Kupowanie a wynajmowanie następnej wystawy targowej

Tytuł:
Kupowanie a wypożyczanie następnej wystawy targowej

Liczba słów:
539

Podsumowanie:
Czy myślisz o zakupie wyświetlacza, ale nie masz pewności co do inwestycja? Wynajem może być najlepszą opcją. Zarówno wynajem, jak i zakup eksponatu targowego można dobrze uzasadnić. Ta czasami stresująca decyzja zależy od charakteru programu targowego, celów marketingowych i budżetu.

Słowa kluczowe:
ekspozycje targowe, ekspozycje do wynajęcia, ekspozycje przenośne, wynajem eksponatów

Treść artykułu:
Czy myślisz o zakupie ekspozycji, ale nie masz pewności co do inwestycji? Wynajem może być najlepszą opcją. Zarówno wynajem, jak i zakup eksponatu targowego można dobrze uzasadnić. Ta czasami stresująca decyzja zależy od charakteru programu targowego, celów marketingowych i budżetu.

Wynajem może być mądrą decyzją, gdy Twoja firma zdecydowała się rozpocząć wystawianie na targach, Twoja firma jest nowa i chce zrobić początkowy duży plusk przy mniejszym budżecie lub w harmonogramie targów pokrywają się potrzebujesz drugiego wyświetlacza. Kiedy po raz pierwszy opracowujesz program targów w celu napędzania, uzupełniania lub dywersyfikacji zestawu marketingowego, może być trudno określić, który eksponat najlepiej spełnia Twoje potrzeby. W takich okolicznościach podjęcie dużego zobowiązania finansowego na wystawie może być zniechęcającym zadaniem. Analiza potrzeb Twojej firmy i wybór odpowiedniego stoiska jest integralną częścią udanych targów. Dobrym pomysłem może być wypożyczenie ekspozycji zamiast zakupu, nawet po przeprowadzeniu badań i wybraniu najlepszego eksponatu, który będzie odpowiadał Twoim potrzebom. Daje to możliwość „jazdy próbnej” eksponatu. Ta strategia wynajmu może być również wykorzystana w dowolnym momencie, gdy musisz kupić nowy eksponat, nawet jeśli masz już ustanowiony program targów.

Targi są ogromnym przedsięwzięciem, a przy uruchamianiu firmy rozpoczynającej działalność z nowymi produktami, prawie zawsze stanowią one element marketingowy. Jednak wystawa, tak integralna jak w przypadku targów, jest jedną z ostatnich rzeczy, o których myśli menedżer ds. Marketingu, próbując zaprezentować koncepcję, usługę lub produkt nowej firmy na targach branżowych. Wszystkie zadania składające się na wystawę – transport, wywóz, instalacja i demontaż – mogą być poważnym bólem głowy, gdy masz potencjalnych klientów i klientów do obsłużenia, nie wspominając o materiałach promocyjnych i próbkach produktów. Wynajem często zmniejsza ten ciężar, ponieważ większość wypożyczalni wystawia monitory zajmuje się montażem i demontażem, wysyłką i przewozem wypożyczalni, co pozwala zaoszczędzić czas na zajęcie się ważniejszymi sprawami.

Wynajem stoiska może być świetnym pomysłem, gdy zakup eksponatu nie wchodzi w grę. To znacznie zmniejsza początkowe wydatki i pozwala zachować wizualną obecność niezbędną do generowania leadów na pokazie.

Jeśli uczestniczysz tylko w jednej wystawie w roku, korzystniejsze może być wypożyczenie ekspozycji i zakup grafiki, jednak jeśli Twoja organizacja ma bardziej rygorystyczny harmonogram konwencji, zakup wystawy będzie bardziej ekonomiczny. Zwykle po około czterech pokazach koszt wynajmu stoiska pokrywałby zakup nowego eksponatu.

Najlepszym rozwiązaniem zarówno w przypadku wynajmu, jak i zakupu jest sytuacja, w której firma zajmująca się wypożyczaniem oferuje plan rabatowy podobny do programu rabatów za wynajem OneSource Exhibits, który umożliwia wykorzystanie 100% opłaty za wynajem na poczet ceny zakupu podobny wygląd w przypadku zakupu w ciągu 90 dni od wypożyczenia. Daje to Twojej firmie elastyczność w określeniu, który rodzaj ekspozycji najlepiej sprawdzi się w Twoim programie targów przed zakupem eksponatu. Zadzwoń do konsultanta OneSource Exhibits już dziś pod numer 800-767-8225, aby dowiedzieć się więcej o naszej szerokiej gamie wyświetlaczy do wypożyczenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *