Koniec marketingu sieciowego

Tytuł:
Koniec marketingu sieciowego?

Liczba słów:
1045

Podsumowanie:
Czy zbliża się koniec marketingu sieciowego? Cóż, jeśli Federalna Komisja Handlu postawi na swoim … po prostu może być. Trener marketingu sieciowego online, Chris Zavadowski, omawia niszczycielskie konsekwencje nowej propozycji FTC „Business Opportunity Rule”, wraz z działaniami, które każdy marketer sieciowy powinien podjąć, aby chronić swoje wolności i biznes.

Słowa kluczowe:
reguła możliwości biznesowych, reguła szans biznesowych ftc, 16 CFR część 4370, prospecting marketing sieciowy, prospecting mlm, marketing sieciowy, mlm, rekrutacja do marketingu sieciowego, rekrutacja mlm, chris zavadowski

Treść artykułu:
Copyright 2006 Chris Zavadowski

Zdarzyło się to w reklamach …

Zdarzyło się to przy nadawaniu faksów ….

Zdarzyło się to z e-mailami …

A teraz może się to zdarzyć w przypadku sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego: FTC, w swojej nieskończonej mądrości (pomyśl o „listach zakazu”, które proponowali 2 lata temu ), próbuje stworzyć nowe regulacje dla branży MLM / marketingu sieciowego. Jeśli to minie, szybki wzrost downline odejdzie do przeszłości.

To niezwykle ważne, więc słuchaj!

W tej chwili jest proponowana nowa reguła (16 CFR część 4370), której przyjęcie miałoby poważny negatywny wpływ na biznes marketingu sieciowego. W rzeczywistości te nowe przepisy całkowicie zmieniłyby oblicze marketingu sieciowego i rekrutacji. Obecnie rzeczywisty dokument Federal Register ma 44 strony (możesz pobrać kopię w formacie .pdf tutaj), ale według strony internetowej Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (www.DSA.org) sprowadza się to do tego:

FTC wymagałaby, aby wszyscy potencjalni sprzedawcy otrzymali „dokument ujawniający”. Ten dokument musi zawierać informacje, w tym (ale nie wyłącznie):

1) Informacje o Twoim współpracowniku / dystrybutorze

2) Lista działań prawnych (tj. Procesów sądowych lub innych) wniesionych przeciwko tobie i / lub Twoja firma w ciągu ostatnich 10 lat

3) Czy składane są roszczenia dotyczące zarobków. Zgodnie z proponowaną zasadą roszczenie dotyczące zarobków można uznać za WSZYSTKO, od zdjęcia łodzi lub samochodu zakupionego za zarobki ze sprzedaży bezpośredniej, po rzeczywiste kwoty w dolarach. I zdobądź to: jeśli składane są roszczenia o zarobki, należy podać dodatkowe informacje, w tym:

a. Daty początku i końca, kiedy zarobki zostały osiągnięte;

b. Liczba i odsetek wszystkich sprzedawców, których dotyczy roszczenie;

c. Wszystkie „szczególne cechy” tych, którzy osiągnęli takie zarobki, które mogą odróżniać tych sprzedawców od innych, takie jak położenie geograficzne. (W rzeczywistości fakt, że ktoś odniósł sukces w MLM i tak jest poza normą. Większość ludzi, w MLM lub w inny sposób, nigdy nie robi nic z możliwościami, które im się dają.)

4) Liczba wszystkich współpracowników / dystrybutorów, którzy zrezygnowali w ciągu dwóch lat (co oznacza, że Twoja firma musi stale dostarczać Ci nową listę)

5) Lista 10 najbliższych obecnych lub byłych dystrybutorów / współpracowników Twojego potencjalnego klienta, z dane osobowe, aby Twoi nabywcy mogli skontaktować się z tymi referencjami (coś, co musiałbyś stale aktualizować od firmy)

A proponowana reguła wymagałaby, aby powyższy dokument ujawnienia został przekazany potencjalnemu klientowi co najmniej siedem dni przed podpisują jakąkolwiek umowę lub dają pieniądze. Porozmawiaj o cotygodniowych spotkaniach, połączeniach konferencyjnych, połączeniach trójstronnych i nie tylko!

I spójrz, ile naruszeń prywatności (i kwestii bezpieczeństwa) wymagałaby ta zasada: udostępnianie osobistych danych kontaktowych Twojej struktury, procentu zwrotu firmy, a nawet pozwów sądowych przeciwko firmie. Zgadzam się, że sprawy sądowe przeciwko firmie są ważne do rozważenia, ale samo bycie pozwanym NIE jest tym samym, co uznanie winnych.

Niestety, propozycja FTC nie wprowadza rozróżnienia między tym. Jeśli jakiś wariat zdecyduje się pozwać Ciebie lub Twoją firmę z JAKIEKOLWIEK powodu – musisz to ujawnić.

Dodatkowo, teraz ktoś, kogo nawet nie znasz, otrzymuje TWOJE dane osobowe, aby mógł się z tobą skontaktować i zapytać o wszystko, co zechce. Kim jest FTC, który upoważnia do przekazywania Twoich danych osobowych (lub KOGOŚ) potencjalnym klientom? To niebezpieczne i nieodpowiedzialne.

Ale zapominając o wszystkich naruszeniach prywatności, których wymagałaby ta ignorancka zasada, zastanów się, co to dla ciebie oznacza: Jeśli masz gorącą perspektywę (czy to od potencjalnego klienta, który wygenerowałeś, kupionego przez Ciebie, kogoś, kogo właśnie spełnione), po prostu musisz podać im listę wszystkich powodów, dla których wszystkiego, co im mówisz, nie powinno być słuchane.

Innymi słowy, rząd próbuje wymagać od ciebie podania listy powodów, dla których NIE powinni rozważać zostania przedsiębiorcą (FTC wydaje się zapominać, że KAŻDE przedsięwzięcie biznesowe wiąże się z ryzykiem). Następnie – na początek to wszystko wyłączone –

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *