, a następnie zaczynamy szukać ludzi do sprzedaży.

Zamiast tego pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, jest znalezienie rynku; grupa ludzi, o których coś wiesz. A może jest to grupa, o której chcesz się czegoś dowiedzieć. Tak czy inaczej, twoją niszą są ludzie i ich potrzeby, pragnienia i pragnienia.

Czy jesteś zainteresowany przytulankami? A może bardziej interesują cię niezbyt milutkie zwierzaki? może gady. Kochasz samochody? Może masz pasję Porsche. Jeśli jesteś singlem, może interesują Cię randki lub problemy z samotnym rodzicem. W każdym razie Twoim pierwszym zadaniem jest znalezienie grupy ludzi, dla których chcesz świadczyć usługi i produkty; to jest twój rynek.

Następnie musisz dowiedzieć się, czego chcą. Wyszukaj fora, grupy, listy e-mailowe i blogi dla swojej grupy rynkowej i dowiedz się, z jakimi problemami się borykają oraz jakie produkty lub usługi poszukuje na tym rynku. Powinieneś być fanką; najpierw dowiedzieć się, czego chce klient, a później opublikować swoją witrynę. (Aby zobaczyć listę najlepszych grup dyskusyjnych, forów, list e-mailowych i blogów, zaznacz pole zasobów dla autorów poniżej).

Robiąc to, zrób listę różnych słów, których używają do opisu produkty i usługi, których chcą. Będą to Twoje „słowa kluczowe” podczas pisania swojej strony internetowej. Są to słowa, które Twoi nowi potencjalni klienci będą wpisywać w wyszukiwarkach, aby znaleźć oferowane przez Ciebie produkty.

Następnie użyj narzędzia propozycji słów kluczowych, takiego jak narzędzie propozycji uwertury, aby dowiedzieć się, ile osób w każdym miesiącu wyszukuje słowa kluczowe, którymi interesowała się Twoja niszowa grupa. Dowiedz się, czy jest wystarczająco duży popyt na produkty w tej grupie .

I wreszcie, czas znaleźć produkt. Wiesz, czego szuka Twoja grupa; teraz rozumiesz ich problemy. Przejdź do Clickbank, Commission Junction lub PayCotCom i poszukaj produktów spełniających potrzeby Twojej grupy. Albo jeszcze lepiej, sam opracuj produkt.

Pamiętaj, że najważniejszym czynnikiem w marketingu internetowym, czy jakimkolwiek innym, jest pomoc klientowi. Teraz, gdy już znalazłeś swoich klientów i ich potrzeby tak jak Ty, znalezienie lub napisanie treści dla Twojej witryny jest dziecinnie proste. Osoby z Twojego rynku będą gromadzić się w Twojej witrynie w poszukiwaniu informacji; a potem, skoro już tam są, kupią.

Jeśli wystarczająco dużo pomożesz innym ludziom dostać to, czego chcą; dostaniesz to, czego chcesz. Zbuduj swój biznes, aby pomóc ludziom w swojej niszy, a będziesz wyróżniać się z tłumu. Marketing, czy to dla niszy, czy dla mas, dotyczy ludzi.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *