Kroniki eksperta ds. Marketingu Blogi RSS i podcasting

Tytuł:
Kroniki eksperta ds. Marketingu – blogi, RSS i podcasting

Liczba słów:
701

Podsumowanie:
Pojawiające się technologie, takie jak blogi, kanały RSS lub podcasty szybko stają się normą. Dowiedz się o tych technologiach i jak ich używać, aby zwiększyć wyniki marketingowe.

Słowa kluczowe:
marketing, blogi, RSS, podcasting

Treść artykułu:
OK, więc jesteś ekspertem od marketingu, ale jeszcze tego nie zrobiłeś mimo to wykorzystał nowe technologie, takie jak blogi, kanały RSS czy podcasty. Jeśli myślisz, że te technologie to przemijająca moda, pomyśl jeszcze raz. Obecnie duże firmy i znaczna liczba specjalistów od marketingu korzysta z tych narzędzi, aby wpływać, przekonywać i zachęcać konsumentów do podjęcia działań.

Zacznijmy od zdefiniowania każdej technologii i podania informacji o tym, jak używają ich specjaliści od marketingu.

Blogi – blog, który jest zwykle skracany do bloga, to rodzaj strony internetowej, na której dokonywane są wpisy (na przykład w dzienniku lub dzienniku), wyświetlane w odwrotnej kolejności chronologicznej. Blogi często zawierają komentarze lub wiadomości na określony temat, taki jak jedzenie, polityka lub wiadomości lokalne; niektóre działają jako bardziej osobiste dzienniki online. Typowy blog łączy tekst, obrazy i linki do innych blogów, stron internetowych i innych mediów związanych z jego tematem. Większość blogów zawiera głównie teksty, chociaż wiele z nich koncentruje się na zdjęciach, filmach lub nagraniach audio. Słowo blog może być również używane jako czasownik, co oznacza dodanie wpisu do bloga.

Wielu ekspertów ds. Marketingu prowadzi własne blogi, na których zamieszcza informacje o wszystkim, od reklamy po marketing online. Ponadto niektórzy specjaliści od marketingu współpracują z wpływowymi blogerami, aby wspierać określone produkty lub firmy. Jest to bardzo podobne do poparcia przez aktora produktu lub inicjatywy lokowania produktu.

RSS – to rodzina formatów kanałów internetowych, określona w języku XML i używana do dystrybucji internetowej. RSS jest używany (między innymi) przez serwisy internetowe z wiadomościami, blogi i podcasty. Skrót jest różnie używany w odniesieniu do następujących standardów:
• Really Simple Syndication (RSS 2.0)
• Rich Site Summary (RSS 0.91, RSS 1.0)
• RDF Site Summary (RSS 0.9 and 1.0)

Kanały internetowe udostępniają treści internetowe lub streszczenia treści internetowych wraz z linkami do pełnych wersji treści i innymi metadanymi. W szczególności RSS dostarcza te informacje w postaci pliku XML zwanego źródłem RSS, kanałem internetowym, strumieniem RSS lub kanałem RSS. Oprócz ułatwienia dystrybucji kanały internetowe umożliwiają częstym czytelnikom witryny śledzenie aktualizacji w witrynie za pomocą agregatora.

Dzięki technologii RSS osoby zainteresowane Twoimi treściami mogą regularnie otrzymywać aktualizacje. W rzeczywistości RSS umożliwia aktualizacje w czasie rzeczywistym. Wraz z pojawieniem się agregatorów, osoby fizyczne mogą zbierać istotne informacje z różnych źródeł. Kanały RSS używane do informowania potencjalnych klientów lub interesariuszy o wartościowych informacjach łączą wygodę z jakością. A co najważniejsze, pozwala użytkownikowi być proaktywnym i wybrać konkretną treść, której szuka.

Podcasting to metoda dystrybucji plików multimedialnych, takich jak programy audio lub teledyski, przez Internet przy użyciu formatów RSS lub Atom do odtwarzania na urządzeniach mobilnych i komputerach osobistych. Termin podcast, podobnie jak „radio”, może oznaczać zarówno zawartość, jak i sposób dostarczenia. Gospodarz lub autor podcastu jest często nazywany podcasterem. Witryny internetowe podcastów mogą również oferować bezpośrednie pobieranie lub przesyłanie strumieniowe ich plików; jednak podcast wyróżnia się możliwością automatycznego pobierania przy użyciu oprogramowania odczytującego kanały RSS lub Atom.

Zazwyczaj podcast zawiera jeden rodzaj „show”, a nowe odcinki są wydawane sporadycznie lub w zaplanowanych odstępach czasu, np. Codziennie lub co tydzień. Ponadto istnieją sieci podcastów, które oferują wiele programów na tym samym kanale.

Osoby korzystające z podcastów z powodzeniem dostarczają kanały audio z treściami „niezbędnymi” dla potencjalnych klientów i potencjalnych klientów. Niektóre z tych treści obejmują programy radiowe, w których eksperci branżowi odpowiadają na pytania w formie pytań i odpowiedzi. Takie podcasty zapewniają klientom znaczną wartość i dają firmom możliwość służenia jako stałe źródło informacji dla ich branży.

W połączeniu blogi, kanały RSS i podcasty mogą mieć znaczący wpływ na tych, do których próbujesz dotrzeć. Dotyczy to w szczególności dzisiejszego pokolenia i części pokolenia Y. Są to osoby, które czują się dobrze z technologią i polegają na niej, jeśli chodzi o wiadomości, informacje i rozwój wiedzy.

Jeśli jesteś ekspertem ds. Marketingu, specjalistą ds. Marketingu lub po prostu interesujesz się nowymi sposobami komunikacji z odbiorcami, zacznij zanurzać się w tych nowych technologiach. Nie tylko przyniosą natychmiastowe korzyści, ale mogą również generować zyski w perspektywie długoterminowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *