Jak zachęcić innych do promowania Twojego produktu lub usługi

Tytuł:
Jak zachęcić innych do promowania Twojego produktu lub usługi dla Ciebie

Liczba słów:
465

Podsumowanie:
Właściciele małych firm zawsze szukają niskich kosztów sposoby wprowadzania na rynek. Ten artykuł zawiera wskazówkę, z której każdy może skorzystać, aby przy niewielkim wysiłku uzyskać bezpłatną ekspozycję marketingową swojego produktu lub usługi.

Słowa kluczowe:
niski koszt marketingu, bezpłatny marketing, reklama

Treść artykułu:
Marketing może być kosztowny, a większość właścicieli małych firm nie ma duże budżety marketingowe. Zatem szukanie ukierunkowanych sposobów
na uzyskanie bezpłatnej ekspozycji marketingowej to świetne rozwiązanie. Być może uważałeś public relations za niskokosztową taktykę marketingową, ale
co, jeśli nie możesz pisać lub nie masz czasu, aby usiąść i stworzyć zestaw prasowy, a nawet napisać komunikat prasowy?

Cóż, istnieje łatwy sposób na rozgłos, który nie wymaga nawet pisania informacji prasowej. Spróbuj przekazać swój produkt lub usługę na aukcję lub nagrodę w postaci drzwi. Bardzo często stowarzyszenia, grupy i organizacje charytatywne prowadzą na swoich imprezach aukcje na żywo lub ciche. Lub wręczają uczestnikom nagrody przy drzwiach, aby zachęcić do uczestnictwa. Podaruj swój produkt lub usługę i skorzystaj z bezpłatnej ekspozycji marketingowej, jaką może wygenerować.

Zwykle otrzymasz promocję podczas wydarzenia oraz w programie wydarzenia. Korzystasz z dorozumianego poparcia grupy prowadzącej wydarzenie i dobrej woli związanej
z rozdawaniem swojego produktu lub usługi. Możesz nawet odpisać koszt jako wydatek biznesowy. (Skontaktuj się z doradcą podatkowym).

I nie tylko otrzymasz bezpłatną ekspozycję, ale także zyskasz nowego klienta. Kto mógłby powiedzieć kilku przyjaciołom, kto mógłby powiedzieć kilku znajomym, kto mógłby powiedzieć kilku znajomym… widzisz, do czego to zmierza. To świetny sposób, aby bezpłatnie wyeksponować swoje produkty lub usługi i zacząć zdobywać nowych klientów.

Nie wiesz, jakim grupom lub organizacjom charytatywnym przekazać przedmiot z aukcji lub nagrodę za drzwi?

Będziesz chciał wybrać organizację, której członkowie i uczestnicy wydarzeń ściśle pasują do Twojego idealnego klienta. Przyjrzyj się swoim klientom i potencjalnym klientom. Następnie spróbuj znaleźć grupy i stowarzyszenia, które obsługują tego typu ludzi.

Być może w Twojej okolicy jest klub zdrowia, który świętuje wielkie otwarcie lub przyjeżdża do miasta targi konsumenckie. Czy kierujesz reklamy do kobiet w średnim wieku z dziećmi w wieku szkolnym? Co powiesz na spotkanie ze szkołą lub wydarzeniem sponsorowanym przez PTA?
Być może lokalna mała liga lub organizacja piłkarska poszukuje przedmiotów na aukcji, aby zebrać pieniądze na nadchodzący sezon.

Czy kierujesz reklamy do pracowników korporacji na bardzo stresujących stanowiskach, takich jak finanse, reklama i marketing lub technologia? Poszukaj lokalnych oddziałów stowarzyszeń branżowych obsługujących te branże. Zazwyczaj odbywają się comiesięczne spotkania oraz większe coroczne imprezy.

To naprawdę zależy od tego, kim są Twoi potencjalni klienci. Twoim celem w każdej działalności marketingowej jest zdobycie widoczności wśród docelowych odbiorców. Wybierz więc organizację lub grupę, której członkowie pasują do Twoich klientów, i jest szansa, że będą zainteresowani Twoimi usługami, a Twoja firma odniesie korzyści z tej wysoce ukierunkowanej ekspozycji marketingowej.

(C) Copyright 2005 Debbie LaChusa, 10stepmarketing

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *