Jak znaleźć niszę

Tytuł:
Jak znaleźć niszę?

Liczba słów:
487

Podsumowanie:
Jeśli nie słyszałeś słowa „nisza” używanego przez sprzedawców internetowych, to znaczy, że go nie słuchałeś. Znalezienie niszy stało się antidotum na konkurowanie na nadmiernie nasyconych rynkach internetowych.

Słowa kluczowe:
nisza, marketerzy internetowi,

Treść artykułu:
Jeśli nie słyszałeś o słowie „nisza” w Internecie Marketerzy to nie słuchaliście. Znalezienie niszy stało się antidotum na konkurowanie na nadmiernie nasyconych rynkach internetowych.

Co to jest nisza?

Według słownika internetowego Merriam-Webster niszę określa się jako „miejsce, zatrudnienie, status lub działalność, do której osoba lub rzecz najlepiej nadaje się … wyspecjalizowany rynek”.

Czy zauważyłeś, że pomimo zamknięcia wielu firm w tych trudnych ekonomicznie czasach, lokalny sklep z pociągami hobbystycznymi wciąż istnieje? Że knajpka „dziura w ścianie” kwitnie? Albo że trendy takie jak scrapbooking mogą zacząć się gwałtownie i zakończyć w ciągu roku, kiedy cztery podobne firmy zostaną założone na tym samym obszarze?

Świat biznesu online odzwierciedla te same trendy, które występują w świecie offline – często z szybszymi obrotami i wskaźnikami uruchamiania. Ci, którzy promują produkt lub witrynę skierowaną do niewielkiej, wybranej grupy odbiorców, mogą wejść na rynek, który w innym przypadku nie jest obsługiwany. Pomimo ograniczeń bazy klientów, ukierunkowany charakter działalności tworzy oddany i aktywny rynek – cel każdego biznesu.

JAK ZNALEŹĆ NICH?

Znalezienie niszy wymaga dokładnych badań. Niezależnie od tego, czy masz dostęp do oprogramowania, które zbiera i sortuje informacje, czy też stosujesz podejście ręczne, musisz najpierw zacząć od pomysłów.

Za pomocą długopisu i papieru (lub komputera, jeśli to wygodniejsze), przeprowadź burzę mózgów na liście firm, produktów i branż. Utwórz listę słów kluczowych i fraz, które Twoim zdaniem byłyby używane przez osoby poszukujące tych elementów w Internecie.

Użyj programu, takiego jak Wordtracker lub darmowego źródła, takiego jak Overture Keyword Selector Tool, aby znaleźć słowa kluczowe dla swojej niszy, które mają duży ruch.

Chociaż program taki jak Wordtracker ułatwia znalezienie szczegółowych informacji, takich jak liczba witryn konkurujących o ten rynek, możesz również przeprowadzić własne badania.

Skoncentruj swoją uwagę na frazach pytań, takich jak „jak mam…” lub „gdzie mogę…”. Te pytania wskażą Ci potencjalne rynki, które wymagają obsługi.

Następnie zajrzyj do Google Answers. Wpisz jedno ze swoich słów kluczowych w polu wyszukiwania. Jakie pytania są zadawane i ile ludzie są skłonni zapłacić za odpowiedzi? Jeśli znajdziesz grupę słów kluczowych z dużą liczbą pytań, wprowadź te słowa w wyszukiwarce przeglądarki.

Jakie witryny się pojawiają? Czy udzielają odpowiedzi lub rozwiązań problemu? Jak zarabiają pieniądze? Czy widzisz możliwość obsługi tych osób?

Znalezienie niszy może otworzyć drzwi do dochodowego biznesu online. Zbadaj rynek i upewnij się, że Twój produkt lub usługa jest cenna dla tej grupy. Znajdź fora lub grupy skierowane do tych odbiorców i zwróć szczególną uwagę na ich obawy.

Jeśli możesz pomóc tym ludziom, BĘDZIESZ zarobić. Najlepsze z obu światów!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *