Jak zaimponować klientom

Tytuł:
Jak zaimponować swoim klientom

Liczba słów:
445

Podsumowanie:
Istnieje wiele powodów, dla których firmy wysyłają kartki z życzeniami. Możesz chcieć przyciągnąć nowych klientów, wzmocnić obecne relacje biznesowe lub okazać uznanie tym, którzy wiernie wspierali Twój biznes w ciągu roku.

Słowa kluczowe:
karty, druk, projektowanie

Treść artykułu:
W biznesie każdy kontakt z klientem to szansa na poszerzenie i powiększenie związek. Rozmowa telefoniczna jest miła, ale wysłanie firmowej kartki z życzeniami oznacza, że w relację włożono wysiłek i rozwagę. Kartkę z życzeniami można wysłać jako przypomnienie o wydarzeniu, zbliżającym się spotkaniu lub po prostu podziękowanie. Na dzisiejszym wysoce konkurencyjnym rynku dobre relacje z klientami to sposób na wyprzedzenie konkurencji.

Istnieje wiele powodów, dla których firmy wysyłają kartki z życzeniami. Możesz chcieć przyciągnąć nowych klientów, zintensyfikować obecne relacje biznesowe lub okazać uznanie tym, którzy wiernie wspierali Twój biznes w ciągu roku. Ważne jest jednak, aby starannie zaprojektować kartę, ponieważ karta z dobrymi intencjami może faktycznie urazić odbiorcę, gdy nie zostanie wykonana prawidłowo. Wybór złego projektu może również oznaczać wiele rzeczy dla ludzi, którym chcesz zaimponować. Odbiorca może to odebrać jako znak, że firma nie radzi sobie dobrze lub nie poświęca się odpowiednio uwagi, na którą zasługuje.

Aby uniknąć problemów z uzyskaniem listy osób, do których chcesz wysłać kartkę, od czasu do czasu aktualizuj listę nazwisk i adresów. Na pewno zdobywasz nowych klientów przez cały rok. W miarę zdobywania nowych kontaktów dodanie ich do listy powinno zająć trochę czasu. W ten sposób nie będziesz mieć trudności z zaadresowaniem kartki z życzeniami ani zawstydzić się, wysyłając kartę do niewłaściwej osoby.

Lepiej też podpisać każdą kartę osobiście i odręcznie wpisać adres. To może wydawać się dużo pracy dla Ciebie, ale jeśli biznes i relacja są tego warte, to dodatkowy wysiłek też jest. Pamiętaj, że jest to Twoja szansa na nawiązanie kontaktu z klientami na poziomie osobistym, więc spraw, aby to zadziałało. O ile to możliwe, nie używaj również etykiet generowanych komputerowo, ponieważ mogą wydawać się bezosobowe i sprawiać, że powitanie będzie wyglądać jak masowa wysyłka.

Jeśli wysyłasz kartę na czas na specjalną okazję lub święto, pamiętaj, aby wysłać ją z wyprzedzeniem, aby upewnić się, że dotrze na miejsce. Najlepszym sposobem uniknięcia pośpiechu powitań w ostatniej chwili jest zaadresowanie wszystkich kopert na kilka dni przed ich wysłaniem. Możesz mieć cały czas na świecie na projektowanie, dekorowanie i podpisywanie swoich kartek okolicznościowych, więc postaraj się, aby były jak najbardziej efektowne i przyjemne, aby odbiorcy czuli, że są doceniani i doceniani.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *