Jak znaleźć rynki niszowe, na które Twoja firma nie może sobie pozwolić

Tytuł:
Jak znaleźć rynki niszowe, na które Twoja firma nie może sobie pozwolić

Liczba słów:
442

Podsumowanie:
Ile rynków niszowych jest dobrze usytuowanych pod nosem? … rynki, które przeoczyłeś? Hej, spójrz na klientów, których masz teraz.

Słowa kluczowe:
rynki, rynki niszowe, klienci

Treść artykułu:
Ile rynków niszowych znajduje się tuż pod Twoim nosem? … rynki, które przeoczyłeś? Hej, spójrz na klientów, których masz teraz. Czy są jakieś grupy, które zapadają Ci w pamięć? Teraz pozwól, że zapytam … Czy Twoje reklamy i sprzedaż są przeznaczone dla którejkolwiek z tych grup?

Kiedy mówię o rynkach niszowych, jeśli przychodzi mi na myśl małe firmy, pielęgniarki lub właściciele domów … myślisz zbyt szeroko. Czym dokładnie jest rynek niszowy?

Rynki niszowe to:

1. Osoby w grupie, które możesz zidentyfikować według tych samych zainteresowań i potrzeb.
2. Osoby, które szukają Twojego produktu.
3. Osoby, które możesz zmusić do prowadzenia interesów z Tobą, a nie z konkurencją.
4. Osoby, do których można łatwo dotrzeć
5. Grupa, która jest wystarczająco duża, aby wykonywać interesy, których potrzebujesz.
6. Grupa na tyle mała, że konkurencja może ją przeoczyć.

Największą wartością rynków niszowych jest to, że umożliwiają precyzyjne kierowanie przekazów sprzedażowych. I tak, im ściślej zdefiniujesz swój rynek, tym łatwiej będzie sprostać potrzebom w niszy.

Jak znaleźć rynki niszowe?
Oczywiście, pierwszym miejscem do rozpoczęcia jest lista klientów, których już masz! Poszukaj. Czy są jakieś podobieństwa, które wydają się cię wyróżniać?

Inna metoda polega na wyszczególnieniu zalet produktu lub usługi. Pomyśl o tym… które perspektywy skorzystałyby najbardziej na tej liście korzyści? Powinna zacząć się wyłaniać wąska grupa ludzi. To jest twój niszowy rynek.

Jak docierasz do rynków niszowych?
Poznać ich! Najpierw musisz zrozumieć język każdego segmentu swojej klienteli. Tak, wszyscy mogą mówić po angielsku, ale mają swoje własne słownictwo i styl, które zna tylko osoba wtajemniczona. Wejdź do kręgu … to jedyny sposób, aby naprawdę uzyskać wgląd w ich specjalne potrzeby.

Osoby wtajemniczone otrzymują prawdziwy przegląd rzeczy, o których istnieniu osoby z zewnątrz nawet nie wiedzą. Gdy Twoi klienci zobaczą Cię jako „jednego z nas”, będziesz o wiele przed konkurencją. Twoi klienci będą wobec Ciebie lojalni, której Twój konkurent nie będzie w stanie przebić … nawet przy niższych cenach … ponieważ to Ty rozumiesz ich potrzeby!

Marketerzy zawsze szukają tanich sposobów na zwiększenie sprzedaży i zysków … mają to we krwi … są częścią tego, kim są. Nie potrafią oprzeć się pokusie znalezienia, zbadania lub wymyślenia innej metody zwiększania wartości swojej firmy … a większość z nich wie, że wszędzie są rynki niszowe – tylko czekają na odkrycie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *