Kocham mojego dentystę

Tytuł:
Kocham mojego dentystę

Liczba słów:
1262

Podsumowanie:
Kocham mojego dentystę! Kiedy ostatnio mogłeś to powiedzieć o swoim?

Prawda, dentyści mają tendencję do bycia złym rapem (pamiętasz sadystyczną postać Steve’a Martina w filmie Little Shop of Horrors?). Ale nawet wizyty u dentysty w prawdziwym życiu nie są wysoko na liście relaksujących rzeczy do zrobienia.

Więc co mój dentysta ma wspólnego z marketingiem? Wszystko. A powodem, dla którego mój dentysta ma więcej prywatnych klientów, niż są w stanie obsłużyć i jest urządzeniem odbierającym polecenia, są lekcje marketingu, które wszyscy możemy wziąć do banku.

Słowa kluczowe:
strategia marketingowa marketing wdrożenie marketing marketing sukces marketing Twojej firmy marketing zasoby marketingowe doradztwo marketingowe edukacja marketingowa marketing strategiczny

Treść artykułu:
This nie tyle dotyczy tego, jak promować praktykę dentystyczną, ile ilustruje, jak inteligentna strategia marketingowa może przenikać każdy aspekt intensywnej działalności profesjonalnej firmy usługowej.

Podczas mojej ostatniej wizyty rozmawialiśmy z dr Penski o jej praktyce i podejściu do marketingu. Oto, czego się nauczyłem:

Wyczyść pozycjonowanie:

Świeżo po ukończeniu Dental School na Uniwersytecie Georgetown nie mogła zdobyć funduszy na swoją wizję praktyki, która byłaby dla kobiet. W jej słowach „Gniew był wielką motywacją”, więc postanowiła spełnić swoje marzenie, dostarczając usługi dla kobiet i matek opłacanych prywatnie, dwóch bardzo wpływowych sił, jeśli chodzi o to, jak rodziny wydają pieniądze na dentystykę.

Od samego początku ona i jej partner biznesowy wiedzieli, że najlepiej będą służyć tej niszy, oferując „opiekę stomatologiczną”. Ta wizja przenika wszystko, wyznaczając punkt odniesienia dla tego, jak pakują i promują swoje usługi, ich podejście do sprzedaży, opiekę, którą zapewniają i codzienne wyniki całego personelu.

Przemyślane opakowanie:

Dr. Penski wyjaśnił, jak w mgnieniu oka stworzyli swoją „tożsamość” praktyki. Podczas kolacji z małżonkami pary dyskutowały o tym, jak „spakować” nową praktykę, w tym mundury, wystrój biura, artykuły biurowe i broszurę powitalną. Mąż zasugerował, aby użyli symbolu paproci, ponieważ był on „stary, naturalny i pełen wdzięku – tak jak oni!”. Sylwetka paproci, wyrwana z ogrodu doktora Penskiego i stworzona na jej kserokopiarce, pojawia się wszędzie.

Natura jest również tematem przewodnim w poczekalni, gdzie można odpocząć przeglądając książki o sztuce przyrodniczej, posłuchać kojącej muzyki spa i fontanny oraz cieszyć się ziołowym okładem na szyję. Troskliwy dotyk jest wzmocniony albumem pełnym listów od pacjentów, ogłoszeń dla dzieci, zdjęć ślubnych i kartek z podziękowaniami. Album ze zdjęciami zdjęć przed i po, pokazuje wiarygodność w jeszcze inny sposób.

Inteligentna promocja:

Dr Penski znalazł się na liście najlepszych dentystów magazynu Washingtonian. Sprytne miejsce na pojawienie się, jeśli obsługujesz profesjonalne kobiety w Waszyngtonie. Od razu wiedziałem, że coś jest inaczej, gdy recepcjonistka powiedziała mi, że moja pierwsza wizyta będzie dla lekarza, aby najpierw mnie poznać, a także ocenić moje potrzeby dentystyczne.

Dzień po mojej pierwszej wizycie otrzymałem pakiet “ Witamy w naszej praktyce ”, który zawierał prostą, ale szczerą broszurę powitalną, formularze medyczne i ubezpieczeniowe do wypełnienia przed wizytą, ocenę stanu zdrowia, która również zapytał mnie: „Gdyby była jedna rzecz, którą mógłbyś zmienić w swoim uśmiechu, co by to było?” i jasną politykę płatności.

Wszystko to służyło wyznaczaniu standardów, zarządzaniu moimi oczekiwaniami, przywitaniu mnie i skontaktowaniu się ze mną przed spotkaniem. Był to również sprytny sposób, aby zacząć sprzedawać mnie jeszcze przed pierwszą wizytą.

Wyrafinowana perswazja:

Praktyka przyjmuje etapowe podejście do wprowadzania nowego pacjenta na pokład. Jest to również wyrafinowany sposób budowania zaufania i zachęcania do dalszego korzystania z ich usług. Pierwsza wizyta dotyczyła oceny i budowania relacji. Oprócz najdokładniejszej oceny ząb po zębie i zestawu prześwietleń rentgenowskich, jakich kiedykolwiek doświadczyłem, dr Penski poświęciła czas na poznanie mnie jako osoby, mojego pochodzenia oraz moich obaw i obaw związanych z wyjazdem. do dentysty. Kiedy wspomniałem o chęci wybielenia mojego uśmiechu, odwiodła mnie od tego, pokazując mi, jak wyglądałoby to nienaturalnie. Moje zaufanie do jej wiarygodności i zainteresowania moim dobrem było coraz większe.

Zapytałem doktora Penskiego, dlaczego w ciągu ponad 30 lat regularnej opieki dentystycznej był to pierwszy raz, kiedy poddałem się tak dokładnej kontroli? Jej odpowiedź: łamią wszystkie zalecane zasady dotyczące tego, ile czasu spędzają z każdym pacjentem, co daje im swobodę zachowania jak największej dokładności.

Model biznesowy działa, ponieważ spędzają więcej czasu z lepiej płacącymi klientami, którzy szczególnie cenią podejście dr Penskiego i jej partnera. Nie muszą odrabiać niższego ubezpieczenia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *