Jak zidentyfikować dobre agencje reklamowe

Tytuł:
Jak zidentyfikować dobre agencje reklamowe

Liczba słów:
727

Podsumowanie:
Jest 5 krytycznych pytań, które należy zadać, aby określić, czy agencja reklamowa lub konsultant ds. marketingu, który prawdopodobnie przyniesie pożądane rezultaty lub zmarnuje Twoje pieniądze. Zadaj 5 pytań, aby zaoszczędzić czas, pieniądze i frustrację.

Słowa kluczowe:
agencja marketingowa, konsultant marketingowy, kreatywny projekt

Treść artykułu:
Jeśli prowadzisz małą lub średnią firmę, marketing to najszybszy sposób, aby go zwiększyć wielokrotnie. Wykonana prawidłowo, może umożliwić każdej firmie zdominowanie jej przestrzeni rynkowej. Brak zakazu!

Jeśli się zgadzasz, ale nie masz czasu lub wiedzy, aby zrobić to samodzielnie, możesz rozważyć zatrudnienie konsultanta ds. Marketingu lub agencji reklamowej, aby Ci pomogli. Ale jak powiesz, kim są eksperci?

Zadaj 5 pytań, wiedząc, jakich odpowiedzi szukać.

Q1 – „Jakiego systemu używają do tworzenia przekazu dla Twojej reklamy?”

Aby Cię zachęcić, agencje reklamowe zaprezentują przyciągające wzrok materiały marketingowe, które zrobiły dla innych klientów. Niezależnie od tego, czy chodzi o druk, radio, wideo czy projektowanie stron internetowych – ich efektem końcowym jest projekt artystyczny. Te figury mogą przyciągnąć uwagę, ale jeśli podstawowa strategia jest zła, trafiają na flopie. Grafika musi wspierać przekaz – nie na odwrót. Rzeczywisty wynik to liczba wygenerowanych potencjalnych klientów, procent przeliczony na sprzedaż i dolary, które wpływają do Twojej firmy. Nie daj się zwieść blichtru i blasku – marketing to nauka, a nie sztuka. Zapytaj, jakiej metody używają, aby rozwinąć przekaz. Jeśli odpowiedź brzmi: „Pytamy właściciela firmy”, odejdź. To nie jest system.

Q2 – „Czy znają najpopularniejsze przyciski dla Twojej firmy wśród klientów?”

Większość agencji reklamowych nie rozumie, co jest ważne dla Twoich klientów. Jeśli nie wiedzą, co skłania potencjalnych klientów w Twojej branży do kupowania od jednego dostawcy zamiast od innego, możesz spodziewać się tylko ponurych rezultatów.

Chociaż zbyt szczegółowe informacje na ten artykuł są zbyt szczegółowe, możesz znaleźć przyciski szybkiego dostępu dla swoich klientów, przechodząc do naszej witryny internetowej, klikając „Obsługiwane branże”, a następnie wybierając branżę. Znajdują się one w kolejności priorytetów wraz z wyzwaniami marketingowymi, z którymi możesz się zmierzyć. Porównaj te odpowiedzi z konsultantem marketingowym, którego oceniasz, i zdecyduj.

Q3 – „Jak mierzą skuteczność Twoich reklam?”

Jest to szczególnie ważne, jeśli wyświetlasz reklamy za pomocą różnych mediów. Świetna reklama w niewłaściwym miejscu przyniesie fatalne rezultaty. Załóżmy, że wyświetlasz tę samą reklamę w 4 magazynach i uzyskujesz dobrą liczbę połączeń, prawdopodobnie będziesz je nadal wyświetlać, prawda? A co, jeśli dowiesz się, że 80% połączeń pochodzi z jednego magazynu? Prawdopodobnie anulujesz pozostałe i wykorzystasz pieniądze na coś innego, prawda?

Jeśli nie możesz tego zmierzyć, nie wiesz, co działa, a co nie. Jedynym sposobem, aby to wiedzieć, jest umieszczenie w każdej reklamie „tagu odpowiedzialności”.

PS – Nie pozwól, aby jakikolwiek konsultant marketingowy oszukał Cię, że Twoja recepcjonistka zapyta potencjalnych klientów, z której reklamy powinni zadzwonić? Kiedy są zajęci, nie mają czasu na pytania.

Q4 – „Czy masz program, który pasuje do mojego budżetu?”

Koszt jest zawsze czynnikiem. Przekonasz się, że niektóre agencje reklamowe nie oddzwonią, jeśli nie jesteś przygotowany na wydanie 15–20 000 USD na miesięczne wynagrodzenie. Poszukaj agencji reklamowych, które mają programy dla małych i średnich firm. W rzeczywistości, w zależności od twojego stylu zarządzania, możesz chcieć zatrudnić konsultanta marketingowego, który da ci wybór rozwiązania pod klucz lub programu nauczania i coachingu „wspólnego wysiłku”, który zachęca do praktycznego zaangażowania z twojej strony. Zależy to tylko od filozofii biznesowej i budżetu.

Q5 – „Jak długo zanim zobaczę wyniki?”

Doskonałych wyników nie da się osiągnąć z dnia na dzień, ale poważnie, czy trzeba czekać od 6 do 18 miesięcy tylko na fazę tworzenia kampanii marketingowej? Typowa agencja reklamowa może zająć tyle czasu lub dłużej. W przypadku małych firm to zbyt długi okres i może to być faktycznie wyrok śmierci. Spodziewaj się wyników w ciągu 60 dni.

Podsumowanie

Stawka jest zbyt wysoka, aby samodzielnie próbować „marketingu prób i błędów”. W erze cyfrowej lepiej jest pracować zdalnie z konsultantem marketingowym, który może to wykonać, niż z lokalnym, który może nie przynieść rezultatów.

Znajdź agencję reklamową, która może dostarczyć właściwą strategię marketingową za pierwszym razem, korzystając z usystematyzowanego procesu rozwoju. Upewnij się, że używają „tagów odpowiedzialności”, aby dokładnie zobaczyć, jak skuteczne (lub nieskuteczne) jest to. Jeśli Twój budżet jest napięty, sprawdź, czy mają program, który pozwoli Tobie i Twoim ludziom dzielić część pracy.

© FloodGate Marketing Inc. 2007

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *