Jak wykorzystać swoje najpotężniejsze narzędzie marketingowe

Tytuł:
Jak wykorzystać swoje najpotężniejsze narzędzie marketingowe

Liczba słów:
1137

Podsumowanie:
Drugi z serii trzech artykułów:

A co by było, gdybyś mógł dotrzeć do tysięcy potencjalnych klientów, budować z nimi owocne, proaktywne relacje i być z nimi na bieżąco… i nie wydawać przy tym fortuny?

Jeśli brzmi to zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe, oznacza to, że nie opanowałeś sztuki wykorzystywania strategii internetowej swojej firmy. Witryna internetowa jest jednym z najbardziej unikalnych i potężnych narzędzi marketingowych, jakie posiadasz, o ile tworzysz ją i używasz prawidłowo. Jeśli nie wiesz, co robisz, może to również oznaczać ogromny drenaż zmarnowanych pieniędzy i zasobów.

Słowa kluczowe:
strategia marketingowa marketing wdrożenie marketing sukces marketing Twojej firmy marketing zasoby marketingowe doradztwo marketingowe edukacja marketingowa marketing strategiczny

Treść artykułu:
Wysoka Tech is High Touch

To potężne narzędzie marketingowe składa się z dwóch elementów – samej witryny internetowej w połączeniu z dobrze przemyślaną strategią online. Zrobione dobrze. Oto, co strona internetowa i strategia online mogą dla Ciebie zrobić:

• Buduj relacje. Marketing Twojej firmy prawniczej polega na tworzeniu i utrzymywaniu opartych na zaufaniu relacji z zamierzonymi i obecnymi klientami. Dobra witryna i strategia promocji online mogą to osiągnąć, nie wymagając od Ciebie więcej cennych płatnych godzin, aby być obecnymi w życiu Twoich klientów i potencjalnych klientów.

• Wybierz nowe rynki. Dlaczego klienci przychodzą do Ciebie w pierwszej kolejności? Czy to dlatego, że mają prawdziwy problem, pilną potrzebę i nie mają innego wyboru, jak tylko zatrudnić prawnika? A co by było, gdybyś mógł wykorzystać mniej kryzysowy, bardziej proaktywny rynek, który zapewniłby bardziej przewidywalne i długoterminowe przepływy pieniężne? O dziwo, zintegrowana strategia marketingowa online / offline skupiona wokół Twojej witryny może to zrobić za Ciebie.

• Przyspiesz cykl sprzedaży. Zanim ktoś do Ciebie zadzwoni, prawdopodobnie odwiedził już Twoją witrynę. Dzięki odpowiedniemu podejściu online możesz zwiększyć pewność potencjalnego klienta, że Twoja firma jest właściwą osobą, do której należy zadzwonić, zmniejszyć liczbę niewykwalifikowanych potencjalnych klientów, zachęcić do „wezwania do działania” i nawiązać długoterminową współpracę.

• Pozostań w zasięgu wzroku i pamiętaj. Porzekadło „poza zasięgiem wzroku” jest prawdziwe, nawet w kwestiach prawnych. Po prostu nie ma gwarancji, że obecny klient wróci do Twojej firmy, gdy następnym razem będzie potrzebował podobnych usług. Zbyt wiele zmiennych i wpływów może interweniować, zwłaszcza jeśli między potrzebami upływa dużo czasu. Twoja witryna i strategia online mogą bezboleśnie wypełnić lukę między bardziej czasochłonnymi działaniami w trybie offline (np. Rozmowy telefoniczne, bezpośrednie przesyłki pocztowe, ankiety wśród klientów), które są często trudne do wykonania i kosztowne wdrożyć.

• Zwiększyć wysiłki związane z rozwojem firmy. Dobrze zbudowana witryna internetowa może być „centrum” obecności Twojej firmy na rynku. Idealnie byłoby, gdyby Twoja witryna była pierwszym miejscem, do którego przechodzą potencjalni klienci, gdy dowiadują się o Twojej firmie poprzez skierowanie do firmy, podczas nawiązywania kontaktów, w prasie lub w wiadomościach bezpośrednich. Gdy znajdą się w Twojej witrynie, możesz ich edukować, budować ich lojalność i pewność siebie, demonstrować swoje wyniki i motywować do działania… a wszystko to za ułamek czasu, energii i pieniędzy, których te rzeczy wymagają offline.

• Mądrzej zarządzaj pieniędzmi marketingowymi. Czy nie byłoby wspaniale, gdybyś mógł określić, które działania marketingowe offline się opłacają, a które nie? Przy odpowiednim podejściu możesz to zrobić, używając swojej witryny internetowej – i jej technologii – jako narzędzia do „mierzonego marketingu”. Nigdy nie będziesz musiał się zastanawiać, czy pieniądze, które wydajesz na direct mail, networking lub reklamę, są naprawdę tego warte – będziesz wiedział na pewno!

Podstawy

Pieniądze, które wydajesz na stronę internetową i strategię promocyjną, są tak dobre, jak praca, jaką wykonują, aby zmienić „surferów” w prawdziwych klientów. Oto, co należy wziąć pod uwagę w przypadku witryny, która ciężko pracuje i przynosi wyniki.

1. Funkcja nad formą. Istnieje wiele atrakcyjnych wizualnie witryn internetowych, które znacznie odbiegają od tego, czego naprawdę szukają klienci i potencjalni klienci. Gdy ktoś odwiedza Twoją witrynę, chce, aby…

• ładowała się szybko

• była łatwa do odczytania

• podawała szereg informacji (nie każdy będzie czytał wszystko , ale każdego przyciągają i motywują inne rzeczy – więc musisz zaoferować to wszystko)

• ułatwiaj kontakt

• nie rozpraszaj i nie marnuj czasu na niepotrzebne efekty

• łatwo wydrukować

• być może naucz ich czegoś, czego nie znali. Projekt graficzny jest bardzo ważnym elementem każdej strony internetowej, ale nie powinien decydować o treści, nawigacji i użyteczności. Co najwyżej powinien ważyć na równi z treścią i nawigacją.

2. Sprzedaje się długa, dobrze napisana kopia. Wierz lub nie, jeśli to, co robisz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *