Jak uniknąć zamknięcia konta Adsense

Tytuł:
Jak uniknąć usunięcia konta Adsense

Liczba słów:
760

Podsumowanie:
Google, będący niekwestionowanym liderem w wyszukiwarkach od tego czasu do teraz , przywiązuje dużą wagę do jakości i trafności swoich wyszukiwarek. Szczególnie teraz, gdy firma jest własnością publiczną. W trosce o zadowolenie akcjonariuszy i użytkowników silników niezwykle ważna jest jakość zwracanych wyników.

Słowa kluczowe:
reklamy adsense, adsense, konto Adsense zakończone

Treść artykułu:
Google, od tamtej pory niekwestionowany lider w wyszukiwarkach , przywiązuje dużą wagę do jakości i trafności swoich wyszukiwarek. Szczególnie teraz, gdy firma jest własnością publiczną. W trosce o zadowolenie akcjonariuszy i użytkowników silników niezwykle ważna jest jakość zwracanych wyników.

Z tego samego powodu robienie złych rzeczy w Adsense i innych formach reklam, celowo lub nieumyślnie, skutkuje surową karą, może spowodować zbanowanie, a nawet zamknięcie konta. Nie ma to jak dobry uczynek mający na celu powstrzymanie złoczyńców przed powtórzeniem tego samego.

Jeśli więc myślisz o karierze w Adsense, nie myśl tylko o strategiach, których będziesz używać do generowania większych zarobków. Zanim się zaangażujesz, zastanów się nad niektórymi rzeczami.

Ukryte teksty. Wypełnienie strony reklamowej tekstami zbyt małymi do przeczytania, ma ten sam kolor co tło i używanie css wyłącznie w celu załadowania ich bogatą treścią słów kluczowych i kopii zapewni Ci karę, która jest przyznawana tym, którzy ukrywają linki.

Wiele zgłoszeń. Przesyłanie wielu kopii domeny i stron to kolejna rzecz, od której należy się trzymać z daleka. Na przykład próba przesłania adresu URL Adsense jako dwóch oddzielnych adresów URL to to samo, co wezwanie do kłopotów, a nawet zakończenie. Jest to również powód, aby unikać automatycznych zgłoszeń dla tych, którzy otrzymują zgłoszenia. Lepiej najpierw sprawdź, czy Twoja domena została już przesłana do określonej wyszukiwarki, zanim spróbujesz przesłać do niej ponownie. Jeśli go tam zobaczysz, przejdź dalej. Nie ma sensu zastanawiać się, czy spróbować ponownie się tam zgłosić.

Maskowanie strony. Powszechną praktyką jest używanie przeglądarki lub sniffera botów do obsługi botów z innej strony niż ta, którą zobaczą Twoi goście. Załadowanie strony za pomocą bota, której użytkownik nigdy nie zobaczy, jest zdecydowanym nie-nie. To oszukuje ich, aby kliknęli coś, co chcesz, ale mogą nie chcieć iść.

Farmy linków. Uważaj na to, z kim i z czym łączysz swoje AdSense. Wyszukiwarki wiedzą, że nie możesz kontrolować swoich linków. Ale z pewnością możesz kontrolować, do czego prowadzą linki. Linkowanie zawsze było zgniłym jabłkiem w oczach wyszukiwarek, zwłaszcza Google. To wystarczający powód, aby ich unikać. Posiadanie linku większego niż 100 na jednej stronie klasyfikuje Cię jako farmę linków, więc staraj się nie robić ich wyżej.

Pozycja strony na sprzedaż. Jeśli jesteś online od dłuższego czasu, zauważysz, że niektóre witryny sprzedają swoje linki PR lub wymieniają je z innymi witrynami. Jeśli to robisz, spodziewaj się zakazu w dowolnym momencie w przyszłości. Sprzedaż reklam lub zdobycie linku jest w porządku. Ale robienie tego na bezpośredniej reklamie twojego rankingu strony jest sposobem na wejście na złą stronę wyszukiwarek.

Drzwi. Jest to podobne do maskowania stron. Powszechna praktyka umieszczania strony zawierającej reklamy oparte na słowach kluczowych, które mają na celu przekierowanie odwiedzających na inną „przyjazną dla użytkownika” stronę, jest dużym problemem wśród wyszukiwarek. Istnieje wiele firm SEO oferujących tego typu usługi. Teraz, gdy już wiesz, czym one są, staraj się ich unikać za wszelką cenę.

Wiele domen o tej samej zawartości. Jeśli nie jesteś tego świadomy, wyszukiwarki sprawdzają adresy IP domen, daty rejestrów i wiele innych. Posiadanie wielu domen zawierających dokładnie tę samą treść nie jest czymś, co można przed nimi ukryć. To samo dotyczy treści wielokrotnie zwielokrotnianych na oddzielnych stronach, subdomenach i przekierowujących wiele domen do tej samej treści.

Wiele z powyższych technik ma zastosowanie do większości wyszukiwarek i nie jest wyłącznie dla Google. Mając świadomość, że tworzysz program Adsense razem ze swoimi stronami dla użytkowników, a nie dla botów, możesz być pewien, że Twoje reklamy i witryny mają wiele zalet.

Nie wspominając o unikaniu gniewu wyszukiwarek i całkowitym zamknięciu konta AdSense i witryny.

Aby naprawdę zacząć zarabiać z Adsense, powinieneś skupić się na tym, co chciałeś osiągnąć i jak zamierzasz je osiągnąć. Jak w przypadku każdego innego rodzaju przedsięwzięć biznesowych, potrzeba czasu i cierpliwości. Pod warunkiem przestrzegania Warunków korzystania z programu Adsense przez wiele lat.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *