Jak uniknąć oszukania przez fałszywych guru marketingu

Tytuł:
Jak uniknąć oszukania przez fałszywych guru marketingu

Liczba słów:
1286

Podsumowanie:
Zdzierstwo marketingowe, od którego robi mi się niedobrze! Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak lepiej promować swój biznes, są tam setki „guru” gotowych i chętnych do ZERWANIA CIĘ! Ci oszuści są sprytni, zręczni i bardzo uzdolnieni w opróżnianiu twojego portfela! Na szczęście przy odrobinie edukacji możesz uniknąć bycia ich kolejną ofiarą.

Słowa kluczowe:
Strategie marketingowe, strategie marketingowe, marketing małych firm, doradztwo marketingowe, usługi marketingowe, pomysły marketingowe, plan marketingowy, know-how marketingowe, teleklasy, książki marketingowe, niezależni specjaliści, usługodawcy, usługi marketingowe, książki o marketingu, więcej klientów, profesjonalne usługi marketingowe, sprzedawanie siebie, sprzedaż usług, pisanie biznesplanu, pisanie planu marketingowego, bezpłatne treści, profesjonalne coaching biznesowy, Adam Urbański, Mentorzy Marketingu

Treść artykułu:
Marketingowy zdzierstwo, od którego robi mi się niedobrze! Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak lepiej promować swój biznes, są tam setki „guru” gotowych i chętnych do ZERWANIA CIĘ! Ci oszuści są sprytni, zręczni i bardzo uzdolnieni w opróżnianiu twojego portfela! Na szczęście przy odrobinie edukacji możesz uniknąć bycia ich kolejną ofiarą.

Na przykład niedawno otrzymałem telefon z ofertą pomocy w umieszczeniu mojej witryny na pierwszym miejscu w Google. Zaintrygowany kontynuowałem słuchanie. Dzwoniący powiedział mi, że jego firma „złamała kod Google” i może z łatwością uczynić mnie numerem 1 – pozostawiając wszystkich moich konkurentów w tyle.

Cóż, „złamanie kodu google” było pierwszą wskazówką – jeśli ci faceci byli tak dobrzy w byciu znalezionym w Google, dlaczego, do cholery, wciąż do mnie dzwonią? Mówiłem dalej, ale teraz zacząłem zadawać pytania.

‘Które brzmi interesująco. Jaka jest twoja witryna?

Wiedząc trochę o tym, jak może wyglądać witryna internetowa zorientowana na marketing, zauważyłem, że rzut oka na jej witrynę pomoże mi poczuć się lepiej, jeśli ta firma istnieje naprawdę. Ale zamiast uzyskać nazwę domeny, dzwoniący powiedział mi, żebym poszedł do Google i wpisał określone słowa kluczowe. Powiedział, że jego firma zajmie trzy pierwsze miejsca.

Postępowałem zgodnie z jego instrukcjami … Cóż, z niewielkimi modyfikacjami …

Zamiast kierować się prosto do strony wyszukiwania Google, zatrzymałem się na stronie propozycji słów kluczowych Overture, aby dowiedzieć się, jak popularne jest to słowem kluczowym jest.

Czy wiesz, co odkryłem?

W całym poprzednim miesiącu tylko 17 osób użyło tego wyrażenia do wyszukiwania w Internecie! Teraz znalezienie się na pierwszych trzech miejscach pod względem tych słów nagle nie wydawało się wielką sprawą.

Dzwoniący wydawał się nieco niezadowolony z mojego odkrycia. Ale mimo wszystko zaproponował, żebym poszukał innego wyrażenia. Zgodnie z tą samą procedurą znalazłem 42 wyszukiwania w ciągu ostatniego miesiąca. Whoopi! Co za umowa, prawda? W tym momencie dzwoniący po prostu się rozłączył!

Ale kilku moich przyjaciół nie miało tyle szczęścia. W sumie są to dwa lub trzy tysiące dolarów. I niestety dla nich – nigdy więcej nie zobaczą tych pieniędzy, a ich witryna będzie nadal otrzymywać ten sam kiepski ruch, co wcześniej! Uratowało mnie trochę wiedzy, jak właściwie ocenić ofertę.

Ponieważ jest tak wielu profesjonalistów i właścicieli firm, którzy chcą osiągnąć „tanie i błyskawiczne cuda marketingu”, najpopularniejsze oszustwa wydają się oferować przyciąganie ruchu do Twojej witryny, pomagając w osiągnięciu dobrej pozycji w popularnych wyszukiwarkach, pokazując jak zbudować ogromną listę e-mailową i odkrywać sekrety, aby szybko zarabiać dużo pieniędzy za pomocą własnych produktów informacyjnych.

To są wszystkie potrzebne usługi, a dobre informacje na te tematy są nieocenione dla Twojego sukcesu. Problem polega na tym, jak ocenić, czy to, co otrzymujesz, to prawdziwe rzeczy, czy kupka bologny?

Oto kilka wskazówek, na które należy zwrócić uwagę.

1. Kieruj się zdrowym rozsądkiem. Jeśli oferta jest zbyt piękna, aby była prawdziwa – prawdopodobnie tak jest! Nigdy nie boli poproszenie kilku zaufanych doradców biznesowych, aby przyjrzeli się temu, zanim zdecydujesz się za to zapłacić.

2. Odrób własną pracę domową. Nie bierz za pewnik tego, co mówi Ci firma lub osoba. Cholera – w naszych materiałach marketingowych wszyscy dokładamy wszelkich starań. Szukaj informacji zarówno w trybie online, jak i offline.

Przyjrzyj się uważnie stronie internetowej. Czy jest zgodny z podstawowymi zasadami dobrego projektowania marketingowego? Czy ma dobre oceny Alexa (http://www.alexa.com)? Czy jest online od dłuższego czasu?

Czy możesz znaleźć studia przypadku, komentarze klientów lub rekomendacje z wiarygodnych źródeł? A w przypadku referencji – wszystkiego, co pokazuje mi tylko inicjały imienia i nazwiska oraz nazwę stanu, z którego pochodzi osoba – całkowicie ignoruję jako niewiarygodne. Poszukaj pełnego imienia i nazwiska, miasta i stanu w opinii. Jeśli możesz znaleźć referencje audio i wideo, to

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *