Kluczowa potrzeba innowacji w dziedzinie marketingu przemysłowego

Tytuł:
Kluczowa potrzeba innowacji w dziedzinie marketingu przemysłowego

Liczba słów:
849

Podsumowanie:
Potrzeba innowacji nigdy nie była ważniejsza, gdy wprowadzanie na rynek produktu przemysłowego i zdobywanie przewagi konkurencyjnej na rynku.

Słowa kluczowe:
Zaopatrzenie przemysłowe, Wyposażenie przemysłowe, Maszyny przemysłowe, Sprzedaż przemysłowa, Marketing przemysłowy, Towary przemysłowe, Zaopatrzenie przemysłowe, Produkty przemysłowe, Producenci, Inżynierowie, Inżynieria

Treść artykułu:
Autor: Conrad Bailey

Jeśli Twoja firma produkuje lub sprzedaje materiały przemysłowe, sprzęt lub maszyny, a Ty jesteś osobą odpowiedzialną za sprzedaż, to bez wątpienia wiesz, jak konkurencyjny jest rynek przemysłowy stały się w ciągu ostatnich kilku lat – zwłaszcza w skali globalnej. Z tego powodu potrzeba zdobycia przewagi konkurencyjnej poprzez opłacalne innowacje marketingowe jest dziś większa niż kiedykolwiek wcześniej. Firma nie może dłużej ignorować innowacji, jeśli spodziewa się zyskać lub utrzymać swoją przewagę konkurencyjną na rynku.

Co to są innowacje marketingowe?

Innowacja marketingowa ma miejsce, gdy firma tworzy lub odkrywa unikalny sposób promowania swoich produktów, niekoniecznie za pośrednictwem zupełnie nowego kanału lub medium, ale z pewnością
mimo wszystko. W wielu przypadkach innowacje marketingowe mogą wynikać z integracji kilku istniejących zasobów i narzędzi, które można wykorzystać, aby pomóc firmie dotrzeć na rynek docelowy w bardziej opłacalny sposób.

Innowacje marketingowe nie tylko się zdarzają. Musi to być powiązane z kwestiami konkurencyjności, z jakimi firma boryka się na rynku. To właśnie te kwestie wpływają na wyniki firmy tak samo jak cokolwiek innego, a jeśli nie zostaną rozwiązane, poprzez innowacje marketingowe, rozprzestrzenią się jak rak zjadający kawałek po kawałku istnienie organizacji.

Innowacje marketingowe mogą mieć miejsce tylko w klimacie przedsiębiorczości, który pozwala wyzwolić kreatywność i zrodzić nowe pomysły i strategiczne metody dotarcia do grupy docelowej. Zadanie może być tak proste, jak zaprojektowanie witryny sieci Web bardziej skoncentrowanej na kliencie, przemyślenie strategii płatności za kliknięcie, a może nawet ponowne zdefiniowanie całej kampanii marketingowej.

Umysł innowatora marketingowego

Ogólnie rzecz biorąc, każdy innowator marketingowy ma jedną ścieżkę, a wszystko zaczyna się od sceptycyzmu, naturalnej reakcji na wejście w nieznane. Wkrótce po sceptycyzmie następuje entuzjazm, ponieważ przy skoncentrowanym wysiłku zaczynasz dostrzegać potencjał nowej strategii marketingowej. W ten sposób z ekscytacją zaczynasz wprowadzać swój plan w życie. Jednak w miarę upływu tygodni, a może miesięcy, zaczynasz zdawać sobie sprawę, że Twój pomysł zajmie więcej czasu i pieniędzy, niż początkowo oczekiwałeś …

Naciskasz, ale nadal nie widzisz widocznych rezultatów. Zaczynasz kwestionować, czy warto. Masz ochotę się poddać. Właśnie w tym momencie dotarłeś do ciemnej nocy innowatora marketingowego. Na tym etapie większość ludzi rezygnuje z nowego planu marketingowego. Biorą swoje straty i idą dalej, mając nadzieję na stworzenie kolejnej, bardziej dochodowej strategii. Jak na ironię, zwykle, ale nieświadomie, wracają na tę samą ścieżkę oporu i po raz kolejny rezygnują ze swoich pomysłów tylko po to, by znaleźć „lepsze”.

Natomiast innowator marketingowy, który pozostaje skupiony na swoim planie, pomimo ciemnych nocy, często zaczyna zauważać korzyści, a tym samym idzie dalej do przodu. Nawet najmniejsze korzyści znacznie zmienią myślenie innowatora z rozpaczy na myśl, że to wcale nie jest zły pomysł. Sukces sam w sobie jest siłą napędową, która poprowadzi innowatora naprzód z większą energią motywacyjną niż w jakimkolwiek innym punkcie ścieżki innowacji.

Co-op Industrial Advertising Network

Jednym z przykładów innowacji marketingowych jest Co-Op Industrial Advertising Network, którą częściowo stworzyłem z pomocą IndustrialLeaders.com, globalnego katalogu dostaw przemysłowych. Wspólnie opracowaliśmy innowacyjny, ale praktyczny program generowania leadów dla producentów i dostawców produktów przemysłowych. Ponadto cały program jest bezpłatny.

Co-Op Industrial Advertising Network to oparty na sieci Web program marketingu przemysłowego, który został utworzony w oparciu o zasadę, że generowanie wstępnie zakwalifikowanych możliwości sprzedaży dla Twojej firmy jest ważniejsze niż generowanie ruchu w witrynie internetowej. Sieć reklamowa Co-Op Industrial generuje ruch, ale nacisk kładzie się przede wszystkim na zwiększenie możliwości sprzedaży dla członków.

To, co sprawia, że Co-Op Industrial Advertising Network jest wyjątkowa, to fakt, że nie musisz oferować ani udostępniać żadnej przestrzeni reklamowej w swojej witrynie internetowej. Powodem jest to, że dla każdego członka tworzymy w pełni zoptymalizowaną stronę Presell, która jest hostowana przez nas i dostępna w całej naszej sieci dzięki wykorzystaniu wewnętrznego systemu linków. Dlatego członkowie automatycznie dzielą się ruchem i sprzedażą

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *