Korzystanie z usług

Tytuł:
Korzystanie z usług

Liczba słów:
899

Podsumowanie:
Codziennie rozmawiam z profesjonalnymi usługodawcami, którzy wykonują świetną pracę, mają wartościową usługę to naprawdę pomaga ludziom… i mają problemy z korzystaniem z ich usług tak często, jak chcą.

Otrzymują letnią odpowiedź po wstępnej rozmowie podczas nawiązywania kontaktów, poleceni przychodzą, ale nie przechodzą do prawdziwego biznesu tak często, jak chcą, i nie wydaje się, aby potencjalni klienci mogli ich zobaczyć o wiele lepiej niż inni specjaliści oferujący podobne usługi.

Słowa kluczowe:
strategia marketingowa marketing wdrożenie marketing marketing sukces marketing Twojej firmy zasoby marketingowe marketing doradztwo marketingowe edukacja marketingowa marketing strategiczny

Treść artykułu:
Lub mogą przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów w wyniku reklamy, opublikowanego artykułu lub przemówienia… ale wtedy taka wczesna uwaga zamienia się w tag telefonu i ostatecznie nie ma prawdziwego klienta.

Więc w czym problem? W większości przypadków nie posuwają się na tyle daleko, by pokazać jakość swojej pracy… więc nie chodzi o ich pracę zawodową. Niektórzy profesjonaliści mają na swoim miejscu przyzwoite pozycjonowanie i budowanie wiarygodności, takie jak referencje klientów i studia przypadków na swoich stronach internetowych (chociaż te ostatnie – wykonane skutecznie – są niestety rzadkie).

Jest wiele rzeczy, które mogą pójść źle w procesie marketingu i sprzedaży. Ale w większości przypadków kluczową rzeczą, której brakuje, jest przyzwoite podejście do pakowania profesjonalnych usług. Część udanego pakowania usług oznacza umieszczenie tego, co oferujesz, w różnych formatach i „pakietach”, których potrzebują Twoi klienci, po cenach, które zapłacą.

Nawiązywanie kontaktów i proszenie o referencje jest stratą czasu (lub jest o wiele trudniejsze), jeśli nie masz czegoś, co potencjalni klienci mogliby łatwo kupić… wybór łatwych odpowiedzi „tak” w postaci przemyślanych pakietów wersje Twoich usług.

Przykłady z życia wzięte, które działają

Oto kilka przykładów ilustrujących, co mam na myśli. Są to proste sposoby na przepakowanie tego, co zwykle jest oferowane tylko jako usługi konsultingowe (bez względu na specjalizację). Każdy format oferuje Twoim klientom inny poziom zaangażowania, czasu i pieniędzy… zwiększając szanse, że znajdziesz coś odpowiedniego dla ich potrzeb:

* Cotygodniowy coaching, aby uzyskać i pozostać na torze: dobry dla potencjalnych klientów którzy wahają się przed zrobieniem tego pierwszego kroku lub po prostu potrzebują niewielkiej zachęty, aby zacząć od czegoś małego. Idealne dla osób, które potrzebują struktury i dyscypliny regularnego spotkania (telefonicznego lub osobistego), aby nadążyć.

* Wielogodzinna sesja strategiczna: szczególnie przydatna w przypadku sprzedaży innym firmom. Szybki i niedrogi sposób na uzyskanie przez potencjalnych klientów konkretnych opinii i nowych pomysłów na temat ich obecnego podejścia do Twojej oferty.

* 1-dniowe odosobnienie typu Jump-Start: bardziej szczegółowa wersja powyższego pomysłu. Jest to szczególnie przydatne, jeśli zgromadzisz zespół zarządzający.

* Wielodniowe lub comiesięczne warsztaty lub klinika: inny sposób przekazywania wiedzy i pomagania klientom w nauce samodzielnego łowienia ryb ”.

* Szybki audyt: niedrogie, ograniczone zobowiązanie, aby potencjalny klient uzyskał małą próbkę Twojego podejścia. Często może przekształcić się w dłuższe zaangażowanie.

* Strategia + Planowanie działania: Bezpieczny sposób na uzyskanie przez potencjalnych klientów rzeczywistej wartości bez kupowania wszystkich dziewięciu jardów. Ponownie, jest to ograniczone zaangażowanie, które tworzy plan przyszłej pracy.

* Usługi wdrożeniowe: Zwykle jest to główna usługa oferowana przez profesjonalne firmy usługowe. Aby uczynić to bardziej „możliwym do kupienia”, podziel go na etapy i mniejsze, przyrostowe zobowiązania.

* Okrągły stół: współpracuj z zaufanymi współpracownikami, aby zapewnić wielopłaszczyznowe podejście do pomocy swoim klientom.

Skąd mam wiedzieć, że te podejścia motywują potencjalnych klientów do zostania klientami? Ponieważ używam ich wszystkich w swojej praktyce i wszystkie przynoszą rezultaty. Mój model biznesowy reprezentuje mieszankę strumieni przychodów, z których żaden nie jest całkowicie powiązany z tradycyjnym modelem konsultingowym.

Aby uzyskać więcej wskazówek, jak korzystać z usług, oferując opcje za pośrednictwem kreatywnego opakowania, czytaj dalej …

Daj potencjalnym klientom możliwość wyboru, a zwiększysz szanse, w które szybciej się zmienią płacący klientom. Oto jak:

1. Pakuj swoje usługi, aby zaoferować klientom różne sposoby współpracy z Tobą. Pomyśl na małą skalę, a następnie stopniowo dodawaj kroki w większych rozmiarach. Zanim się zorientujesz, będziesz mieć wiele sposobów pomagania swoim klientom.

2. Nadaj każdej usłudze chwytliwy tytuł, który mówi o tym, jakie korzyści odniesie Twój klient. Na przykład proponuję „Więcej klientów, niż myślisz, że to możliwe!” Marketing Clinic i audyt strony internetowej „Maksymalizuj swoją strategię online”. Zrób tytuł o swoich klientach, a nie o sobie.

3. „Produkuj” swoje usługi, aby generować pasywny dochód. Nagraj swoje przemówienia publiczne i sprzedawaj

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *