Jak zdobyć prawo

Tytuł:
Jak zdobyć prawo

Liczba słów:
1320

Podsumowanie:
Marketing usług profesjonalnych jest bardzo podobny do randek: musisz zasłużyć na prawo być intymnym.

W obu próbach nie możesz przeskoczyć ani pośpieszyć przez poziomy intymności, aby związek zadziałał. Niezależnie od tego, czy jest to nowy płomień, czy nowy klient, musisz zbudować zaufanie, które prowadzi do głębszego zaangażowania.

Słowa kluczowe:
strategia marketingowa marketing wdrożenie marketing marketing sukces marketing Twojej firmy zasoby marketingowe marketing doradztwo marketingowe edukacja marketingowa marketing strategiczny

Treść artykułu:
Think o tym: ludzie, których chcesz dla klientów, zaczynają jako obcy. Nie wiedzą o tobie i twojej firmie. Nie możesz więc oczekiwać, że wskoczą w długoterminowy związek z tobą, zanim przejdą od nieznajomego do znajomego, przyjaciela, kochanka, a następnie lojalnego partnera.

Nie muszę szczegółowo opisywać analogii do randek, abyś zrozumiał ten pomysł, ale ten punkt jest kluczowy: nie oczekuj, że nieznajomi zaangażują się w Twoje profesjonalne usługi, dopóki nie przeprowadzisz ich przez budowanie zaufania fazy rozwijania relacji.

Pomyśl o marketingu jako drodze do zdobycia zaangażowania klientów. Czytaj dalej, aby zapoznać się z definicjami każdej fazy. Pomysły na przejście przez każdą fazę znajdziesz w dalszej części tego artykułu.

Obcy. Obcy nie wiedzą, kim jesteś i nie widzą różnicy między tobą a innymi oferującymi te same usługi. Na pierwszy rzut oka możesz być kolejną ładną twarzą w tłumie, ale to wszystko. Kluczem jest tutaj przyciągnięcie uwagi odpowiednich potencjalnych klientów i przyciągnięcie ich uwagi.

Znajomi. W świecie biznesu Znajomi robią zakupy w oparciu o cenę i dostępność. Nie zapłacą za wartość i chcą towarów szybko. Gotowe produkty są w porządku, bez konieczności dostosowywania. Znajomych zyskujesz niewielką lub żadną lojalność. Chociaż nie jest to droga do rozwoju firmy świadczącej profesjonalne usługi, istnieją sposoby, aby obsłużyć ten rynek, a także przejść przez ten segment.

Przyjaciele. Na tym etapie możesz blisko współpracować z klientem lub nadal zdobywać jego zaufanie. Ogólnie rzecz biorąc, Przyjaciele mają zwykle jakieś umowy robocze, które obejmują ceny, usługi i produkty. Niezależnie od tego, czy wykonałeś jeden projekt, czy wykonałeś niewielką pracę dla znajomego, w morzu wciąż są inne ryby.

Kochankowie … to bardzo związani partnerzy biznesowi w wyraźnie wynegocjowanych, określonych umownie stosunkach zaangażowania i zaufania. Cieszą się wszystkimi zaletami relacji opartej na zaufaniu, w tym regularną, częstą i otwartą komunikacją, przywilejami poufnymi, rabatami i niestandardowymi rozwiązaniami.

Lojalni Partnerzy … współpracują ze sobą od jakiegoś czasu, zwykle lat. Z łatwością kierują biznes do siebie nawzajem i naprawdę wierzą, że są najlepszym rozwiązaniem na rynku dla niszy, którą obsługują. Wiele się od siebie nauczyli i każdy jest lepszy, jeśli zna się i pracuje razem.

Aby przenieść swoich potencjalnych klientów i klientów z nieznajomych do lojalnych partnerów, wypróbuj te rzeczy:

Aby złapać oko nieznajomego: musisz odwrócić głowę. Oznacza to, że musisz wiedzieć, kogo chcesz przyciągnąć, a następnie przekazywać właściwe rzeczy, aby przyciągnąć i przyciągnąć ich uwagę. Innymi słowy, musisz pozycjonować się dobrze na tle konkurencji i mówić (lub pisać) w kategoriach WIIFM (What In It For Me?) Twojej grupy docelowej.

Zbierz pierwsze 10 słów poprawnie, bo inaczej nie będzie miało znaczenia, jak genialne będzie twoje następne 100 słów, ponieważ Twój potencjalny klient nie zostanie w pobliżu. To jak różnica między tandetnym podrywem a przemyślanym początkiem rozmowy. Przedstawiając się, umieszczając treść na stronie głównej lub pisząc nagłówek artykułu, pamiętaj o zainteresowaniach docelowych odbiorców.

Aby przejść od nieznajomych do znajomych: przyciągnąłeś uwagę, więc co teraz? Musisz utrzymywać zaangażowanie potencjalnego klienta. Najlepszym sposobem na to jest zadawanie im pytań na swój temat, związanych z problemami, które możesz rozwiązać. Na tym etapie „rozmowy” (w trakcie networkingu, na Twojej stronie internetowej, w artykule, poprzez pocztę bezpośrednią, telefon, na spotkaniu handlowym) powinno być wszystko o nich, a nie o tobie.

Zamiast opowiadać o swoich usługach, skorzystaj z krótkich kwestionariuszy, samooceny i uważnych pytań, aby …

* Zapytać o to, z czym się borykają, życzyliby sobie lepiej lub chcą z Twojego rodzaju profesjonalnej obsługi;

* Dowiedz się jak najwięcej o ich świecie i odwzajemnij się powoli, odpowiadając na ich pytania;

* Pozwól im kontrolować tempo, nie przytłaczając ich zbyt dużą ilością informacji, o które nie prosili.

* Określ, czy możesz wysłać artykuł związany z ich potrzebami, który mógłby uznać za wartościowy.

Podstawowe (ale skuteczne) budowanie relacji

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *