Jak wprowadzić porządek prawny w marketing swojej praktyki prawnej

Tytuł:
Jak wprowadzić prawo i porządek do marketingu w swojej praktyce prawnej

Liczba słów:
988

Streszczenie:
Pierwszy z serii trzech artykułów

Niezależnie od celu Twojej kancelarii – kryminalnej, cywilnej, korporacyjnej, rodzinnej, biznesowej itp. – największym wyzwaniem dla większości małych i średnich firm jest brak strategicznego i zdyscyplinowanego podejścia do rozwoju biznesu. Poleganie na poleconych nie jest strategią! A czekanie na poważne podejście do marketingu do zakończenia tej ważnej sprawy jest o wiele za późno.

Słowa kluczowe:
strategia marketingowa Kancelaria prawna wdrożenie marketingowe marketing sukces marketing Twojej firmy marketing zasoby marketingowe doradztwo marketingowe edukacja marketingowa marketing strategiczny

Artykuł Treść:
Niezależnie od tego, czy jesteś sfrustrowany wcześniejszymi działaniami marketingowymi, które były drogie, czasochłonne i nie opłaciły się… czy też uważasz, że nie możesz sobie pozwolić na wyrafinowane, zorientowane na wyniki podejście do rozwoju biznesu, jak duże firmy zrób, zgadnij ponownie. Chociaż Twoja firma może nie mieć własnego eksperta ds. Marketingu w zakresie personelu lub hojnych budżetów marketingowych, z których korzystają większe firmy, możesz systematycznie i niedrogo przyciągać więcej klientów, niż kiedykolwiek sądziłeś. Wystarczy przemyślana strategia, która wykorzystuje prawa marketingu i uporządkowane podejście, aby pozostać na dobrej drodze.

Prawa marketingowe

Przede wszystkim marketing NIE dotyczy broszur, stron internetowych, reklamy ani zimnych telefonów. Te rzeczy mogą, ale nie muszą być narzędziami, które mają sens dla Twojej firmy, gdy już wykorzystasz prawa marketingu.

Istnieją dwa podstawowe prawa marketingu1, które muszą być opanowane przez profesjonalnych usługodawców, którzy chcą przestać tracić czas i pieniądze na nieskuteczne działania marketingowe. Są to:

1. Zbuduj swoją bazę (starannie przygotuj swoją wiadomość)

2. Dotrzyj do swojego rynku (buduj i pielęgnuj relacje)

Oto krótkie spojrzenie na to, czego wymaga każde z tych przepisów…

Zbuduj swoją bazę. To prawo oznacza spędzanie przemyślanego czasu na zdefiniowaniu niszy firmy, rozwijaniu języka, który przyciąga uwagę potencjalnych klientów, wyrażaniu tego, co wyróżnia Twoją firmę spośród innych firm oferujących te same usługi, demonstrowaniu swojej wartości i ilustrowaniu autorytetu Twojej firmy w zakresie dostarczania lepszych wyników niż wszystkie inne wybory.

Niestety, 90% profesjonalnych firm usługowych ignoruje prawo „buduj swoją bazę” i spieszy się z informacją o swojej firmie bez starannie sformułowanego komunikatu. To sprawia, że Twoi odbiorcy docelowi nie są przekonani lub w najlepszym przypadku nie wiedzą, w jaki sposób Twoja firma może im służyć lepiej niż wszyscy inni walczący o ich uwagę. Zainwestuj trochę czasu w budowanie bazy swojej firmy, a wyprzedzisz większość konkurencji.

Dotrzyj do swojego rynku. Prawo to obejmuje opracowanie i wdrożenie systemu strategii budowania i utrzymywania relacji z rynkiem docelowym i obecnymi klientami. Są wykonywane zarówno w trybie offline, jak i online. Robione są systematycznie i wielokrotnie. Działają w synergii, aby stworzyć niepowstrzymany szum i atrakcyjność dla Twojej firmy, która zaczyna żyć własnym pożądanym życiem, gdy już je umieścisz. Strategie te obejmują takie rzeczy, jak nawiązywanie kontaktów, bezpośredni kontakt (poczta osobista lub masowa), PR, artykuły i mówienie, systemy utrzymywania kontaktu, wykorzystywanie technologii do przyciągania, rozwijania i utrzymywania relacji; docieranie do centrów wpływu, rozwijanie wspólnych przedsięwzięć, wdrażanie strategii relacji z klientami, korzystanie z systemu tworzenia klientów, realizowanie strategii sprzedaży relacyjnej, wprowadzanie strategii win-win-fee oraz opracowywanie strategii następnego poziomu dla obecnych klientów.

Uporządkowane postępowanie

To najtrudniejsza część dla większości firm prawniczych … realizacja marketingu jest funkcją wyodrębniania czasu z cennych płatnych godzin – nie jest to łatwe zadanie! Możesz to jednak zrobić, zwłaszcza jeśli podejmiesz zdyscyplinowane i uporządkowane podejście do pozostania na dobrej drodze. Oznacza to, że musisz…

Skoncentrować się. Umów się na spotkanie z kluczowymi decydentami w Twojej firmie w celu omówienia podjęcia zobowiązania do marketingu. Na tym pierwszym spotkaniu nie musisz podejmować żadnych ważnych decyzji, poza określeniem, ile czasu możesz poświęcić tygodniowo na działania marketingowe firmy. Zacznij od małej (2 godziny na osobę) i umieść to w swoich harmonogramach. Następnie zaplanuj następne spotkanie marketingowe, aby omówić wyniki swojej pracy domowej, w załączonym dokumencie Czy jesteś gotowy na TurningPointe? ocena marketingowa!

Być zorganizowanym. Wykorzystaj wyniki oceny marketingowej, aby stymulować dyskusję o tym, od czego zacząć. W tym momencie, jeśli nie masz jeszcze strategii rynkowej i planowania, wezwij eksperta. Ostatecznie zaoszczędzi Ci to mnóstwo czasu, ponieważ zaczniesz od strategicznego planu marketingowego, który ma sens dla Twojej firmy i jest realistyczny do wdrożenia.

Oto kilka podstawowych kwestii, które należy wziąć pod uwagę podczas opracowywania planu:

• Uprość to; zrobić

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *