Konsekwentny marketing zapewnia duże korzyści

Tytuł:
Spójny marketing zapewnia duże nagrody

Liczba słów:
1309

Podsumowanie:
Brak konsekwencji w marketingu firmy może być receptą na katastrofę. Nie ma nic bardziej irytującego dla potencjalnego klienta niż niekonsekwencja. Oto kilka obszarów, o których warto pomyśleć, aby konsekwentnie podnosić swoje działania marketingowe.

Słowa kluczowe:
biznes, marketing, spójność, technologia, wirtualny asystent, zarządzanie czasem, wyjaśnienia

Treść artykułu:
Niespójność jeśli chodzi o marketing Twojej firmy może być receptą na katastrofę. Nie ma nic bardziej irytującego dla potencjalnego klienta niż niekonsekwencja.

Kiedy świadomie tworzymy spójne komunikaty, marki, systemy i komunikację, nasi klienci zaczynają się zrelaksować i wiedzą, że jesteśmy godni zaufania i niezawodni. Ta spójność wzmacnia nasze komunikaty marketingowe i napędza naszą maszynę marketingową. Percepcja jest wszystkim. A to, jak robisz wszystko, od terminowego kończenia projektów po oddzwanianie, jest niezwykle ważne przy budowaniu silnej marki.

Co możesz konsekwentnie robić, aby ożywić Twoje działania marketingowe?

1. Wyjaśnij swój rynek docelowy lub niszę. Twój rynek docelowy, zwany również niszą, to grupa ludzi, do których chcesz sprzedawać swoje produkty lub usługi. Niezwykle ważne jest, aby jasno określić swój cel, aby nie tracić czasu na czynności, które nie przyniosą oczekiwanych rezultatów. Kiedy masz jasno określoną niszę, łatwiej jest tworzyć komunikaty marketingowe, materiały, seminaria i artykuły, które będą służyć Twoim klientom i budować Twój biznes.

2. Ustaw godzinę zwrotów telefonów do klientów. To naprawdę ważne, nie tylko dla twojego zdrowia psychicznego, ale także dla stworzenia poczucia spójności wokół operacji biznesowych, aby ustawić jasno określony czas na połączenia telefoniczne. Po pierwsze, z osobistego punktu widzenia energetycznego, o wiele łatwiej i efektywniej jest odbierać telefony w jednym lub dwóch odstępach czasu każdego dnia, niż reagować i odpowiadać na nadchodzące telefony. Możesz „przeszkolić” swoich klientów lub potencjalnych klientów, aby rozumieli jak działasz, po prostu zostawiając wiadomość na swojej poczcie głosowej, że będziesz szybko oddzwaniać dwa razy dziennie. Oczywiście możesz dostosować harmonogram do swoich potrzeb, ale wtedy nie musisz czuć się przytłoczony lub przeciążony, reagując na każdy dzwonek telefonu.

3. Utwórz foldery do obsługi poczty e-mail. Większość ludzi zgodzi się, że obsługa poczty elektronicznej jest jednym z najbardziej czasochłonnych zadań. Aby wydajniej i efektywniej radzić sobie z ilością otrzymywanych wiadomości e-mail, utwórz foldery poczty e-mail w programie pocztowym do obsługi sortowania poczty. Prawie każdy program pocztowy umożliwia projektowanie niestandardowych folderów poczty e-mail, do których wiadomości e-mail są automatycznie sortowane po ich otrzymaniu. Możesz tworzyć foldery dla swoich klientów (według nazwy klienta), dostawców lub dostawców, z którymi masz do czynienia, członków rodziny, a także dla biuletynów lub innych często otrzymywanych materiałów. Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się kategoryzować foldery według nazw czy tematów, foldery e-mailowe skrócą czasochłonny proces przeglądania długiej listy wiadomości e-mail.

4. Zaplanuj obsługę poczty elektronicznej. Podobnie jak w przypadku rozmów telefonicznych, ważne jest, aby regularnie odbierać wiadomości e-mail. Kuszące jest sprawdzanie poczty e-mail, aby zobaczyć, czy nie masz nowych wiadomości lub niespodzianek! Niestety, ta aktywność marnuje Twój cenny czas i odwraca uwagę od energii psychicznej. Może się okazać, że odpowiadanie na e-mail z samego rana, zaraz po obiedzie, a następnie na koniec dnia (przydzielanie nie więcej niż 30 minut na każde posiedzenie, jeśli to możliwe) działa dobrze. Bez względu na to, jak kuszące może to być, zdyscyplinuj się, aby patrzeć na e-maile tylko w tych momentach, chyba że istnieją nadrzędne okoliczności. Podobnie jak w przypadku oddzwaniania połączeń telefonicznych, pozwoli to na skupienie energii psychicznej na wykonywanej pracy.

5. Użyj systemu kalendarza. Planowanie działań, choć może wydawać się nudne lub nudne, jest w rzeczywistości najlepszym sposobem na zapewnienie optymalnego działania! Listy rzeczy do zrobienia są wspaniałe, jednak listy zadań do wykonania są wykonywane szybciej, gdy są faktycznie zintegrowane z kalendarzem. Wyznaczanie sobie terminów służy motywowaniu i zachęcaniu do osiągania celów. Umieszczając rzeczy z listy rzeczy do zrobienia w kalendarzu, upewnij się, że podzielisz każdą z nich na mniejsze, które są łatwiejsze do zrobienia. Wykonywanie krótszych, mniejszych zadań da ci poczucie osiągnięcia, które pomoże zmotywować cię do przejścia do następnego kroku. Ponadto upewnij się, że wykorzystujesz wolny czas, planując je lub wykonując każde zadanie i blokując więcej niż wystarczająco dużo czasu, aby je wykonać.

6. Zaplanuj kreatywny czas, aby zrównoważyć swoją energię.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *