Jak ważni są Twoi pracownicy

Tytuł:
Jak ważni są Twoi pracownicy?

Liczba słów:
371

Podsumowanie:
Większość firm inwestuje co miesiąc w marketing i reklamę, ale pomija inną ważną inwestycję, którą już poczynają. Ta inwestycja to ich pracownicy. Powiedziałem wcześniej, że twoi pracownicy mogą stworzyć lub zniszczyć twoją firmę, a ostatnio natknąłem się na bardzo dobitny przykład tego faktu.

Słowa kluczowe:

Treść artykułu:
Większość firm inwestuje co miesiąc w marketing i reklamę, ale pomija inną istotną inwestycję, którą już poczynają. Ta inwestycja to ich pracownicy. Powiedziałem wcześniej, że twoi pracownicy mogą stworzyć lub zniszczyć twoją firmę, a ostatnio natknąłem się na bardzo dobitny przykład tego faktu.

Rozmawiałem przez telefon z UPS, próbując wyśledzić przesyłkę, która musiała zostać przechwycona, abyśmy mogli szybciej dotrzeć do klienta. Rozmawiałem o tym z kobietą z UPS, która podjęła wszelkie niezbędne kroki, aby tak się stało. Po dwóch godzinach nie otrzymałem telefonu z informacją, gdzie możemy spotkać się z kierowcą, aby odebrać paczki, oddzwoniłem do UPS. Tym razem rozmawiałem z panem, który wydawał się nowy. Nalegał na wyjaśnienie mi wszystkich powodów, dla których nie można tego zrobić. Na szczęście miałem już wcześniej do czynienia z tą sytuacją i wiedziałem, że może. Po dużej frustracji zakończyłem rozmowę i oddzwoniłem, tym razem rozmawiając z inną kobietą. Ta kobieta była jednym z najlepszych przedstawicieli obsługi klienta, z jakimi spotkałem się od dłuższego czasu – zajmowała się wszystkim i bardzo się starała, aby naprawić sytuację i sprawić, by wszystko działało dla nas. Wkrótce dostaliśmy paczki i dostarczyliśmy je naszemu klientowi.

Postawa pana, z którym rozmawiałem, niestety wydaje się być obecnie normą w obsłudze klienta. UPS znajduje się w dość wyjątkowej sytuacji ze względu na swoją niemal monopolistyczną pozycję na rynku, ale większość firm szybko straciłaby klientów, gdyby postąpiła z nimi w ten sposób. Jednak postawa ostatniej kobiety, z którą rozmawiałem, była zupełnie inna i faktycznie rozwiązała moje frustracje z powodu sytuacji. Najlepsza kampania marketingowa na świecie upadnie, jeśli Twoi pracownicy nie będą odpowiednio traktować klientów, podczas gdy najlepsi pracownicy często mogą zwielokrotnić skuteczność przeciętnej kampanii marketingowej. Aby jak najlepiej wykorzystać swoje marketingowe pieniądze, powinieneś upewnić się, że Twoi pracownicy są odpowiednio przeszkoleni w zakresie postępowania z klientami i od czasu do czasu używaj „tajemniczych klientów” do wyrywkowego testowania ich.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *