Kiedy biznes spada, zawsze patrz tutaj

Tytuł:
Gdy firma przestaje działać, zawsze patrz tutaj

Liczba słów:
671

Podsumowanie:
Wiele firm traci przychody z powodu systemu telefonicznego, niezależnie od tego, czy mieć wiele linii lub telefon domowy. Każdy z nich może łatwo stracić pieniądze.

Słowa kluczowe:
telefon, poczta głosowa

Treść artykułu:
To niesamowite, gdzie można znaleźć ukryte dochody, gdy rozejrzysz się biznes. Wiele firm traci przychody z powodu swojego systemu telefonicznego, niezależnie od tego, czy masz wiele linii, czy telefon domowy. Każdy z nich może łatwo stracić pieniądze.

TWÓJ SYSTEM TELEFONICZNY
Ostatnio dzwoniłem do systemów telefonicznych kilku klientów. W kilku przypadkach utknąłem w kolejce. To było frustrujące. Niekoniecznie mam problem z kolejkami, które skłaniają mnie do „wciśnięcia nr 1 dla oddziału dziecięcego” lub „naciśnięcia nr 5 dla doktora Smitha”, raczej denerwuję się, gdy postępuję zgodnie z instrukcjami dotyczącymi nagrywania i nie mam gdzie! W związku z tym rozłączam się, co powoduje utratę przychodów.

LEKCJA
Dzwoń do systemu telefonicznego przynajmniej raz w tygodniu, nie rzadziej, nawet jeśli masz tylko jedną domową linię telefoniczną z pocztą głosową. Wezwij to. Czy nadal działa? Czy twoje powitanie nagle zniknęło? Czy jest w ogóle sygnał wybierania? Czy linia została przecięta? Czy zostawiłeś telefon podłączony do faksu? Czy twoja recepcjonistka jest nadal miła, czy nagle zaczął mieć dość swojej pracy, narzekając na rozmówców?

Jeśli firma nagle przestanie działać bez powodu, zawsze szukaj telefonu. Dzwoń na wszystkie swoje numery, zwłaszcza po zażądaniu zmian lub aktualizacji od swojego operatora telefonicznego. [Wszyscy mamy historie do opowiedzenia o tym drugim.] I nie zapomnij sprawdzić wszystkich numerów przekierowania w reklamach z żółtej strony. Nie pamiętasz? Sprawdzam swoje za każdym razem, gdy przyjdą rachunki.

Krótka historia….

Wiele lat temu pracowałem jako menedżer ds. Marketingu w dużej firmie telekomunikacyjnej. Pewnego popołudnia mój dyrektor generalny próbował dotrzeć do wszystkich swoich bezpośrednich podwładnych, ale za każdym razem otrzymywał pocztę głosową. Następnego ranka zażądała wyłączenia wszystkich wiadomości głosowych. Idąc dalej, recepcjonistka miała odbierać wszystkie połączenia na żywo i ręcznie pisać wszystkie wiadomości.

To było fiasko.

Byliśmy organizacją opartą na sprzedaży. Część linii krwi w każdej organizacji sprzedaży to poczta głosowa. Zdecydowana większość umów jest przygotowywana za pośrednictwem poczty głosowej, ponieważ wszystkie strony mogą być w biegu i zostawiać rozwlekłe wiadomości, doprowadzając do zawarcia umowy.

Poczta głosowa została reaktywowana około tydzień później.

MORAŁ HISTORII….

# 1 – Nigdy nie podejmuj kluczowych decyzji dla swojej firmy z powodu frustracji. Gdyby dyrektor generalny rozmawiał najpierw ze swoimi bezpośrednimi podwładnymi, można by stworzyć bardziej stabilne rozwiązanie, tj. Wyznaczony menedżer jest codziennie dyżurny. Z powodu jej odruchowej decyzji sprzedaż w tym tygodniu została ograniczona. Oczywiście GM nadal otrzymywał jej pokaźną wypłatę, ale tydzień później jej armia mrówek przyniosła młodym mniej domów.

# 2 – Poczta głosowa nie jest złą rzeczą. Skutecznie używana to niesamowita broń marketingowa. Przede wszystkim należy oddzwonić w ciągu 24 godzin. Jeśli potrzebujesz więcej czasu, Twoje powitanie powinno to powiedzieć. Jeśli poczta e-mail jest dla Ciebie szybsza, zwłaszcza jeśli jesteś bombardowany przez dostawców, którzy próbują Ci sprzedać, tak jak ja, proaktywnie podaj „unikalny” adres e-mail, dzięki czemu wszystkie zapytania dotyczące sprzedaży będą kierowane na ten e-mail. W ten sposób możesz wycinać i wklejać różne pytania, które wielokrotnie zadawałeś innym dostawcom i po prostu wysłać je e-mailem. Poproś dostawcę o podanie żądanych informacji. Do tego czasu nie ma powodu, abyście oboje rozmawiali głosowo. Dopóki nie da Ci podstaw, których potrzebujesz, tj. Czy jego produkt dociera do Twojej grupy demograficznej? Jeśli tak się nie stanie, marnuje Twój czas. I marnujesz jego czas, ale nie mówisz mu tego z góry. Pamiętaj, większość sprzedawców nauczyła się naciskać, aż osiągną „nie” lub „tak”. Niestety, wielu pomija całą część nawiązywania relacji, odkrywania potrzeb potencjalnego klienta i trzymania się mocno, kiedy „naprawdę” masz rozwiązanie.

Zacznij obsesyjnie patrzeć na swój system telefoniczny i wszystkie punkty dotykowe, które mają wpływ na Twój telefon. Tracisz pieniądze.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *