Łatwe drukowanie broszur

Tytuł:
Łatwe drukowanie broszur

Liczba słów:
739

Podsumowanie:
Czy jest lepszy sposób na promocję firmy niż dystrybucja broszur? Powiedz, że chcesz mieć wyprzedaż garażową. Jeśli porównasz czarno-białą ulotkę z pełnokolorową broszurą, która Twoim zdaniem przyciągnie więcej uwagi?

– Pełnokolorowa broszura to niezawodny sposób na promocję Twojej firmy.
– Broszura to dokument na jednym arkuszu, który jest dostępny w kilku rozmiarach. Można go wysłać pocztą lub osobiście rozdać ludziom i jest uważany za jeden z najlepszych …

Słowa kluczowe:
druk broszur w kolorze, druk broszur w pełnym kolorze, usługi drukowania broszur, broszury i druk katalogów, tanie drukowanie broszur

Treść artykułu:
Czy jest lepszy sposób na promocję Twojej firmy niż dystrybucja broszur? Powiedz, że chcesz mieć wyprzedaż garażową. Jeśli porównasz czarno-białą ulotkę z pełnokolorową broszurą, która Twoim zdaniem przyciągnie więcej uwagi?

– Pełnokolorowa broszura to niezawodny sposób na promocję Twojej firmy.
– Broszura to dokument na jednym arkuszu, który jest dostępny w kilku rozmiarach. Można go wysłać pocztą lub osobiście rozdać ludziom i jest uważany za jeden z najlepszych materiałów promocyjnych. Jest to również dobra pomoc w sprzedaży.
– Niezależnie od tego, czy potrzebujesz ich jako katalogów ulotek produktów, czy też ulotek z targów, broszura jest najlepszym formatem do przekazania wiadomości, którą chcesz wysłać.
– Broszury promocyjne mogą wywrzeć trwałe wrażenie i pozostawić mocne przesłanie w umysłach potencjalnych klientów.

1. Wybierz papier.

Wybierz odpowiedni rodzaj papieru do użycia. Wybierz zabawną i jasną kolorystykę podczas drukowania broszur dla firm, których głównym rynkiem docelowym są kobiety. W przypadku firm, których klientami są głównie mężczyźni, wybierz bardziej męskie kolory i cięższy papier. Niektórzy ludzie wybierają papiery powlekane, aby uzyskać bardziej żywy, ekskluzywny wygląd. Niezależnie od wybranego koloru, grubości i faktury papieru upewnij się, że zawiera on przesłanie, które chcesz przekazać w broszurze. Dobrze też jakoś je połączyć z nazwą i logo firmy.

2. Napisz treść

Na tylnej okładce i na kolejnych stronach broszury możesz napisać krótki profil firmy. Upewnij się, że pokazuje produkty i usługi, które oferujesz, aby ludzie dowiedzieli się o Twojej firmie. Treść powinna być jak najkrótsza, zwięzła i jak najbardziej pouczająca. Podaj pełne dane kontaktowe swojej firmy: numer telefonu, numer faksu, adres, e-mail i stronę internetową, jeśli taką posiadasz.

– Jaką wiadomość chcę przekazać klientom?
– Dlaczego klient / potencjalny klient miałby przeczytać moją broszurę? Co z tego mają?
– Czy ostatecznie skorzystają z oferowanych przeze mnie produktów / usług?

3. Wybierz projekt

Wybierając projekt broszury, nie zapomnij dołączyć logo firmy, nazwy firmy i krótkiego sloganu lub sloganu, które będą reprezentować produkty i usługi, które oferujesz. W idealnym przypadku powinny one znajdować się na początku broszury. Postaraj się, aby było to proste, ponieważ chciałbyś, aby ludzie natychmiast zainteresowali się twoimi broszurami i faktycznie je przeczytali. Gdy znajdziesz firmę, która wydrukuje dla Ciebie broszury, może ona mieć dostępne projekty graficzne. To przede wszystkim przykuwa uwagę czytelników, dlatego warto skupić się na designie. Istnieje również wiele witryn internetowych, na których można znaleźć firmy oferujące usługi drukowania broszur. Jeśli chcesz, możesz nawet samodzielnie zaprojektować przyciągający wzrok projekt i po prostu wydrukować broszury.

4. Wybierz odpowiedni wzór składania i rozmiar papieru

Nawet nieznaczny czynnik, taki jak liczba zgięć, może wpłynąć na ogólny wygląd, styl i funkcjonalność Twoich broszur. Umożliwia to stworzenie bardziej zróżnicowanego wyglądu w porównaniu z tradycyjną dwustronicową ulotką.

5. Fałdy:

i. Składanie na pół

Jest to składanie pojedyncze, na którym można drukować cztery strony. Jeśli masz papier o rozmiarze Letter (8 1/2 x 11 lub 11 x 17), możesz wymyślić wspaniały 4-stronicowy katalog broszur.

ii. Tri-Fold

Ten projekt zawiera lewą i prawą klapkę, które otwierają się dalej, aby odsłonić wiadomość w środku. Tworzy 6-stronicową broszurę (3 strony z przodu i 3 strony z tyłu). Ten styl zapewnia więcej miejsca na wydrukowanie informacji o firmie.

iii. Z-Fold

Broszura otworzy się jak akordeon, a ten styl pozostawi jeszcze więcej miejsca na drukowane informacje.

5. Wydrukuj je!

Broszury są najlepiej drukowane w więcej niż jednym kolorze, aby uzyskać lepszy efekt wizualny. Mogą być drukowane w jednym lub dwóch kolorach lub w procesie czterokolorowym. Możesz użyć konwencjonalnego druku offsetowego lub przejść do technologii cyfrowej. Z

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *