Kto jest twoim rynkiem docelowym Podpowiedź To prawdopodobnie nie facet z 7-11

Tytuł:
Kto jest Twoim rynkiem docelowym? Podpowiedź to prawdopodobnie nie facet z 7-11

Liczba słów:
391

Podsumowanie:
Jak większość, moje pierwsze próby marketingu sieciowego zakończyły się niepowodzeniem. Patrząc wstecz, teraz zdaję sobie sprawę, że dzieje się tak z powodu tego, jak mnie nauczono.

Słowa kluczowe:
Rynek docelowy, marketing, MLM

Treść artykułu:
Jak większość, moje pierwsze próby marketingu sieciowego zakończyły się niepowodzeniem. Patrząc wstecz, teraz zdaję sobie sprawę, że dzieje się tak z powodu tego, jak mnie nauczono. Najbardziej trującym z bzdur, które mówi twój upline, jest to, że każdy jest potencjalnym klientem. Sam ten pomysł jest prawdopodobnie odpowiedzialny za więcej niepowodzeń w tym biznesie niż cokolwiek innego. Chcesz obniżyć swoją samoocenę o kilka stopni? Spróbuj użyć reguły trzech stóp dłużej niż kilka minut.

Więc jeśli nikt nie jest Twoim potencjalnym klientem, to kto nim jest? Wiele z tych dni koncentruje się na osobach szukających firm w domu, ale czy to naprawdę wystarcza? Moje własne doświadczenie pokazało mi, że wiele osób poszukujących legalnych firm domowych uważa marketing sieciowy za tabu. Naprawdę ludzie pytali mnie: „Czy to MLM?” Kiedy mówię, że tak jest, częściej niż nie, linia znika. Mają swoje powody, wiele z nich jest ważnych, ale to zupełnie inny temat.

Spotkałem też ludzi, którzy szukali okazji biznesowych i nie chcieli mieć nic wspólnego ze sprzedażą. Co? Pokaż mi jedną firmę, która utrzymuje się na powierzchni bez sprzedaży. Zbyt wielu z tych ludzi wierzy w szum, który tam jest. Wiesz, na przykład „Nie ma mowy o sprzedaży?” Już samo to czyni ich mniej niż idealnymi kandydatami do uznania ich za rynek docelowy dla marketerów sieciowych.

Więc kto? Kto rozumie, że marketing sieciowy wymaga pracy i dyscypliny? Kto zrobił listę nazwisk, zrobił prezentacje biznesowe dla swoich rodzin i przyjaciół, a ponieważ uczono ich, jak wplątywać swoją okazję biznesową w każdą rozmowę, teraz nie jest zapraszany na spotkania rodzinne i tym podobne? Biorąc pod uwagę, że ponad 95% marketerów sieciowych ponosi porażkę w ciągu trzech do czterech miesięcy, odpowiedź powinna być nieco oczywista. Docelowym rynkiem dla sprzedawców sieciowych są inni sprzedawcy sieciowi.

Nie mówię, żebym przekonywał osoby z innych firm do przyłączenia się do Twojej szansy. Bardziej niż prawdopodobne, że to również zakończy się frustracją. Jednak z 95-procentowym wskaźnikiem niepowodzeń, jest wielu ludzi, którzy wierzą w marketing sieciowy, ale nie otrzymali odpowiedniego wsparcia ani szkolenia. Tutaj właśnie wkraczasz.

Jeśli zaatakujesz te rozczarowane, ale zmotywowane dusze, znajdziesz kopalnię złota. Ucząc ich solidnych, rozsądnych technik marketingowych, wiele z nich odniesie sukces, co przełoży się na większy sukces dla Ciebie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *