Korzystaj z przystępnych cenowo – nawet bezpłatnych – ukierunkowanych reklam w czasopismach

Tytuł:
Uzyskaj przystępną cenę – nawet za darmo – ukierunkowane reklamy w czasopismach

Liczba słów:
406

Podsumowanie:
Do tej pory większość z nas próbowała już prawie każda dostępna metoda reklamy. Od reklam w Google po banery internetowe. I nawet jeśli znalazłeś skuteczną metodę reklamową, prawdopodobnie nadal szukasz czegoś więcej.

Często jestem zaskoczony, ilu właścicieli firm domowych i poszukujących okazji nigdy nie pomyślało o reklamie w czasopismach. Magazyny są oryginalnymi mediami docelowymi. Podczas gdy programy telewizyjne i gazety mogą próbować odwołać się do bardzo szerokiego grona odbiorców …

Słowa kluczowe:
marketing, reklama, małe firmy, biznes domowy, czasopisma

Treść artykułu:
Większość z nas wypróbowała już prawie każdą dostępną metodę reklamową. Od reklam w Google po banery internetowe. I nawet jeśli znalazłeś skuteczną metodę reklamową, prawdopodobnie nadal szukasz czegoś więcej.

Często jestem zaskoczony, ilu właścicieli firm domowych i poszukujących okazji nigdy nie pomyślało o reklamie w czasopismach. Magazyny są oryginalnymi mediami docelowymi. Podczas gdy programy telewizyjne i gazety mogą próbować dotrzeć do bardzo szerokiej publiczności, obejmującej wielu różnych ludzi, magazyny zawsze skupiały swoje wysiłki na ściśle określonej publiczności.

Na przykład, gdy następnym razem będziesz w sklepie spożywczym, przejrzyj półkę z czasopismami, a zobaczysz dziesiątki różnych czasopism skupiających się na wszystkim, od samochodów, wędkarstwa, rzemiosła, dekoracji wnętrz, relacji i biznesu. Wszystkie te magazyny są przeznaczone dla różnych odbiorców o różnych gustach i zwyczajach zakupowych.

Wybierając magazyny, które koncentrują się na Twoich najlepszych potencjalnych klientach, prawie gwarantujesz, że Twoje reklamy będą skuteczne. W marketingu obowiązuje stara zasada, że umieszczenie reklamy w magazynie, który jest intensywnie przemawiający do najlepszych klientów, przyniesie dziesięciokrotnie lepsze wyniki niż reklama w słynnej publikacji masowej, takiej jak Business Week, Time czy Newsweek.

Zgadza się, reklamowanie swojej firmy prowadzonej w domu w Home Business Magazine najprawdopodobniej przyniesie Ci znacznie więcej odpowiedzi niż Twoje nazwisko w Newsweeku.

I to NAPRAWDĘ dobra wiadomość dla tych z nas, którzy pracują w domu. Mniejsze, bardziej skoncentrowane magazyny prawie zawsze oferują bardzo przystępne reklamy, zwykle na końcu magazynu. Chociaż pełne i półstronicowe reklamy mogą kosztować setki lub tysiące, możesz reklamować się z tyłu za mniej więcej taką samą cenę, jak umieszczenie ogłoszenia w lokalnej gazecie. Następnie, jak niewiele osób wie, istnieją również sposoby na otrzymanie DARMOWYCH reklam w dużych magazynach. Tak czy inaczej, jest tani, ukierunkowany i może być najlepszą drogą do nowych zysków.

I niech cię nie zniechęca to stanowisko „z tyłu magazynu”. Ponad połowa ludzi czyta magazyny od początku do końca. Firmy reklamujące się z tyłu faktycznie mają najbardziej widoczne miejsce w magazynie.

Najbliższe tygodnie to tradycyjnie czas, w którym czasopisma obniżają stawki reklamowe. Umieść swoje ogłoszenia TERAZ, aby skorzystać z niskich stawek na początku roku, który, nawiasem mówiąc, jest porą roku, kiedy najwięcej osób jest zainteresowanych skorzystaniem z okazji biznesowej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *