Korzystanie z informacji prasowej, aby zdobyć więcej klientów

Tytuł:
Korzystanie z informacji prasowych w celu pozyskania większej liczby klientów

Liczba słów:
566

Podsumowanie:
Istnieje wiele wspaniałych historii o wykorzystywaniu komunikatów prasowych do małych zysków właściciele przedsiębiorstw. Jeśli są prawidłowo używane, mogą posłużyć do przeczytania małej gazety, przyciągającej klientów do Twojej firmy.

Słowa kluczowe:
Informacja prasowa, marketing, reklama, poczta pantoflowa

Treść artykułu:
Ten przewodnik ma na celu pokazanie, czym jest komunikat prasowy , czy przyniesie to korzyści Twojej firmie i podstawy, jak ją napisać.

Istnieje wiele wspaniałych historii o wykorzystywaniu komunikatów prasowych do przynoszenia zysków właścicielom małych firm. Jeśli są prawidłowo używane, mogą posłużyć do przeczytania małej gazety, przyciągającej klientów do Twojej firmy.

Czasami nawet najbardziej zwyczajny właściciel małej firmy uzyskuje międzynarodową sławę i ogromne zyski biznesowe dzięki prostemu komunikatowi prasowemu.

Informacja prasowa mówi, jak wiele wiadomości się zaczyna. Jest to bardzo krótki tekst, który czyta dziennikarz lub reporter, szukając historii, o której mógłby napisać.

Jeśli znajdą coś, co może być interesujące w ich artykule, kontaktują się z osobami wymienionymi w komunikacie, udzielają wywiadu i publikują artykuł w swojej gazecie.

Bezpłatna reklama! Pewien młody Brytyjczyk Alex Tew miał bardzo prosty pomysł na biznes online – sprzedaż pikseli na swojej stronie internetowej jako reklamę. Witryna nazywała się miliondollarhomepage.com i nie zawierała żadnych treści i powinna była mieć trudności z uzyskaniem ruchu.

ALE student uniwersytetu napisał komunikat prasowy i przesłał go do katalogu online. BBC podchwyciło go i wkrótce stał się sławny na całym świecie i zarobił ponad milion dolarów dzięki uwadze, jaką przyciągnęła go ta informacja prasowa.

Jak więc wykorzystać to w ten sam sposób, aby zarobić więcej pieniędzy?

Kluczem do pisania informacji prasowych jako reklamy jest to, że tym razem nie próbujesz sprzedać swojego produktu. (Wiem, dziwne, prawda ?!) Sprzedajesz swoją HISTORIĘ i masz nadzieję, że to przyciągnie Twoją uwagę i wygeneruje ruch.

Alex Tew miał dobrą historię. Był studentem sztuki na uniwersytecie, który próbował związać koniec z końcem, miał bardzo ambitny plan, nowy pomysł i odwagę, by go zrealizować.

Jednak był zwykłą osobą próbującą zarabiać w Internecie.

W rzeczywistości każdy może opisać swój biznes jako opowieść. Czy jest jakiś szczególny powód, dla którego to zacząłeś? Możesz pomyśleć, że „Ambitna matka czworga dzieci próbująca tylko zapłacić czynsz” jest stara, ale jeśli czytałeś gazetę lub słyszałeś wiadomości, będziesz wiedział, że wszyscy inni je zjadają.

Co musiałeś przejść, aby zabezpieczyć finanse swojej firmy? Zacząłeś od 2 dolarów skradzionych z torebki twojej babci? Powiedz prawdę, ale uczyń ją interesującą. W końcu bezpłatna reklama kosztuje dobrą historię.

Gdy już znajdziesz swój „kąt” w swojej firmie, po prostu go skróć. Używaj podstawowego języka i przedstaw swoją historię, aby dziennikarz mógł ją zeskanować i przeczytać.

Istnieje specyficzny format pisania komunikatu prasowego i możesz znaleźć strony internetowe, które pokazują, jak łatwo pisać w tym formacie.

Kiedy już to napiszesz, zgłoszenie to kolejna sztuka. Możesz publikować w dużych katalogach online, a także grzecznie dzwonić do samych dziennikarzy i oferować im to. Przewodniki na ten temat również można znaleźć.

Mam nadzieję, że ten artykuł pomógł ci w znalezieniu pomysłów na zarabianie pieniędzy za pomocą komunikatów prasowych. Jest to zdecydowanie opłacalna strona marketingu, której nie można ignorować.

Ten artykuł wysłany przez Women About Biz. Więcej informacji biznesowych znajdziesz w nr 1 dla kobiet w zasobach Small Business Resource pod adresem http://www.womenaboutbiz.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *