Logo wydarzeń jest nadal sub Par Jonathan Munk

Tytuł:
Logo wydarzeń Wciąż Sub Par — Jonathan Munk

Liczba słów:
338

Podsumowanie:
Dla każdego seminarium, konferencji i corocznego wydarzenia odbywającego się na całym świecie , zwykle towarzyszy mu rozwlekłe, źle zaprojektowane logo. Wydaje się, że bez względu na to, jak bardzo społeczność projektantów robi wrażenie na ludziach, jak ważny jest dobry projekt logo, wydaje się, że organizatorzy wydarzeń nie mogą tego słyszeć.

Słowa kluczowe:
projekt logo grafika logo

Treść artykułu:
Każde seminarium, konferencja i coroczne wydarzenie odbywające się na całym świecie zwykle jest to rozwlekłe, źle zaprojektowane logo, które ma mu towarzyszyć. Wydaje się, że bez względu na to, jak bardzo społeczność projektantów robi wrażenie na ludziach, jak ważny jest dobry projekt logo, wydaje się, że organizatorzy wydarzeń nie mogą tego słyszeć.

Każdego dnia, kiedy przeglądam wiadomości dotyczące logo, znajduję co najmniej jeden artykuł o logo wprowadzanym na jakiś rodzaj imprezy. Kiedy widzę projekt, prawie zawsze jestem rozczarowany brakiem kreatywności i ogólnego poziomu umiejętności. Jestem pewien, że logo to jedna z ostatnich rzeczy, o których myśli osoba, która próbuje zabezpieczyć miejsce, przyciągnąć uczestników, zapełnić luki prelegentów i upewnić się, że wszystko idzie dobrze. Ale jednocześnie posiadanie zabójczego logo dla dowolnego wydarzenia sprawia, że jest ono bardziej atrakcyjne dla potencjalnych uczestników. Wydarzenie będzie miało lepszą frekwencję, zbuduje większe zaufanie, a co najważniejsze, będzie sprzedawać więcej produktów promocyjnych.

Jest to szczególnie ważne w przypadku powtarzających się wydarzeń na dużą skalę, takich jak igrzyska olimpijskie. Każdy rozpoznaje wzór pięciu blokujących się pierścieni. Jednak większość miast-gospodarzy projektuje logo swojego miasta, które staje się głównym logo używanym do promocji wydarzenia.

Dzisiaj zostało zaprezentowane jedno z trzech logo używanych na igrzyskach olimpijskich w Pekinie w 2008 roku – znane jako projekt „Zielonych Igrzysk Olimpijskich” – i również jest wielkim rozczarowaniem. Jestem pewien, że na zaprojektowanie tego projektu wydano dużo czasu i pieniędzy, ale logo wydaje się bardzo amatorskie i moim zdaniem brakuje mu wizualnej równowagi. Nigdy nie kupiłbym niczego z takim wzorem. Miejmy nadzieję, że komitet organizacyjny Igrzysk Olimpijskich poradzi sobie lepiej z pozostałymi dwoma logo, które nie zostały jeszcze ujawnione – „Olimpiada Ludowa” i „Igrzyska Olimpijskie Hi-Tech”. Mogą też mieć mnóstwo kubków i czapek, gdy ostatni hymn gra.

Każdy, kto myśli o uzyskaniu logo zaprojektowanego na potrzeby swojego wydarzenia, może przeczytać LogoWorks w Wall Street Journal.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *