Lokowanie produktu sprawia, że wydarzenia są niezapomniane

Tytuł:
Lokalizowanie produktu sprawia, że wydarzenia są niezapomniane

Liczba słów:
496

Podsumowanie:
Dyrektor generalny właśnie przebiegł przez biuro podczas comiesięcznej wizyty na zapleczu. Zatrzymał się na chwilę przy biurku Charliego i wydawał się zahipnotyzowany kulą stresu w kształcie dyni, która stała na drukarce Charli, odkąd wróciła z seminarium integracyjnego. Dyskusja wkrótce zeszła na temat wartości budowania zespołu i tego, jak dyrektor generalny rozważał coś podobnego dla starszych menedżerów.

„Więc jaka była nazwa dostawcy do budowania zespołu…

Słowa kluczowe:
rezerwacja online, zarządzanie wydarzeniami, menadżer rezerwacji, rezerwacja, rejestracja

Treść artykułu:
Dyrektor generalny właśnie przebiegł przez biuro na swoją comiesięczną wizytę na zapleczu. Zatrzymał się na chwilę przy biurku Charliego i wydawał się zahipnotyzowany kulą stresu w kształcie dyni, która stała na drukarce Charli, odkąd wróciła z seminarium integracyjnego. Dyskusja szybko zeszła na temat wartości budowania zespołu i tego, jak dyrektor generalny rozważał coś podobnego dla starszych menedżerów.

„Więc jaka była nazwa dostawcy budowania zespołu, Charli?” – zapytał prezes.

„Umm, myślę, że to jest wydrukowane na piłce stresowej” zauważył z ulgą Charli.

Kto naprawdę może przewidzieć siłę lokowania produktu? Jeśli natura ludzka podąży za swoim tokiem, uczestnicy warsztatów lub seminarium wrócą do swoich biur, wypełnią dokumentację wydarzenia pod literą „N”, co oznacza „Nigdy więcej nie czytaj” i będą kontynuować swoje normalne życie. Jednak daj im gadżet, wotsit lub doodah, na którym jest twoje logo i ma pewne marginalną funkcjonalność, mogą skończyć się umieszczeniem go na biurku lub, jeśli jest to ubranie, noszeniem go. Ta forma reklamy to nie tylko domena Coca Coli i Nike, można ją zastosować do każdej marki.

Asortyment produktów oznaczonych Twoim logo jest ogromny i obejmuje wszystko, od wszechobecnych kubków do kawy, długopisów, podkładek pod mysz i uchwytów na notatki, po droższe foldery konferencyjne, breloki z pamięcią USB, parasole i kurtki do golfa. Ceny wahają się od kilku centów do 20 lub 30 dolarów za sztukę plus koszt konfiguracji, który może wynosić od 30 do 100 dolarów w zależności od stopnia zaawansowania marki, więc większość budżetów może obsłużyć jakiś upominek promocyjny. Odczekaj miesiąc lub dłużej, aby Twoje prezenty zostały oznakowane. Niektóre prostsze produkty z jednokolorowym brandingiem można obrócić w ciągu tygodnia; jednak zawsze lepiej jest mieć czas na sprawdzenie jakości.
Projektowanie fragmentów konwersacji

Seminaria, warsztaty i pokazy objazdowe są głównymi kandydatami do cross-marketingu całej gamy produktów i usług. Tam, gdzie są wykorzystywane do szkoleń w firmie, warsztaty mogą służyć jako narzędzie komunikowania polityki firmy w szerokim zakresie zagadnień.

Kiedy przybywają twoi delegaci, kiedy robią przerwę na kawę lub na lunch, zawsze znajdą się tacy, którym może być trudno porozmawiać. Zapewnienie im kombinacji ulotek informacyjnych, tablic wystawowych i być może niekończącej się prezentacji w pętli na małym monitorze może nie tylko zapewnić im zajęcie. Ta aktywność w tle może prowadzić do dodatkowej sprzedaży, lepszej komunikacji, a także działać jako bodziec do rozmowy.

Chociaż Charli świadomie nie przyswoiła sobie wszystkich informacji przedstawionych jako pokaz uboczny na seminarium, w którym uczestniczyła, była zdumiona, jak wiele przyswoiła sobie na poziomie podprogowym. Na przykład była w stanie przypomnieć sobie, że było kilka wzmianek o specjalnie zaprojektowanych seminariach dla starszych zespołów oraz że firma szkoleniowa specjalizowała się w wyzwaniach outdoorowych dla niezbyt dopasowanych menedżerów; udało mi się o tym wspomnieć, nie spoglądając na dość hojną talię prezesa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *