Jak ustawić odpowiedni ton dla promocyjnych materiałów marketingowych

Tytuł:
Jak ustawić odpowiedni ton dla promocyjnych materiałów marketingowych

Liczba słów:
508

Podsumowanie:
Oto pomocne ćwiczenie dotyczące wyszukiwania informacji i przygotuj promocyjne materiały marketingowe, aby przyciągnąć do Twojej firmy odpowiednich ludzi.

Słowa kluczowe:
promocyjne materiały marketingowe, materiały marketingowe dla małych firm, coaching rozwoju osobistego, autopromocja, coaching biznesowy

Treść artykułu:
Oto pomocne ćwiczenie dotyczące wyszukiwania i przygotowywania promocyjnych materiałów marketingowych, aby przyciągnąć odpowiednich ludzi do Twojej firmy. Kiedy wykonuję to ćwiczenie z moimi studentami marketingu, zawsze prowadzimy ożywioną rozmowę, która nie tylko dostarcza rozwiązań, ale także pozostawia u uczestników entuzjazm, inspirację, a nawet podekscytowanie pojawieniem się na rynku. Tematy, które badamy i zabawa, jaką daje nam to ćwiczenie, są tak kluczowe dla autentycznego podejścia do marketingu w małych firmach, że postanowiłem je podkreślić w tym artykule.

Najpierw zastanówmy się, że gdzieś na świecie są potencjalni klienci lub klienci, którzy będą pasować do Ciebie i Twojej pracy „w sam raz”. (Jeśli nie wydaje Ci się to jeszcze prawdą, masz pracę do wykonania. Być może potrzebujesz szkolenia, praktyki lub mentoringu, zanim będziesz mógł przyciągnąć „właściwych” klientów. A może, tak jak w przypadku mojego biznesu artystycznego, jesteś próbując uczynić z zamiłowania zawód. Na razie załóżmy, że prowadzisz właściwy biznes i masz odpowiednie umiejętności.)

Po drugie, załóżmy, że „w sam raz” klienci to ci, którzy osiągają sukces warto pracować z Tobą takim, jakim jesteś. Są to klienci, którzy na tyle podzielają Twoje standardy i wartości, że łatwo jest rozwinąć wzajemny szacunek, uznanie i korzyści. Mając na uwadze te dwa założenia, oto kilka niekonwencjonalnych, ale bardzo produktywnych pytań, które pomogą skupić się na obrazie, tonie i przekazie, które przyciągną klientów pasujących „w sam raz”. Odpowiedz na nie szybko, aby wykorzystać swoją kreatywną podświadomość. Później będzie dużo czasu na przemyślenie odpowiedzi i podjęcie decyzji, kiedy i jak je wykorzystać, dzieląc się swoimi darami ze światem.

1. Jaki byłby kolor, gdyby twoja praca była kolorem?
2. Jaki miałby kształt?
3. Jak duże by to było?
4. Jaką miałby teksturę?
5. Co by się stało, gdybyś przycisnął go palcem?
6. Gdyby twoja praca była popularną piosenką, jaka by to była?
7. Kto by śpiewał?
8. Jak głośno?
9. Gdyby twoja praca była postacią historyczną, kto by to był?
10. Gdyby twoja praca miała iść na imprezę, w co by się ubrała?
11. Gdyby Twoja praca miała typowy nastrój, jaki by to był?
12. Gdyby twoja praca była rośliną, jaka by to była?
13. W jakim środowisku będzie się dobrze rozwijać?
14. Gdyby twoja praca była zwierzęciem, czy byłaby domowa czy dzika? Jak duży?
15. Gdyby twoja praca była posiłkiem, jaki to byłby posiłek? (Fast food? Wykwintna kuchnia? Mac i ser?)

Jaki jest sens takich pytań? Po prostu: odpowiadanie na nie może ujawnić aspekty twojej osobowości, które informują i wzmacniają twoją pracę. Ujawniając te wyjątkowe skojarzenia, odkryjesz obrazy i postawy, których możesz użyć, aby nadać ton swojemu marketingowi, tak aby Twoi „w sam raz” klienci mogli łatwo odróżnić Cię od innych osób wykonujących podobną pracę.

Wypróbuj to ćwiczenie – może to być początek czegoś pięknego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *