Jak zwiększyć zyski dzięki lepszej pozycji w Google PageRank

Tytuł:
Jak zwiększyć zyski dzięki lepszej pozycji w Google PageRank

Liczba słów:
1239

Podsumowanie:
Ranking strony Google, który jest przedmiotem działalności Google ?, Jak generowanie kryteriów poza stroną, aby uzyskać wyższą pozycję w rankingu

Słowa kluczowe:
pozycja strony Google, marketing, pozycja strony, marketing internetowy, biznes w domu

Treść artykułu :
GOOGLE PAGERANK

Każdy, kto ma witrynę biznesową, wie, że siłą napędową ich firmy jest ruch, który może do niej dotrzeć, oraz że Wyszukiwarki to pewny i ekonomiczny sposób na to …

Jeśli …

Twoja witryna pojawia się wśród pierwszych 20 lub 30 wyników, gdy ktoś szuka w wyszukiwarce słów kluczowych Twojej witryny.
Google jest jedną z największych wyszukiwarek (lub największą) i dlatego Google jest jedną z najczęściej używanych.

Jeśli Twoja witryna ma wysoki PageRank, jest to jeden z najłatwiejszych sposobów dotarcia do pierwszych miejsc w wyszukiwarce Google, więc wiele osób uważa, że to, czego powinieneś szukać, to mieć BIG Google Page Rank.

A co to jest PageRank?

PageRank to miara reputacji witryny w oparciu o jakość i ilość linków wskazujących.

W jaki sposób możesz wskazać linki z witryn eksperckich na Twoim rynku?

Możesz to zrobić za pomocą kampanii wymiany linków, ale przede wszystkim możesz to osiągnąć:

Dobre treści!

Tak więc w przypadku tego samego słowa kluczowego strona o wyższej pozycji w rankingu będzie zajmować wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania, a strona o wyższym rankingu strony z linkami do Twojej witryny pomoże Ci bardziej uzyskać lepszy ranking strony .

Aby określić trafność strony internetowej, Google szuka słów kluczowych w różnych miejscach każdej strony, a także wielu innych rzeczy, a jedną z nich jest PageRank, co oznacza, że Google ma ranking zawierający najlepsze strony o każde słowo kluczowe ma wyższy ranking strony.

Więc marketerzy i optymalizatorzy wyszukiwarek zaczęli manipulować słowami kluczowymi, aby uzyskać wyższy ranking strony, a wkrótce Wyszukiwarki zauważyły to i zaczęły przeciwdziałać tworzeniu niezwykle zaawansowanych algorytmów do oceny każdej witryny internetowej prawdziwy ranking strony i zbanował strony internetowe oszusta.

I to jest niekończący się taniec, optymalizatorzy wyszukiwarek wciąż badają lepsze sposoby optymalizacji stron internetowych, a wyszukiwarki nieustannie ewoluują i tworzą metody oceny, które powiedzą im prawdę o zawartości każdej witryny internetowej i wartość.

Wielu optymalizatorów wyszukiwarek powie Ci, że wiedzą, jak Google ocenia witrynę, ale prawda jest taka, że nikt z nich o tym nie wie! Może dwie lub trzy osoby w Google naprawdę o tym wiedzą i nigdy nikomu tego nie powiedzą, bo to zrujnuje ich biznes.

A jaka jest sprawa Google?

Firma Google polega na rozpoznaniu, o czym jest każda witryna internetowa i na jakim jest w tym dobra, ponieważ chcą sprzedawać reklamy i robią to, zapewniając najlepsze wyniki w każdym wyszukiwaniu (w tym reklamy na stronach wyniki). Więc ich działalność polega na dostarczaniu reklamodawcom ukierunkowanych internautów.

Ludzie odkrywają, że wyniki są naprawdę powiązane z tym, czego szukają, klikają adres URL (czasami nad bezpłatnymi, a czasami nad reklamami) i nadal używają Google jako ulubionej wyszukiwarki.

Rozpoznanie, o czym jest każda witryna internetowa i jak dobra jest w niej, wydaje się rozsądne i łatwe dla człowieka, ale nie jest wcale łatwe dla robotów Google.

Dlatego Google tworzy algorytmy do oceny witryn i od czasu do czasu zmienia ich algorytmy w tak zwany „taniec Google”. Ten „taniec” oczywiście irytuje wielu ludzi (tych, którzy próbują odkryć, o co chodzi w algorytmie), ponieważ kiedy zbliżają się, aby wiedzieć, jak sztucznie zawyżać wartość strony internetowej, Google zmienia kryteria trafności.

Ale faktem jest, że Google postępuje właściwie. Chcą być w stanie rozpoznać, o czym jest każda witryna i jak jest w tym dobra, bez pomylenia dobrej zawartości stron internetowych z dobrze „zoptymalizowanymi” stronami internetowymi.

Wyszukiwarki, tak jak Google, muszą rozpoznawać rzeczywistość i nadawać każdej witrynie odpowiednią pozycję w rankingu. Jak to robią?

Sprawdzają kryteria na stronie i kryteria poza stroną …

* Kryteria na stronie oceniają zawartość strony internetowej (słowa kluczowe, tytuł, metatagi, treść, obrazy, znaczniki alt itp.)
* Kryteria poza stroną oceniają, jak ludzie na to reagują:

jaki adres URL otrzymuje kliknięcie
ile czasu ludzie spędzają na czytaniu każdej strony internetowej
ile adresów URL prowadzi do tej strony i jak trafne (jak duży jest ranking PageRank) są strony, które do niej prowadzą
itd.

I jest tylko jeden sposób na wygenerowanie kryteriów poza stroną: z dobrą zawartością!

To Ty znasz swoją firmę i najlepiej nadajesz się do pisania treści i

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *