Jak wybrać zwycięski temat produktu

Tytuł:
Jak wybrać temat zwycięskiego produktu

Liczba słów:
711

Podsumowanie:
Twój najlepszy temat to zawsze temat, do którego masz pasję, wiedzę o nim i doświadczenie z. Twoje osobiste doświadczenia życiowe nauczyły Cię unikalnego zestawu lekcji. Określ, co wiesz, że inni mogą uznać za wartościowe.

Słowa kluczowe:
strategia marketingu internetowego

Treść artykułu:
Twój najlepszy temat to zawsze temat, do którego masz pasję, wiedzę i doświadczenie. Twoje osobiste doświadczenia życiowe nauczyły Cię unikalnego zestawu lekcji. Określ, co wiesz, że inni mogą uznać za wartościowe.

Oczywiście możesz stworzyć witrynę sprzedażową, która skupi się na prawie każdym temacie, ale będziesz miał większe szanse na sukces, zwłaszcza jeśli jest to Twoja pierwsza witryna, jeśli wybierzesz temat, masz trochę doświadczenie z.

Twój produkt to posiadane przez Ciebie informacje, które inni ludzie uznają za wartościowe. Osobiste doświadczenie jest najlepszym źródłem prawdziwej wiedzy. Jeśli będziesz konsekwentnie wykorzystywać swoje doświadczenia do tworzenia treści, stworzysz informacje, które inni ludzie uznają za przydatne i za które będą skłonni zapłacić.

Dodatkowo sprawia, że pisanie o rzeczach, które rozumiesz i kochasz, jest o wiele przyjemniejsze.

Najlepszym miejscem do rozpoczęcia jest burza mózgów na temat listy tematów. Weź podkładkę i długopis.

Czym się pasjonujesz? Zapisz to. O czym lubisz rozmawiać? O czym czytasz Jaką specjalistyczną wiedzę posiadasz ze swojej pracy? Jakiekolwiek zainteresowania? Zacznij pisać. Zbierz wszystko. Niczego nie cenzuruj, po prostu to zapisz.

Wypisz 10 największych problemów, o których możesz pomyśleć w domu, miejscu pracy lub społeczności. Co lubisz robić w wolnym czasie?

Zapytaj znajomych i rodzinę, w czym według nich jesteś dobry i co wiesz. Możesz być zaskoczony rzeczami, które widzą, a które przegapiłeś.

Spędź solidne trzydzieści minut na tej sesji burzy mózgów. Na początku pomysły przyjdą szybko. Ale potem, kiedy już zapiszesz te oczywiste, zaczniesz naprawdę o tym myśleć. To wtedy pojawia się prawdziwa moc tego ćwiczenia.

Widzisz, podświadomość to potężna rzecz. Sztuczka polega na tym, że twój świadomy umysł musi nieustannie żądać jego uwagi. Ale kiedy już to zrobisz, twoja podświadomość podejmie wysiłek za ciebie i zacznie udzielać odpowiedzi na twoje pytania, gdy się pojawią.

Spędzając pełne trzydzieści minut, intensywnie skupiając się na burzy mózgów na temat swojej witryny sprzedaży, przekazujesz to żądanie swojej podświadomości. Przez następny tydzień Twoja podświadomość będzie dostarczać Ci bardzo kreatywnych tematów w sporadyczny i pozornie przypadkowy sposób. Będziesz jechać do pracy, brać prysznic lub jeść kolację i nagle masz świetny pomysł na temat sprzedaży w witrynie internetowej.

Ta technika może być użyta do prawie każdego pytania lub dylematu. Pamiętaj tylko, że siła tkwi w wynikach, które twoja podświadomość wytwarza w ciągu kilku dni po wykonaniu ćwiczenia. A to się nie stanie, jeśli nie skupisz się intensywnie na burzy mózgów przez pełne 30 minut. Tyle czasu zajmuje upewnienie się, że Twoja podświadomość otrzyma wiadomość.

Jeśli chcesz doładować ten proces, zrób to kilka razy z rzędu. Twoja podświadomość również reaguje na powtarzające się komunikaty. Wykonaj ćwiczenie trzy razy w ciągu jednego dnia. Rozłóż swoje sesje o kilka godzin. Zaczynając od pierwszej sesji, noś ze sobą podkładkę i długopis lub mikro dyktafon przez następny tydzień, aby mieć pewność, że uchwycisz każdy pomysł, który przyjdzie do Ciebie.

Ta cała sprawa ma większą moc, jeśli zobowiązujesz się do tego, że przez pierwszy tydzień nie będziesz oceniać ŻADNYCH pomysłów na temat. Po prostu zbieraj pomysły, gdy przychodzą do Ciebie. Zrób jak największą listę. Im więcej masz możliwości wyboru, tym większe masz szanse na znalezienie takiego, który będzie zarówno opłacalny, jak i przyjemny.

Gdy masz już swoją listę, masz podstawę dla swojej firmy. Powinieneś wybrać 10 tematów, które najbardziej Cię interesują. Myśl długoterminowo. Czy będziesz podekscytowany pisaniem na swój temat w przyszłym roku?

Mając pod ręką listę dziesięciu tematów, możesz rozpocząć testowanie słów kluczowych i rynków. Wyeliminuj tematy, które nie mają wystarczającego popytu, a następnie uszereguj te, które pozostają. Wybierz swój ulubiony i zacznij od tego tematu w swojej pierwszej witrynie. Zachowaj pozostałe do późniejszych tematów serwisu WWW.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *