Jaki wpływ na Twój dochód mają rankingi witryn

Tytuł:
Jak Twój dochód wpływa na rankingi witryn internetowych

Liczba słów:
755

Podsumowanie:
Jak wybrać właściwe słowa kluczowe. Wielu ekspertów SEO powie Ci, że mają określone sposoby doboru odpowiednich słów kluczowych do witryny. Niektórzy robią to za pomocą narzędzi SEO – oprogramowania, które porównuje możliwe słowa kluczowe, aby zobaczyć, które są najczęściej używane. Niektórzy podają metody DIY z arkuszami kalkulacyjnymi. Mówimy jednak, że powinieneś wypróbować każdą możliwą metodę wyszukiwania słów kluczowych. Oto kilka kroków, które mogą pomóc:

Słowa kluczowe:
witryna usług optymalizacji, wysoka pozycja w wyszukiwarce, optymalizacja witryny promocyjnej, optymalizacja witryny internetowej, optymalizacja firmy w sieci, wyszukiwanie pod kątem wyszukiwarek witryna pełna

Treść artykułu:
Najpierw przejdź do wyszukiwarki, w której chcesz sprawdzić ranking swojej witryny, i wprowadź słowa kluczowe, które chcesz sprawdzić. Pojawią się Twoje strony z wynikami i będziesz musiał je przeglądać, aż znajdziesz swoją witrynę. Eksperci SEO zalecają, aby jeśli nie znalazłeś się na liście co najmniej 20 najlepszych, kontynuuj optymalizację, ponieważ większość ludzi nie będzie szukać dalej. To po prostu zdrowy rozsądek. Kiedy ustalasz, czy Twoja ranga jest wystarczająco wysoka, pomyśl po prostu: „Czy szukałbym tej strony tak długo?”

Jednym krokiem, który możesz zrobić, jest zawężenie zakresu witryny i ciężka praca nad jednym lub dwoma słowami kluczowymi. Nie wydaje się to dużo, ale wystarczy. Upewnij się, że każda strona Twojej witryny zawiera wystarczająco dobrą nawigację, aby ktoś mógł uzyskać dostęp w dowolnym miejscu z dowolnego miejsca i upewnij się, że robisz to za pomocą zwykłych linków „a href”, a nie wyszukanego kodu JavaScript. Jeśli używasz ramek, teraz jest dobry moment, aby je zrzucić. Możesz zastąpić je przewijalnymi tagami lt;divgt; i mieć podobnie wyglądające strony, które wyszukiwarki mogą łatwiej indeksować. Najważniejszą koncepcją wychodzenia z upadku rankingowego jest kontrola uszkodzeń. Każda operacja SEO, którą wykonałeś, a która mogłaby zostać uznana za kontrowersyjną, powinna zostać natychmiast rozwiązana. Jeśli masz szczęście, Twoja witryna nie została trwale usunięta z żadnych ważnych wyszukiwarek.

Po wykonaniu wszystkich lokalnych kontroli uszkodzeń, które są możliwe, warto upewnić się, że rozmiary plików są stosunkowo małe. Upewnij się, że nie masz żadnych nadmiernych obrazów ani dużych plików zewnętrznych, które spowodują, że wyszukiwarka zrezygnuje z próby zaindeksowania Ciebie. Upewnij się, że nie utworzyłeś pętli linków, z której boty Google nie mogą znaleźć wyjścia.

Linki są bardzo ważne dla rankingów Twojej witryny i musisz rozważyć znalezienie dobrych partnerów linków, aby poprawić docelowy ruch i trafność słów kluczowych. Jeśli masz już przyzwoitą grupę partnerów linków, możesz poprosić o przeniesienie ich linków do Twojej witryny na krótki czas na stronę o większym natężeniu ruchu, abyś mógł zostać ponownie zindeksowany. Mogą chcieć to zrobić, jeśli przypomnisz im, że linki z Twojej witryny do ich witryny są bardziej wartościowe po zindeksowaniu niż w przypadku braku indeksu.

Jeśli poprawnie zgłosisz się do wyszukiwarek za pierwszym razem i masz dobry plan konserwacji SEO, wystarczy, że zgłosisz swoją witrynę tylko raz. Możesz rozważyć zatrudnienie kogoś, kto będzie regularnie aktualizował Twoją witrynę, ponieważ regularnie aktualizowane witryny zajmują wyższą pozycję. Jeśli ostatnio spadł Ci ranking, użyj Google Sitemaps, aby przenieść swoją stronę z powrotem do Google. Jest to najszybsza dostępna metoda i najsilniejsza kontrola uszkodzeń, jaką będziesz w stanie wykonać.

W Google, jeśli Twój adres URL został zindeksowany, ta strona zaoferuje Ci wyświetlenie wersji strony z pamięci podręcznej lub znalezienie podobnych stron, a także stron, które zawierają linki do Twojej strony lub zawierają Twój adres URL na stronie. Możesz śmiało skorzystać z tych ręcznych metod śledzenia, ale zalecamy skorzystanie z narzędzi online lub oprogramowania do pobrania, które pozwoli Ci szybciej sprawdzić te rzeczy. Może to być bardzo żmudna i czasochłonna praca ręczna, zwłaszcza jeśli monitorujesz kilka witryn.

Prześlij swoją witrynę poprawnie ręcznie do każdej wyszukiwarki i katalogu, upewniając się, że rozumiesz zasady każdej witryny. Korzystanie z automatycznych zgłoszeń nie jest dobrym pomysłem. Jest tak wiele rzeczy, które mogą pójść nie tak i po prostu nie wiesz, co dzieje się za kulisami. Pracuj ręcznie i jeśli to możliwe, skontaktuj się z wyszukiwarką lub katalogiem i zapytaj, czy istnieje konkretny powód, dla którego Twoja witryna została nagle usunięta. Zapytaj ich, czy jest jakieś działanie, które możesz podjąć, aby naprawić wszelkie błędy, które mogłeś popełnić. Zdobądź jak najwięcej jednokierunkowych linków z katalogów lub zapłać za dobre strony internetowe linkujące do Twojej. Łącza jednokierunkowe są lepsze niż dwukierunkowe. Regularnie monitoruj wyniki, aby dowiedzieć się, co działa, a co nie. Nie bój się wprowadzać zmian. Pamiętaj o tych wszystkich rzeczach, a możesz łatwo odzyskać sprawność po upadku rankingu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *