Jak wygenerować więcej potencjalnych klientów online dla mojej firmy zajmującej się sprzedażą bezpośrednią

Title:
Jak wygenerować więcej potencjalnych klientów online dla mojej firmy zajmującej się sprzedażą bezpośrednią?

Liczba słów:
663

Podsumowanie:
Oto pytanie, które niedawno otrzymałem od subskrybenta, który szukał więcej potencjalnych klientów do swojej działalności w zakresie sprzedaży bezpośredniej. Napisał:

* Pytanie*: Moja żona i ja jesteśmy współpracownikiem w określonej firmie od kilku miesięcy i naprawdę jesteśmy bardzo zadowoleni z produktów i szkoleń wsparcia.

Naszym problemem jest, jak sądzę, skłonienie innych ludzi do wyświetlenia naszego linku lub w ogóle skłonienie ich do otwarcia go. Musimy rozszerzyć nasze wysiłki na rekrutację nowych współpracowników i chcielibyśmy, aby Twój inpu …

Słowa kluczowe:
sprzedaż bezpośrednia, generowanie potencjalnych klientów, marketing

Treść artykułu :
Oto pytanie, które ostatnio otrzymałem od subskrybenta, który szukał więcej potencjalnych klientów do swojej działalności w zakresie sprzedaży bezpośredniej. Napisał:

* Pytanie*: Moja żona i ja jesteśmy współpracownikiem w określonej firmie od kilku miesięcy i naprawdę jesteśmy bardzo zadowoleni z produktów i szkoleń wsparcia.

Naszym problemem jest, jak sądzę, skłonienie innych ludzi do wyświetlenia naszego linku lub w ogóle skłonienie ich do otwarcia go. Musimy rozszerzyć nasze wysiłki na rekrutację nowych współpracowników i chcielibyśmy, abyś przekazał informacje, jak możemy to zrobić. Dziękuję za odpowiedź na ten list.

* Odpowiedź*: Dziękuję za pytanie. Wiem, że problem, z którym się borykasz, jest również problemem wielu przedstawicieli sprzedaży bezpośredniej. W tej chwili korzystasz ze strony internetowej dostarczonej przez firmę. Jest to ta sama witryna, z której korzystają inni przedstawiciele, i tak naprawdę niewiele mówi o was dwojgu jako o wyjątkowych ludziach.

Twoja witryna również sprawia, że ludzie wpisują kod, zanim jeszcze go przejrzą. Rozumiem, że ma to na celu przyznanie kredytu za wszelkie skierowania, ale tworzysz dodatkowy krok dla swoich użytkowników. Ludzie muszą zapamiętać kod, wpisać go, a nawet skopiować i wkleić, co niestety jest czymś, czego wiele osób nie chce robić. Ludzie korzystają z internetu, ponieważ jest to łatwe i chcą szybko surfować, bez konieczności skakania przez przeszkody. Chcesz, aby Twoje informacje były tuż przed potencjalnym klientem, gdy dotrą do witryny.

Oczywiście w ten sposób firma założyła stronę internetową i prawdopodobnie tego nie zmieni… ale szczerze… Nie sądzę, żeby to miało znaczenie. Obaj potrzebujecie własnej, unikalnej obecności w Internecie i musicie generować własne leady.

Oto dlaczego:

Kto wie, co się stanie z Twoją relacją z Twoją firmą. To renomowana firma, która istnieje od ponad 100 lat, ale nie masz pojęcia, co przyniesie przyszłość. Jeśli firma zdecyduje się nie oferować już możliwości sprzedaży bezpośredniej lub pewnego dnia, we dwoje zdecydujecie, że po prostu nie chcecie współpracować z firmą… co się stanie? Twój biznes zniknął! To nie dobrze.

Zalecam oddzielenie swojej obecności w Internecie od firmy, z którą współpracujesz, aby to naprawdę była Twoja WŁASNA firma i możesz zmaksymalizować swoje dochody. Możesz generować potencjalnych klientów, którzy mogą być zainteresowani Twoją szansą i składać im inne oferty za pośrednictwem programów partnerskich, a nawet możesz chcieć stworzyć własne produkty informacyjne.

Pomyśl, jaką wyjątkową perspektywę nadajesz swojej firmie. Czy jesteście wspaniałymi kucharzami, którzy potrafią pokazać ludziom, jak przyrządzać pyszne dania z tych produktów? Od strony rekrutacji możesz również znaleźć wyjątkową perspektywę, ale uczynić ją skoncentrowaną na produkcie. Twoimi najlepszymi rekrutami będą ludzie, którzy mają takie same zainteresowania jak Ty… nie tylko ludzie, którzy chcą zarabiać pieniądze w Internecie.

Możesz zacząć od utworzenia listy, aby promować swoje produkty, a drugą, aby znaleźć rekrutów. Utworzyłbym w tym celu dwie oddzielne witryny, ponieważ niektórzy z Twoich najlepszych klientów nigdy nie będą zainteresowani tą możliwością, więc nie mylić odwiedzających. Na liście produktów możesz udostępniać przepisy, informacje o stosowaniu odpowiednich ziół i przypraw itp. W przypadku rekrutacji możesz podać informacje o założeniu własnej firmy, pokazać, jak fajnie jest sprzedawać tego typu produkty itp. . wszystko z własnej perspektywy.

Wszyscy ci subskrybenci, których zbierzesz, należą teraz do ciebie. Jeśli zdecydujesz się podążać w nowym kierunku ze swoim biznesem, nadal masz tych subskrybentów i możesz nadal dostarczać im wysokiej jakości informacje… a także zarabiać.

Pamiętaj tylko, że to Twoja firma i chcesz mieć pełną kontrolę ORAZ maksymalizować swoje dochody.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *