Kontynuuj, aby uzyskać opinię o wydarzeniu związanym z jakością

Tytuł:
Kontynuacja w celu uzyskania opinii o zdarzeniu dotyczącym jakości

Liczba słów:
491

Podsumowanie:
„Jak poszło?” – zapytał dyrektor generalny, przechodząc obok biurka Siobhan podczas cotygodniowej wycieczki po biurach. Miał na myśli konferencję, którą Siobhan zorganizowała i prowadziła, aby zaangażować ich przemysł w wytyczne dotyczące normalizacji. Chociaż jej pierwsze wrażenie było takie, że konferencja zakończyła się prawdziwym sukcesem, wiedziała, że ma tylko niewielką część wszystkich informacji zwrotnych. „Wciąż jestem w trakcie zbierania danych zwrotnych”, przyznała Siobhan, „ale początkowe dane wyglądają bardziej …

Słowa kluczowe:
rezerwacja online, zarządzanie wydarzeniami, kierownik rezerwacji , rezerwacja, rejestracja

Treść artykułu:
‘Jak poszło?’ – zapytał dyrektor generalny, przechodząc obok biurka Siobhan podczas cotygodniowej wycieczki po biurach. Miał na myśli konferencję, którą Siobhan zorganizowała i prowadziła, aby zaangażować ich przemysł w wytyczne dotyczące normalizacji. Chociaż jej pierwsze wrażenie było takie, że konferencja zakończyła się prawdziwym sukcesem, wiedziała, że ma tylko niewielką część wszystkich informacji zwrotnych. „Wciąż jestem w trakcie zbierania danych zwrotnych” – przyznała Siobhan – „ale wstępne dane wyglądają bardziej pozytywnie, niż się spodziewaliśmy. Pełne wyniki przedstawię na spotkaniu przeglądowym w przyszłym tygodniu.

Seminaria, roadshows lub warsztaty odbywają się z bardzo konkretnego powodu i będą należeć do jednej z następujących kategorii:

• Aby wygenerować możliwości sprzedaży dla Twoich produktów lub usług

• Rozpowszechnianie informacji lub zwiększanie produktywności w całej organizacji

• Zwiększanie ogólnej świadomości na dany temat

• Uzyskanie wsparcia dla zmiany (politycznej, prawnej, społecznej lub środowiskowej)

Po zakończeniu wydarzenia może być kuszące, aby usiąść i czekać na reakcję, ale ponieważ zainwestowałeś czas, emocje i pieniądze w opracowanie i przeprowadzenie wydarzenia, powinieneś być aktywny w testowaniu jego skuteczność. Wydarzenia są podobne do wszystkich innych produktów, niektóre robią wszystko, czego oczekiwano, podczas gdy inne zawodzą i wymagają ulepszenia albo poprzez modyfikację lub ulepszony projekt, jeśli mają się powtórzyć.

W przypadku wydarzenia nie możesz oczekiwać, że zadowoli wszystkich w 100%, ale możesz podejść bliżej, rozumiejąc, co zadziałało, a co nie. Jak zobaczysz, nie każdy jest przygotowany do wyrażenia swojej prawdziwej opinii w trakcie lub bezpośrednio po wydarzeniu i do narysowania zrównoważonego obrazu percepcji publiczności będzie potrzebny pewien stopień działań następczych po wydarzeniu.

Ponieważ Twoi delegaci mają różne style uczenia się, nie zobaczysz pełnej i przemyślanej reakcji wszystkich z nich podczas wydarzenia.

Delegatów, niezależnie od ich pochodzenia, można podzielić na 4 kategorie:

• Aktywiści

• Pragmatyści

• Teoretycy

i

• Reflektory

Aktywiści i pragmatyści najprawdopodobniej natychmiast zareagowali na podane przez Ciebie informacje lub działania, ponieważ lubią interakcję. Aktywiści i pragmatyści z natury mają silną skłonność do angażowania się i przyjmowania nowych pomysłów. Pragmatyści sprawdzą realizm nowego pomysłu, podczas gdy aktywiści po prostu lubią dreszczyk emocji.

Teoretycy, jak można się spodziewać, lubią poświęcić czas na podzielenie pomysłów i przemyślenie ich krok po kroku. Osoby odbierające refleksję wolą zbierać informacje, cofać się i rozważać sprawy z różnych perspektyw. Oba te typy uczenia się mogą potrzebować trochę więcej czasu i miejsca, aby przyswoić to, co zostało powiedziane, i prawdopodobnie dobrze zareagują na dalszy proces.

Siobhan miała rację, powstrzymując się przed przechwalaniem się swoim sukcesem. Niektóre z późniejszych informacji zwrotnych wykazały, że istnieją rzeczywiste praktyczne problemy, których rozwiązanie wymagałoby czasu i pieniędzy. Pojawiły się one dopiero, gdy delegaci wrócili do bazy, aby przeanalizować dogłębne implikacje biznesowe.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *