Jak zaprojektować stoisko targowe, któremu nie można się oprzeć

Tytuł:
Jak zaprojektować nieodparte stoisko targowe

Liczba słów:
524

Podsumowanie:
Po podjęciu decyzji o wejściu na tor targowy nagle twoje serce zaczyna bić, czujesz zawroty głowy. Teraz musisz mieć stoisko targowe! Pytania zaczynają wirować w Twojej głowie i odczuwasz mdłości w żołądku.

Słowa kluczowe:
projekt stoiska targowego, projekt stoiska targowego, projekt stoiska

Treść artykułu:
Po podjęciu decyzji o kontynuowaniu na targach, nagle twoje serce zaczyna bić, czujesz zawroty głowy. Teraz musisz mieć stoisko targowe! Pytania zaczynają wirować w Twojej głowie i odczuwasz mdłości w żołądku.

Zrelaksować się. Masz już klucz do atrakcyjnej stoiska targowego: swoją firmę. Teraz wszystko, co musisz zrobić, to wymyślić projekt, który do niego pasuje.

Zanim znów zaczniesz panikować, pomyśl o swoim papierze firmowym i logo (masz je, prawda? PRAWO?). Zwykle firmy używają tych samych kolorów i wielu takich samych grafik, których używają w swoich materiałach marketingowych jako podstawa projektu stoiska targowego. Są to istotne części wspaniałego stoiska targowego, ponieważ chcesz, aby stoisko pozostało w ramach ogólnego brandingu Twojej firmy.

Teraz pomyśl o kolorze. Chcesz je wciągnąć, a jednym z najłatwiejszych sposobów na zrobienie tego jest zachęcające lub odważne stoisko wystawowe na podłodze. Chcesz zachować równowagę kolorów, aby uzyskać estetyczny wygląd. Jeśli Twoje logo jest głównie czerwone, idź na całość i użyj czerwono-czarnej kolorystyki. Czerwony i czarny to mocne kolory, które sprawiają, że ludzie siadają lub w tym przypadku podchodzą i zwracają uwagę.

To jest dokładnie to, czego od nich oczekujesz. Jasne, wesołe kolory dobrze sprawdzają się w projektach stoisk targowych, ponieważ oznaczają energię i klasę.

A jeśli twoje kolory są mniej odważne, bardziej pastelowe, a nawet białe i czarne? Te też są świetne! Zwłaszcza, gdy stoiska targowe wszystkich innych krzyczą KOLOR! KOLOR! KOLOR! Jedno z najbardziej udanych stoisk targowych w historii firmy z listy Fortune 500 było białe i jasnoszare, z nutami czerwieni i czerni na tle wspaniałych wizualizacji.

Czemu? Dzięki niewielkim, prostym reflektorom podkreślającym wizualne panele stoiska i niewielkiej zieleni starannie zaaranżowanej przed stoiskiem targowym, wraz z dopasowanym jasnoszarym dywanem i kilkoma składanymi krzesłami reżyserskimi, to stoisko targowe było wirtualna oaza w morzu kolorowych szumów. I ludzie dosłownie przybywali do tego. Ponieważ było inaczej.

I to kolejny sposób na stworzenie niezwykle efektywnego, potężnego projektu stoiska targowego. Bądź podstępny! Dowiedz się, co porabia Twoja konkurencja. Następnie zrób odwrotnie! To pewny sposób, aby zmusić ludzi do odwiedzenia Twojego stoiska. Będziesz się wyróżniać, a ludzie będą musieli tylko dowiedzieć się, dlaczego i co zamierzasz.

Oczywiście, gdy przyciągniesz ludzi do swojego zabójczego stoiska na targach, chcesz mieć pewność, że zostaną zmuszeni do pozostania! Tutaj kluczowy jest Twój personel. Wesołych, podekscytowanych ludzi, którzy lubią kontakt z publicznością i ZNAJĄ TWÓJ PRODUKT LUB USŁUGĘ, są niezbędni do udanego stoiska targowego. Dlatego upewnij się, że Twój personel jest równie atrakcyjny (i nie zaszkodzi, jeśli będzie miał w sobie odrobinę starego stylu!), Jak projekt stoiska targowego, który go tam sprowadził!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *