Jakie jest 7 psychologicznych wyzwalaczy, które sprawiają, że ludzie kupują

Tytuł:
Jakie jest 7 psychologicznych wyzwalaczy, które sprawiają, że ludzie kupują?

Liczba słów:
494

Podsumowanie:
Czy wiesz, że istnieje siedem technik psychologicznych, które literackie przekonują do zakupu?
Kiedy po raz pierwszy użyliśmy tych technik w mailshotie klienta, zwiększyliśmy wskaźnik odpowiedzi o 257%! Możesz ich używać nie tylko w swoich mailingach, ale także w reklamach, nagłówkach, a nawet listach promocyjnych.

Słowa kluczowe:
jak sprzedawać, sprzedaż psychologiczna, zwiększ sprzedaż, zwiększ biuletyn

Treść artykułu:
Wyzwalacz nr 1: Powód

Powiedz ludziom DLACZEGO coś robisz. Nie bądź tajemnicą dla swoich klientów. Ludzie chętniej kupują od zwykłej osoby, o której coś wiedzą.
Czy dajesz 25% rabatu na swój produkt? Daj ludziom uczciwy powód. Czy ograniczasz liczbę produktów, które chcesz sprzedać? Powiedz ludziom, dlaczego.

Jeśli opowiesz odwiedzającym o powodach zrobienia czegoś, z większym prawdopodobieństwem będą Ci ufać i kupować od Ciebie.

Wyzwalacz nr 2: Specyfika

Podaj szczegóły. „Jak zarobiłem 1057 $ w tydzień” brzmi bardziej wiarygodnie niż „Jak zarobiłem 1000 $ w tydzień”.
Ludzie są sceptyczni. Jeśli podasz szczegóły, ludzie będą bardziej skłonni ci uwierzyć.
Jeśli podasz fakt, podaj go konkretnie. Ogólne liczby nigdy nie brzmiały wiarygodnie.

Wyzwalacz nr 3: Ciekawość

Wszyscy jesteśmy niezwykle ciekawi. Chcemy poznać odpowiedzi na nasze pytania. Powiedz innym, aby nie otwierali tego e-maila, a otworzą go. Ponieważ chcą wiedzieć, co jest w środku.

Nagłówki takie jak „Odkryj ukryty sekret bezpłatnych ofert” zawsze przynoszą wspaniałe rezultaty. Od razu chcesz wiedzieć „Jaki sekret?”.

Wyzwalacz ciekawości to świetny sposób na otwarcie wiadomości e-mail. Świetnie sprawdza się również w reklamach i artykułach. Podobnie jak tytuł tego artykułu: „Jakie jest 7 psychologicznych wyzwalaczy, które sprawiają, że ludzie kupują?”

Wyzwalacz nr 4: Strach przed utratą czegoś

Ludzie najprawdopodobniej kupują od Ciebie, jeśli motywuje ich strach przed utratą czegoś niż chęć uzyskania czegoś. Dlatego dobrze sprawdzają się terminy i ograniczone ilości produkcyjne.
Użyj terminów w swojej kopii. Uruchom 3-dniowe promocje lub ogranicz liczbę produktów, które chcesz sprzedać. Niech ludzie zaczną działać teraz, dając im do zrozumienia, że jest to oferta ograniczona czasowo.

Wyzwalacz nr 5: Pytania

Zadawaj pytania. Zadając pytania, angażujesz ludzi, automatycznie zaczynają myśleć, aby odpowiedzieć na twoje pytanie i stają się bardziej wrażliwe na twoją wiadomość.
Jaki nagłówek zwróciłby Twoją uwagę?

„Tracisz pieniądze na reklamę e-zine” lub „Marnujesz pieniądze na reklamę e-zine”?

Wyzwalacz # 6: Historie

Nie ma nic lepszego niż dobra historia. Łatwo jest wpływać na ludzi, po prostu opowiadając im dobrą historię.
Wielu znanych pisarzy stosowało tę metodę w swoich listach sprzedażowych. Możesz opowiedzieć prawdziwą historię o swoim kliencie. Albo o sobie.

Prawdziwa historia o czymś, co produkt zrobił, aby poprawić czyjeś życie, zwiększy Twoją wiarygodność i zmotywuje ludzi do zakupu.

Wyzwalacz # 7: W obliczu problemu

Każdy produkt jest rozwiązaniem konkretnego problemu. Nie spiesz się z prezentacją rozwiązania, które posiadasz, upewnij się, że najpierw skłonisz odwiedzających do zmierzenia się z problemem.

Przedstaw problem i poruszaj nim, aby ludzie poczuli ból sytuacji. Opisz problem, powiedz im, jakie to uczucie. Dopiero po zainteresowaniu czytelników zaprezentuj swój produkt, który zapewnia rozwiązanie.

Zastosuj te siedem technik psychologicznych, aby zmaksymalizować sprzedaż i zwiększyć współczynnik reakcji Twoich reklam.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *