Jak wyróżnić swoją firmę

Tytuł:
Jak wyróżnić swoją firmę

Liczba słów:
439

Podsumowanie:
Wiele osób powie Ci, że aby Twoja witryna została zauważona, musisz „zoptymalizuj” swoją witrynę pod kątem wyszukiwarek. Następnie zostajesz poprowadzony ścieżką, w której musisz ciągle zmieniać swoją witrynę internetową, ponieważ wyszukiwarki zmieniają swoje sposoby wyświetlania rzeczy. Tak szybko, jak „optymalizujesz” swoją witrynę, Google i inni przesunęli słupki bramkowe, co oznacza, że musisz nieustannie optymalizować.

Rozważmy teraz kilka faktów. Większość ludzi na świecie nie jest użytkownikami Internetu. Niech ‘…

Słowa kluczowe:
marketing, marketing internetowy, reklama, reklama online, reklama internetowa

Treść artykułu:
Wiele osób powie że aby Twoja witryna została zauważona, musisz „zoptymalizować” ją pod kątem wyszukiwarek. Następnie zostajesz poprowadzony ścieżką, na której musisz ciągle zmieniać swoją witrynę internetową, ponieważ wyszukiwarki zmieniają swoje sposoby wyświetlania rzeczy. Tak szybko, jak „optymalizujesz” swoją witrynę, Google i inni przestawili słupki bramkowe, co oznacza, że musisz nieustannie optymalizować.

Rozważmy teraz kilka faktów. Większość ludzi na świecie nie jest użytkownikami Internetu. Powtórzmy to. Zdecydowana większość osób, do których chcesz dotrzeć, nie korzysta z Internetu. Nie ma znaczenia, jak dobrze zoptymalizujesz swoją witrynę internetową, po prostu nigdy jej nie znajdą.

Oto kolejny fakt. Niektórzy z najlepszych marketerów internetowych większość sprzedaży realizują „offline”. Sprzedają swoje książki, płyty CD-ROM i tak dalej na seminariach, warsztatach i konferencjach. Rzeczywiście, dla wielu „sprzedawców internetowych” ta sprzedaż „offline” stanowi większość ich dochodów.

Więc co mówią nam te fakty? Pokazują nam, że promocja „offline” jest ważniejsza niż promocja online. Możesz zoptymalizować swoją witrynę internetową, aby uzyskać wysokie pozycje w wyszukiwarce. Nie oznacza to jednak, że dotrzesz do zdecydowanej większości osób, które mogłyby kupić Twój produkt lub wykorzystać Twoje informacje.

Zostało to niedawno potwierdzone przez jedno badanie, które wykazało, że większość ludzi przechodzi na adres internetowy (URL) po przeczytaniu go w gazecie lub czasopiśmie, otrzymaniu go od znajomego lub współpracownika lub po usłyszeniu wzmianki o nim przez kogoś przemawiającego na spotkaniu lub w telewizji. Innymi słowy, wydaje się, że znaczna liczba osób, które dotrą do Twojej witryny, zrobi to po usłyszeniu adresu URL gdzieś poza Internetem.

Możesz skłonić wiele osób do odwiedzenia Twojej witryny internetowej, nawet jeśli nie zajmujesz wysokiego miejsca w wyszukiwarkach. Możesz to zrobić na dwa główne sposoby:

1. Pisz artykuły do użytku w regularnych publikacjach – gazetach, czasopismach i tak dalej. Zawsze umieszczaj swój adres URL w artykule, a miliony ludzi zobaczą adres Twojej witryny.

2. Mów przy każdej okazji. Wykonuj prezentacje dla klubów biznesowych, izb handlowych, lokalnych społeczności – jak to nazywasz, powinieneś zabrać głos. Za każdym razem, gdy mówisz, ogłaszasz lub adres Twojej witryny internetowej.

Chociaż są to dwa główne sposoby na zdobycie rozgłosu offline dla Twojej witryny internetowej, nie zaniedbuj papeterii firmowej, plakatów, naklejek samochodowych i tak dalej. Im bardziej adres Twojej witryny sieci Web jest widoczny poza siecią, tym więcej odwiedzających otrzymasz, niezależnie od tego, jak uprzejme są dla Ciebie wyszukiwarki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *