Jak zwiększyć sprzedaż i zyski bez wydawania centa

Tytuł:
Jak zwiększyć sprzedaż i zyski bez wydawania ani centa!

Liczba słów:
1226

Podsumowanie:
Zwiększenie sprzedaży jest łatwe, ale większość ludzi uważa, że musisz wydać pieniądze, aby rozwinąć firmę. Źle! Najłatwiejszym sposobem na zwiększenie zysków, rozwój firmy i zwiększenie sprzedaży jest coś, o czym wie tylko 5% ludzi, nie mówiąc już o korzystaniu. Oto sekretna strategia, której używałem, aby podwoić, potroić, a nawet czterokrotnie zwiększyć sprzedaż w ciągu miesięcy, a czasem nawet tygodni!

Słowa kluczowe:
marketing małych firm, inicjatywa marketingowa, szybki wzrost zysków

Treść artykułu:
Słyszałeś kiedyś o czymś, co nazywa się „współczynnikiem konwersji”. Być może, ale czy mierzysz to cały czas, czy po prostu zgadujesz, co to może być?

Jeśli nie wiesz, jaki współczynnik konwersji oznacza, że tracisz najpotężniejszą strategię zwiększania sprzedaży na świecie, nie wydając ani grosza. Dodatkowo, zwiększając współczynnik konwersji, Twoje zyski netto zawsze rosną!

Więc jaki jest współczynnik konwersji?

Współczynnik konwersji to różnica między tym, ile osób dzwoni, wchodzi lub kontaktuje się z Twoją firmą, a ile z nich ostatecznie kupuje. Na przykład, jeśli miałeś 10 telefonów do swojej firmy i z czasem odebrałeś ich nazwisko i numer, po prostu śledzisz, ile z nich faktycznie wydało z tobą pieniądze. Więc jeśli masz 3 osoby kupujące od Ciebie, Twój współczynnik konwersji wyniesie 30% lub 3 na 10.

Ten prosty pomiar zmienia życie właścicieli firm, gdy widzą jego siłę. Jeśli nie znasz swojego współczynnika konwersji i „zgadnij”, wynosi on około 50%, gwarantuję, że się mylisz! Prawie każdy uważa, że ich współczynnik konwersji jest wyższy niż w rzeczywistości. Powodem jest to, że ludzie, z którymi rozmawiasz, mówią, że wrócą i kupią później lub brzmi to tak, jakby byli bardzo zainteresowani kupnem, często tego nie robią. Ale nie wiesz tego, jeśli nie zmierzysz wszystkich zapytań, ponieważ zakładasz, że kupili.

Gdy mierzysz współczynnik konwersji, przygotuj się na szok. Współpracowałem ze sprzedawcami, którzy uważali, że to 75% i stwierdzili, że to 38%. Pracowałem z firmami usługowymi, które uważały, że jest to 50% i okazało się, że jest to 13%.

Robią się trochę przygnębieni, gdy zdają sobie sprawę, że to tylko 13%, ale jestem podekscytowany! Dzieje się tak, ponieważ nie można podwoić współczynnika konwersji 50%, ale przy 13% można go potroić i nadal można poprawić!

Czy wiesz, że zwiększenie współczynnika konwersji proporcjonalnie zwiększa obroty i zysk netto? Oznacza to, że jeśli zwiększysz współczynnik konwersji o 50% (np. Z 24% do 36%), zwiększyłeś również swoje obroty o 50%! To dlatego, że masz 50% więcej płacących klientów niż masz teraz. Możesz też zwiększyć współczynnik konwersji, obroty i zyski bez wydawania ani grosza na reklamę lub promocję.

Więc jak to mierzysz? Przede wszystkim potrzebujesz od 2 do 3 bitów informacji o każdej osobie, która kontaktuje się z Twoją firmą. Na przykład ich imię i nazwisko, numer telefonu i czego dotyczyło zapytanie.

To następnie daje informacje do odniesienia; aby zobaczyć, ile osób faktycznie kupiło, które skontaktowały się z Twoją firmą. W Twojej firmie może minąć kilka dni, zanim będzie można zbierać zapytania skierowane do klientów. W przypadku niektórych firm usługowych może być konieczne odczekanie miesiąca od daty zapytania do zakupu ze względu na czas potrzebny ludziom na podjęcie decyzji.

Zauważysz, że Twój współczynnik konwersji będzie inny dla każdego z Twoich pracowników. Dlaczego? Dobre pytanie. Ale kiedy zdasz sobie sprawę z różnicy, możesz coś z tym zrobić, ale dopóki tego nie zmierzysz, jak możesz cokolwiek z tym zrobić?

A teraz przejdźmy do magicznego pytania: jak poprawić współczynnik konwersji!

Jest co najmniej 80 sposobów! Chcesz poznać te najlepsze? Oto one …

1. Dowiedz się profili DISC. Profilowanie DISC musi być najbardziej nieznaną metodą rozumienia ludzi, ale w biznesie jest to najpotężniejsze narzędzie, którego można się nauczyć i z którego można korzystać. DISC to wgląd w 4 główne różnice w zachowaniu ludzi. Kiedy uczysz się profili DISC, rozumiesz, że niektórzy ludzie chcą zaprzyjaźnić się z osobą, od której kupują, podczas gdy inni uważają przyjaznych sprzedawców za irytujących i nie kupują od nich. Część osób (około 50%) podejmuje wszelkie decyzje sprzedażowe bardzo szybko, najczęściej na miejscu. Podczas gdy 50% ludzi zawsze chce o tym pomyśleć, zwykle przez dzień lub dwa. DISC to coś, czego uczę wszystkich moich klientów i wszyscy, którzy uczą się go ode mnie, zwiększają swoją sprzedaż (obroty i zysk) o 20% -300% w kilka tygodni!

2. Oferuj gwarancje na piśmie. Każdy ma pewien stopień obaw przed rozstaniem z pieniędzmi, więc gwarancja pomaga przezwyciężyć ten lęk i pomaga ludziom podejmować pewne decyzje. Co możesz zagwarantować na piśmie, czego nie oferujesz teraz? Co powiesz na to, aby nie zostawić bałaganu, jeśli pracujesz w branży usługowej? A co z tym, że jesteś całkowicie zadowolony z zakupu, z chęcią pozwolisz na zwrot pieniędzy? Detaliści ofte

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *